Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vladimir1979 schreef:volg de bijzondere ALV van een zekere vereniging van stamboek online vanavond... bijzonder proces, maar best wel beetje ergerlijk dat er blijkbaar al meerdere jaren gedoe is, en mijn onderbuikgevoel me zegt dat dit vanavond nog niet is opgelost.... Hopelijk komen we eruit en kunnen er weer leuke activiteiten worden georganiseerd, en alle achterstand worden ingelopen.
Captain schreef:Demi van 28 jaar die er van houdt om een statement te maken en constant van stijl te wisselen via Vinted. Ik krijg die fiets reclame echt elke keer. Kan ik een bepaalde reclame blokkeren?
Zebrastreep schreef:Ongeorganiseerde vergadering waar ik naar zit te kijken. We gingen stemmen , en hebben de organisatoren niks voorbereid in de hoop dat iedereen akkoord zou gaan met wat hun willen. Dus nu moet iedereen constant een nieuw papiertje invullen en dan wordt het constant weer opgehaald. Iets wat heel veel tijd kost...
Ik stem gelukkig online , maar het kan allemaal veel sneller tegenwoordig helemaal.
Eindstand is dat de tijd bijna om is en er nog op mensen gestemd moet worden
Ineke2 schreef:MarcoBorsato schreef:Ik denk dat het te maken heeft met alles wat er speelt. Verdriet is gewoon heel vermoeiend.
Dat zeker ja
AmyII schreef:Ziek, maar toch willen werken aan mijn re-integratieplan vanwege burn-out. Maandag gesprek met de bedrijfsarts dus wil dan wat concreets op tafel kunnen leggen. Ben ik bezig een oude jaarplanning te wijzigen, was al bij de laatste stappen (invoeren schoolvakanties, eindweken en vrije dagen)… Crasht de comp. kan ik dus opnieuw beginnen. Echt, ik heb hier geen energie voor jongens…