Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suliko schreef:F€&*ing scooter die op een smal kruispunt keihard kwam aanrijden, ik zag hem te laat, kon niet meer remmen of uitwijken en fietste vol tegen hem aan. Door de schrik dacht ik dat het mijn fout was, dus heb me flink verontschuldigd, fiets en mezelf bij elkaar geraapt en verder gegaan.
Pas toen besefte ik dat hij van links kwam en ik van rechts en hij er mooi mee is weggekomen.![]()
![]()
Nu zit ik met een dikke en erg pijnlijke knie en ben ik boos om die stakker die mijn verontschuldigingen erg snel aannam en zelfs zei wat ik beter had kunnen doen!
Froukje schreef:1. Mensen die hun hond los laten in een aanlijn gebied.
2. Diezelfde hond dan vervolgens op die van ons laten af rennen.
3. Dit scenario zich vervolgens nog 2x herhaalt.
4. Baasje vervolgens ook nog dingen begint te roepen omdat ik die andere hond boos wegstuurde.
![]()
![]()
Is het nou echt zó moeilijk je hond bij je te houden? Nu doet die van ons geen vlieg kwaad en die andere hond ook niet maar ik kan daar zo boos om worden. Voor het zelfde geldt bijt die van mij wel.
Lau07 schreef:Dat iemand tijdens een vergadering dacht dat ik de stagiaire was die erbij zat voor de lol en mij niet eens aankeek tijdens de vergaderingToen duidelijk werd dat ik de persoon ben met wie hij over de contracten moet gaan onderhandelen schrok hij gelukkig wel.
PineApple schreef:Froukje schreef:1. Mensen die hun hond los laten in een aanlijn gebied.
2. Diezelfde hond dan vervolgens op die van ons laten af rennen.
3. Dit scenario zich vervolgens nog 2x herhaalt.
4. Baasje vervolgens ook nog dingen begint te roepen omdat ik die andere hond boos wegstuurde.
![]()
![]()
Is het nou echt zó moeilijk je hond bij je te houden? Nu doet die van ons geen vlieg kwaad en die andere hond ook niet maar ik kan daar zo boos om worden. Voor het zelfde geldt bijt die van mij wel.
Was ook standaard mijn reactie op de "Hij doet niks hoor": De mijne wel, maar hij lust nog wel een extra lunch!
Dan werd er ineens wel gereageerd altijd...en die van mij deed ook echt niks en vond alles gezellig..