Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lau07
Moderator

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 16:00

Dat iemand tijdens een vergadering dacht dat ik de stagiaire was die erbij zat voor de lol en mij niet eens aankeek tijdens de vergadering :? Toen duidelijk werd dat ik de persoon ben met wie hij over de contracten moet gaan onderhandelen schrok hij gelukkig wel. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 16:07

Lau07 schreef:
Dat iemand tijdens een vergadering dacht dat ik de stagiaire was die erbij zat voor de lol en mij niet eens aankeek tijdens de vergadering :? Toen duidelijk werd dat ik de persoon ben met wie hij over de contracten moet gaan onderhandelen schrok hij gelukkig wel. :')

:') :') :')

Wat een drol.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 16:08

Dat ik heb gehuild om een jongen die zo weinig
moeite deed :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 16:09

Even wat op wezen ruimen en nu duizelig + benauwd op de bank.

En moet eigenlijk ook nog stoffen, stofzuigen en dweilen. En nog meer opruimen/afwassen. -O-

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 16:13

Het is donker, het regent en het waait hard. Je rijdt met je auto door een woonwijk en krijgt zodadelijk een kruispunt waar je eerst over een voetpad en daarna over een fietspad moet voordat je op de weg voor autos bent. Wat doe je?

A. Je rijdt vol gas op de kruising af, of B. Je doet voorzichtig want wie weet steekt er net een fietser of voetganger over?

Het is donker, het regent en het waait hard. Je fietst op een verlicht fietspad in je regenkleding met je fietsverlichting aan en vol reflectoren. Wanneer je een kruising nadert, zie je en auto vol gas op je afkomen. Wat doe je? A. Je probeert zo snel mogelijk door te fietsen in de hoop dat je snel genoeg bent, of B. Je remt keihard maar het regent dus de kans dat je gaat slippen of doorslipt is groot.

Ik kan je vertellen dat combi A van de auto en welje keus dan ook bij de fietser geen goede combi is...

Voor het eerst in mjn leven aangereden. Fiets ( elektrisch) doet het nog wel, maar zit een flinke slag in het voorwiel. Gelukkig goed verzekerd. Elleboog is dik en heeft vage paarse krassen en een schaafwondje op mijn been. Dat lijkt gelukkig alles.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 16:14

En alsof ik nog niet genoeg heb gehad, komt collega die me over zou nemen niet opdagen. -O- Nu moet ik tot 17 ipv 14 en ook morgen van 8-17 dus kan pas vrijdag mijn fiets naar de fietsenmaker brengen.

Mag ik weer terug naar bed? -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 16:15

Fohadie beterschap. :knuffel:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 16:25

fohadie wat naar -O- beterschap hopelijk valt de schade aan jou mee en heb je er niet te lang last van :knuffel:

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 16:39

Sterkte Fohadie! :(:) heel rot.

Hier ook even een ergernis. De kinderopvang van mijn dochter is deze week dicht vanwege Corona onder al het personeel. Ik ben momenteel aan het reïntegreren op werk, maar zo moet ik steeds thuisblijven. Familie woont op 2 uur rijden en wij hebben geen oppas. :\

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 17:01

Cavia die nog moeilijk eet wat best een paar dagen kan duren maar ik ben ongeduldig.

Gelukkig is hij actief en levendig en heeft nog zijn eigenwijze blik in zijn ogen.

Nou ja hij probeerd het wel maar is wel flinke ondersteuning nodig. Gelukkig eet hij wel hooi

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 17:09

Bedankt iedereen!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 17:24

Dat ik met mijn teruggevonden energie blijkbaar 5 tot 6 uur per dag moet studeren om mijn brein een beetje uit te putten. :roll: Hoezee dan slaap ik vannacht tenminste.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 17:40

Dat andere mensen na een burnout na een jaar weer volop werken en ik kan 5 jaar na dato nog amper elke dag de hond uitlaten en daarna naar stal fietsen
Volgende ergenis: dat ik mezelf zoveel vergelijk met anderen

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 17:50

1. Mensen die hun hond los laten in een aanlijn gebied.
2. Diezelfde hond dan vervolgens op die van ons laten af rennen.
3. Dit scenario zich vervolgens nog 2x herhaalt.
4. Baasje vervolgens ook nog dingen begint te roepen omdat ik die andere hond boos wegstuurde.
_-:( _-:(

Is het nou echt zó moeilijk je hond bij je te houden? Nu doet die van ons geen vlieg kwaad en die andere hond ook niet maar ik kan daar zo boos om worden. Voor het zelfde geldt bijt die van mij wel.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 17:53

F€&*ing scooter die op een smal kruispunt keihard kwam aanrijden, ik zag hem te laat, kon niet meer remmen of uitwijken en fietste vol tegen hem aan. Door de schrik dacht ik dat het mijn fout was, dus heb me flink verontschuldigd, fiets en mezelf bij elkaar geraapt en verder gegaan.
Pas toen besefte ik dat hij van links kwam en ik van rechts en hij er mooi mee is weggekomen. :\ _-:(
Nu zit ik met een dikke en erg pijnlijke knie en ben ik boos om die stakker die mijn verontschuldigingen erg snel aannam en zelfs zei wat ik beter had kunnen doen! 8)7

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 17:59

Suliko schreef:
F€&*ing scooter die op een smal kruispunt keihard kwam aanrijden, ik zag hem te laat, kon niet meer remmen of uitwijken en fietste vol tegen hem aan. Door de schrik dacht ik dat het mijn fout was, dus heb me flink verontschuldigd, fiets en mezelf bij elkaar geraapt en verder gegaan.
Pas toen besefte ik dat hij van links kwam en ik van rechts en hij er mooi mee is weggekomen. : _-:(
Nu zit ik met een dikke en erg pijnlijke knie en ben ik boos om die stakker die mijn verontschuldigingen erg snel aannam en zelfs zei wat ik beter had kunnen doen! 8)7

Zooo! Die heeft wat gemist in de opvoeding :oo Sterkte, echt niet fijn om zo'n ongeluk te hebben. Ben je wel oké?

