Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 10:34

Toen wij net een paar maanden samen waren kreeg ik o.a. een stoere leren armband met aan de binnenkant van de schakels de datum (25/08/21) en 'lfs D' (liefs). Ben er nog steeds erg blij mee :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 11:48

Ailill schreef:
Toen wij net een paar maanden samen waren kreeg ik o.a. een stoere leren armband met aan de binnenkant van de schakels de datum (25/08/21) en 'lfs D' (liefs). Ben er nog steeds erg blij mee :D

Oh die is leuk!! Hij draagt wel armbanden ja :j

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 12:01

Ik gaf als eerste cadeautje tickets naar Iron Maiden voor ruim een half jaar later :')
We gingen toen 3 maanden met elkaar... Vond het best wel tricky :+ Anders zouden er heus nog wel oplossingen zijn...

Vervolgens kwam corona en uiteindelijk zijn we dus pas 2,5 jaar later kunnen gaan _O-
Gelukkig nog steeds samen <3

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 12:17

Mijn vriend heeft een armband met de coördinaten van ons eerste echte afspraakje, maar wij zijn wel erg klef :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 12:33

Hhilde schreef:
Mijn vriend heeft een armband met de coördinaten van ons eerste echte afspraakje, maar wij zijn wel erg klef :')
Dan kom je in ons geval uit bij een begraafplaats :')

Aan de andere kant ook wel weer handig met het oog op de toekomst, waarschijnlijk zal onze laatste date zich ook daar gaan bevinden _O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 12:36

Ailill schreef:
Hhilde schreef:

Aan de andere kant ook wel weer handig met het oog op de toekomst, waarschijnlijk zal onze laatste date zich ook daar gaan bevinden _O-

Hier zit een verhaal aan vast _O-

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 14:34

Ailill schreef:
Hhilde schreef:

Hahahaha, please vertel :')

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 15:41

Hhilde schreef:

Wij zijn ook zo'n heerlijk klef stel :') Heb altijd geroepen ik ben niet klef, maar nu ik daadwerkelijk een vriend heb is dat wel anders _O-

Ik heb hieruit inspiratie opgedaan en een super stoere zwarte edelstalen armband besteld met op de bovenkant de coordinaten van onze eerste ontmoeting en de achterkant onze datum erin <3

Hoop alleen dat ie op tijd binnen is, en dat ie het leuk vind haha

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 16:31

Aaaah suupergaaf! En klef was ik ook nooit tot deze relatie en het is geweldig :=

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 16:48

Winged schreef:
Ailill schreef:

Hier zit een verhaal aan vast _O-
Afbeelding

Hhilde schreef:
Ailill schreef:

Hahahaha, please vertel :')
Afbeelding

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 17:07

Hahaha die gif

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 21:42

Hoi lievelingstopic, ik had weer een ban en jullie erg gemist :*

Net even bijgelezen, een hoop leuke dates!

Hier even stront aan de knikker. Had vorige keer hier verteld dat mijn verliefdheid op de bezette man verdwenen was. Dat wilde ik hem dus deze week als we elkaar zien gaan vertellen en er echt een punt achter zetten... Maar nu heeft hij het opeens allemaal aan z'n vrouw verteld, omdat zijn gevoelens juist zo sterk zijn geworden |o

De consequenties zijn natuurlijk enorm, en nu moet ik het nog gaan vertellen dat het voor niks is geweest... Ben er behoorlijk zenuwachtig/beschaamd/schuldig/overstuur over.

Wel nog een leuke Bumble date gehad, zie hem aankomend weekend weer :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 21:45

Weer een ban? Gedraag je toch eens! :D

Tja wat die man betreft, dat is zijn probleem hè? Er is eigenlijk niks veranderd, alleen zijn vrouw weet het nu. Hij doet het zelf.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 21:49

BaileyMix schreef:
Hoi lievelingstopic, ik had weer een ban en jullie erg gemist :*

Net even bijgelezen, een hoop leuke dates!

