Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hhilde schreef:Dan kom je in ons geval uit bij een begraafplaatsMijn vriend heeft een armband met de coördinaten van ons eerste echte afspraakje, maar wij zijn wel erg klef
Ailill schreef:Hhilde schreef:Dan kom je in ons geval uit bij een begraafplaatsMijn vriend heeft een armband met de coördinaten van ons eerste echte afspraakje, maar wij zijn wel erg klef![]()
Aan de andere kant ook wel weer handig met het oog op de toekomst, waarschijnlijk zal onze laatste date zich ook daar gaan bevinden
Ailill schreef:Hhilde schreef:Dan kom je in ons geval uit bij een begraafplaatsMijn vriend heeft een armband met de coördinaten van ons eerste echte afspraakje, maar wij zijn wel erg klef![]()
Aan de andere kant ook wel weer handig met het oog op de toekomst, waarschijnlijk zal onze laatste date zich ook daar gaan bevinden
Hhilde schreef:Mijn vriend heeft een armband met de coördinaten van ons eerste echte afspraakje, maar wij zijn wel erg klef
Winged schreef:Ailill schreef:Hier zit een verhaal aan vastDan kom je in ons geval uit bij een begraafplaats![]()
Hhilde schreef:Ailill schreef:Hahahaha, please vertelDan kom je in ons geval uit bij een begraafplaats![]()
BaileyMix schreef:Hoi lievelingstopic, ik had weer een ban en jullie erg gemist![]()
Net even bijgelezen, een hoop leuke dates!
Hier even stront aan de knikker. Had vorige keer hier verteld dat mijn verliefdheid op de bezette man verdwenen was. Dat wilde ik hem dus deze week als we elkaar zien gaan vertellen en er echt een punt achter zetten... Maar nu heeft hij het opeens allemaal aan z'n vrouw verteld, omdat zijn gevoelens juist zo sterk zijn geworden![]()
De consequenties zijn natuurlijk enorm, en nu moet ik het nog gaan vertellen dat het voor niks is geweest... Ben er behoorlijk zenuwachtig/beschaamd/schuldig/overstuur over.
Wel nog een leuke Bumble date gehad, zie hem aankomend weekend weer