Ik heb er 2...

Dit rot weer, het waait zooo hard! En ik moet zo naar stal...

En nog eens (sorry :') ) Deze rot pijn op mijn kiezen. Ik kan letterlijk niks eten...

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 18:07

Het was ook echt een sjonnie, wel behulpzaam, maar nu ik er aan terugdenk met het besef dat hij hártstikke fout zat, was dat echt om ermee weg te komen. :n
Naast dat ik boos/gefrustreerd ben (ook op mezelf, maar neem het mezelf niet te veel kwalijk dat ik toen niet doorhad dat het niet mijn schuld was) gaat het wel goed. Baal wel enorm van mijn knie, voel nu ook dat mijn bovenbeen beurs begint te worden dus gaat nog leuk worden. :+

Jij ook sterkte! Kiespijn is echt vreselijk!

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 18:08

Froukje schreef:
4. Baasje vervolgens ook nog dingen begint te roepen omdat ik die andere hond boos wegstuurde.

Is het nou echt zó moeilijk je hond bij je te houden? Nu doet die van ons geen vlieg kwaad en die andere hond ook niet maar ik kan daar zo boos om worden. Voor het zelfde geldt bijt die van mij wel.

Was ook standaard mijn reactie op de "Hij doet niks hoor": De mijne wel, maar hij lust nog wel een extra lunch!

Dan werd er ineens wel gereageerd altijd...en die van mij deed ook echt niks en vond alles gezellig..

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 18:10

Niet te boos worden op jezelf hoor! Ik zeg heel snel sorry, of het nou mijn fout was of niet.
Fijn dat het wel goed gaat, alleen jammer van je knie :knuffel:

Gelukkig heb ik geen echte kiespijn. Maar elastiekjes om mijn kiezen heen gekregen zodat er volgende week een beugel in kan :=
Maar man, wat is dit vervelend...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 18:16

De zeikerds waarom een mondkapje in de trein nog moet. Pas je gewoon aan of ga anders maar lopen ofzo :')

Sorry hoor we mogen straks weer zoveel ga dan alsjeblieft niet zo klagen over nog een heel klein iets.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 18:22

Lau07 schreef:

Hahaha herkenbaar :') Ooit gehad dat een arts waar ik al 3 jaar mee werkte aan mij vroeg hoe het ging met mijn opleiding. Ehm, al 9 jaar geleden afgerond, ik ben praktijkopleider, spreker op beurzen over mijn vakgebied, werk aan wetenschappelijke onderzoeken en stip regelmatig zaken aan in hun vak inhoudelijk overleg. Oh en gevraagd om college te geven :') Maar goed, ik liep dan ook regelmatig met mensen in opleiding rond dus misschien dat hij het daarom dacht...

Ik moet nog boodschappen doen maar het gaat hier nu al te keer qua wind. :brr:

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 18:38

PineApple schreef:
Froukje schreef:

Was ook standaard mijn reactie op de "Hij doet niks hoor": De mijne wel, maar hij lust nog wel een extra lunch!

Dan werd er ineens wel gereageerd altijd...en die van mij deed ook echt niks en vond alles gezellig..

Ik deel jouw ergernis zoooo Froukje, ik loop dan niet met een hond maar met mijn pony, op/ langs een ruiterpad en blijkbaar zijn honden niet zo hee erg onder de indruk van shetlanders :\ hoe vaak daar niet een hond in de achterbenen probeert te hangen…

Eens kijken wat er gebeurt als ik jouw opmerking leen PineApple!

Suliko, sterkte! Niet boos zijn op jezelf inderdaad, het zal ook de schrik zijn dat je je verontschuldigd hebt. Ik hoop dat de scootersjonnie Karma nog treft.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 18:58

De verschikkelijke storm en regen. En dat duurt nog even. En een bouwvallige hooischuur die in de paddock staat zorgt dan voor een hoop stress.

Auto voor grote beurt, kwamen wat dingetjes bij en is morgen pas klaar, €1500,- :7 Partner had net nieuwe bril gekocht. Het komt altijd in 3e, nou benieuwd wat de 3e dikke rekening gaat worden.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 19:05

Bij ons het bouwvallige kippenhok naast de wei.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 19:08

Dat m'n vriend rare dingen gaat zeggen op een dag dat ik me totaal niet mezelf voel, doodmoe ben enz. Krijg ik ineens weer vage verhalen naar m'n hoofd zonder bij informatie, wat moet ik ermee? Gaat het mij wat aan, moet ik er überhaupt iets mee of wil je het gewoon even delen. Uiteindelijk zo lopen schreeuwen dat ik nu gewoon lichtelijk schor ben.

(Ja ik weet dat het laatst ook over mijn vriend ging en dat veel mensen zeggen kap er mee kies voor jezelf maar ik ben niet gewend om mezelf op één te zetten en voor mezelf te kiezen maar ben hard op weg om dat wel te doen dus don't worry)