Hier even stront aan de knikker. Had vorige keer hier verteld dat mijn verliefdheid op de bezette man verdwenen was. Dat wilde ik hem dus deze week als we elkaar zien gaan vertellen en er echt een punt achter zetten... Maar nu heeft hij het opeens allemaal aan z'n vrouw verteld, omdat zijn gevoelens juist zo sterk zijn geworden |o

De consequenties zijn natuurlijk enorm, en nu moet ik het nog gaan vertellen dat het voor niks is geweest... Ben er behoorlijk zenuwachtig/beschaamd/schuldig/overstuur over.

Wel nog een leuke Bumble date gehad, zie hem aankomend weekend weer :')

Ai oeps, dat is knullig...
Maar zoals Suzanne zegt, niet jouw schuld.
Hou vol en vertel hem eerlijk hoe jij je voelt. En laat je niet wijs maken dat het jouw schuld is, omdat hij het aan zijn vrouw heeft verteld.

Also, mogelijk geval aantrekken en afstoten. Jij hebt je mogelijk wat teruggetrokken en ineens is hij hotel de botel?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 21:49

:)) Haha ja, lukt me maar niet hè.

Ja, klopt, doet hij wel zelf. Hij is ook opeens helemaal anders, heb dit nog nooit meegemaakt. Lijkt heel verliefd, heeft een hele dure fles van mijn lievelingswijn gehaald, wil voor me koken, wilde deze week 3 keer afspreken, appt heel de dag... -O- Echt zo'n midlifecrisis-man die nu opeens de vrijheid ruikt, denk ik. Maar goed, ik heb er natuurlijk wel aan meegedaan, dus voel me er toch poedersuiker over.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 21:51

Oh... oeps...

Maar het speelde al een tijdje toch? Waarom biecht hij het nu opeens wel op, terwijl je daarvoor een lekker extraatje was?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 21:51

Ja begrijpelijk hoor..
Al met al, lastig..

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 21:57

[***] schreef:
Oh... oeps...

Maar het speelde al een tijdje toch? Waarom biecht hij het nu opeens wel op, terwijl je daarvoor een lekker extraatje was?

Ja geen idee, had hij misschien ook even kunnen overleggen... Misschien inderdaad omdat mijn gevoel wegzakte :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 22:04

Als ze doorkrijgen dat je minder geïnteresseerd bent dan gaan ze ineens weer toenadering zoeken. Dat aantrekken en afstoten dus. Heel ongezond hoor. Grote kans dat als jij weer zou willen hij toch ineens spijt krijgt en het bijlegt met zijn vrouw.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 22:07

Foei toch BaileyMix :))

Maar jemig, dat is ook wel een toestand zeg. Laat je niet gek maken, en blijf bij jezelf! Als het voor jou niet meer zo voelt, dan zoekt hij het maar lekker uit. Kans is er inderdaad dat omdat jij je nu terugtrekt, hij ineens wel stappen lijkt te gaan zetten. En al zou het we oprecht zijn, als jouw gevoelens nu een stuk minder zijn dan heeft hij daar maar gewoon mee te dealen..

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 23:11

Aiii, typisch wel. Mogelijk voelt hij dat hij je echt kwijt kan raken nu en is dat reden voor deze stap. Hij heeft dat echt zelf gedaan en mag ook zelf op de blaren :j

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 01:05

En weet je zeker dat zijn vrouw op de hoogte is? Het kan ook zo zijn dat hij dat doet om je dichtbij te houden

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 07:31

Jester_ schreef:
En weet je zeker dat zijn vrouw op de hoogte is? Het kan ook zo zijn dat hij dat doet om je dichtbij te houden

Ja dat kan zeker ook nog.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 08:46

Jester_ schreef:

Dat was mijn gedachte ook. Narcistische noodsprong.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 09:30

Een analyse is niet compleet als Jan niet de narcisme kaart heeft gespeeld :')