Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 21:33

Ik verschoon 2x per jaar het hok en voer ze om de dag... hamsters kosten als je ze goed huisvest bijna geen tijd. _O-

vladimir1979

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 21:55

volg de bijzondere ALV van een zekere vereniging van stamboek online vanavond... bijzonder proces, maar best wel beetje ergerlijk dat er blijkbaar al meerdere jaren gedoe is, en mijn onderbuikgevoel me zegt dat dit vanavond nog niet is opgelost.... Hopelijk komen we eruit en kunnen er weer leuke activiteiten worden georganiseerd, en alle achterstand worden ingelopen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 21:59

vladimir1979 schreef:
volg de bijzondere ALV van een zekere vereniging van stamboek online vanavond... bijzonder proces, maar best wel beetje ergerlijk dat er blijkbaar al meerdere jaren gedoe is, en mijn onderbuikgevoel me zegt dat dit vanavond nog niet is opgelost.... Hopelijk komen we eruit en kunnen er weer leuke activiteiten worden georganiseerd, en alle achterstand worden ingelopen.

Ik zit er ook online bij , wat een toneelstuk aan het begin :')

Wat ik er verder van vindt laat ik maar even in het midden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 22:15

Vissen zijn naar mijn idee niet minder werk als een knaagdier, ik was meer tijd en geld kwijt aan mijn aquarium als aan mijn gerbils.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 23:41

Ongeorganiseerde vergadering waar ik naar zit te kijken. We gingen stemmen , en hebben de organisatoren niks voorbereid in de hoop dat iedereen akkoord zou gaan met wat hun willen. Dus nu moet iedereen constant een nieuw papiertje invullen en dan wordt het constant weer opgehaald. Iets wat heel veel tijd kost...

Ik stem gelukkig online , maar het kan allemaal veel sneller tegenwoordig helemaal.

Eindstand is dat de tijd bijna om is en er nog op mensen gestemd moet worden

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 23:44

Er worden hier een paar vuurwerkbommen afgestoken.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 23:57

Kan niet slapen. :roll:

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 00:27

Dat ik al heel de avond slaap na een lange dag werken en nu dus koppijn heb en niet meer in slaap kom

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 02:16

Ik kan niet stoppen met haken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 07:22

Wakker worden met pijn aan m'n bek. Dit word weer een dag niet kunnen eten en drinken. Moet nog 2 weken volhouden. Dan ben ik er hopelijk vanaf

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 07:42

Captain schreef:
Demi van 28 jaar die er van houdt om een statement te maken en constant van stijl te wisselen via Vinted. Ik krijg die fiets reclame echt elke keer. Kan ik een bepaalde reclame blokkeren?

Gevonden. :)) Als je de reclame pauzeert zie je onderin een '(i)' staan. Als je daarop klikt kun je Demi en haar irritante stem forever blokkeren. *\o/*

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 08:21

Zebrastreep schreef:
Ongeorganiseerde vergadering waar ik naar zit te kijken. We gingen stemmen , en hebben de organisatoren niks voorbereid in de hoop dat iedereen akkoord zou gaan met wat hun willen. Dus nu moet iedereen constant een nieuw papiertje invullen en dan wordt het constant weer opgehaald. Iets wat heel veel tijd kost...

Ik stem gelukkig online , maar het kan allemaal veel sneller tegenwoordig helemaal.

Eindstand is dat de tijd bijna om is en er nog op mensen gestemd moet worden

Ik was om half 2 thuis en ik moet zo naar mijn wek :z

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 08:24

Een of andere idioot die hier al 10 minuten herhaaldelijk in de straat staat te claxonneren. Doe toch ff normaal joh.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-21 08:54

Dat ik moe ga slapen en moe wakker word. Aardig klaar mee ondertussen, duurt nu al een week. Geef me energie ofzo

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 09:02

xPabloBokt schreef:
Dat ik moe ga slapen en moe wakker word. Aardig klaar mee ondertussen, duurt nu al een week. Geef me energie ofzo

Heb je niet toevallig ergens tekorten van? Of komt het door veel strss?
Als het langer blijft duren zou ik bloed laten prikken voor een controle op tekorten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 09:12

Ik denk dat het te maken heeft met alles wat er speelt. Verdriet is gewoon heel vermoeiend.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 09:23

MarcoBorsato schreef:
Ik denk dat het te maken heeft met alles wat er speelt. Verdriet is gewoon heel vermoeiend.

Dat zeker ja :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 09:25

Ik krijg allerlei tips en adviezen die ik allang heb geprobeerd, ik ben niet achterlijk en kan prima logisch bedenken wat zou kunnen helpen. Als dat niet lukt vraag ik hulp en als diegene vervolgens komt met al die dingen die ik al heb geprobeerd zeg ik dat dat niet heeft geholpen. Dan ben ik niet koppig maar helder en duidelijk in wat ik al geprobeerd heb.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 09:55

Voorhoofdsholte ontsteking die niet wil overgaan, net de huisarts maar gebeld maar moet vanmiddag weer terugbellen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 10:04

Telpeva, dank je wel.

Sommige mensen kan je beter geen of zo min mogelijk contact mee hebben.

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-21 10:07

Ineke2 schreef:
MarcoBorsato schreef:

Dat zeker ja :knuffel:

Ja, dat verwacht ik zelf ook wel.. en misschien dat ik sinds vorige week donderdag elke avond wel weg ben geweest, ofwel naar het ziekenhuis of iets anders. Gisteravond eindelijk een paar afleveringen Lucifer kunnen wegkijken met mijn verloofde, dus dat was wel fijn. Vanavond weer naar familie om de verhuizing van mijn broertje te bespreken, hoe ze daarbij kunnen ondersteunen (is net 23 gaat beschermd wonen) en morgenmiddag weer naar mijn moeder toe in het ziekenhuis. Zaterdag een bruiloft (leuk!) en zondag is leeg, gelukkig.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 11:01

Ziek, maar toch willen werken aan mijn re-integratieplan vanwege burn-out. Maandag gesprek met de bedrijfsarts dus wil dan wat concreets op tafel kunnen leggen. Ben ik bezig een oude jaarplanning te wijzigen, was al bij de laatste stappen (invoeren schoolvakanties, eindweken en vrije dagen)… Crasht de comp. kan ik dus opnieuw beginnen. Echt, ik heb hier geen energie voor jongens…

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-21 11:54

AmyII schreef:
Ziek, maar toch willen werken aan mijn re-integratieplan vanwege burn-out. Maandag gesprek met de bedrijfsarts dus wil dan wat concreets op tafel kunnen leggen. Ben ik bezig een oude jaarplanning te wijzigen, was al bij de laatste stappen (invoeren schoolvakanties, eindweken en vrije dagen)… Crasht de comp. kan ik dus opnieuw beginnen. Echt, ik heb hier geen energie voor jongens…

Even kijken naar herstelde versies!

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 12:00

Energieloos en een (voor mijn gevoel) grote bende in huis... poetsvrouw kwam woensdag nog steeds niet opdagen na haar inmiddels 7 weken durende vakantie :(
Positief nieuws, mijn liefste moeder heeft aangeboden me te helpen met het huishouden dus die is ondertussen al begonnen :D

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 13:07

Niet weten of ik vandaag juist wel of niet moet bewegen voor mijn rug -O-

Woensdag hebben ze ontstekingsremmers erin gespoten.
Gister wel wat t beweging gehad(wel rustig/voorzichtig)
Maar de spieren richting mijn benen protesteren alweer