Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Daks schreef:Ik doe met je mee
Ik vind jullie wel die hards. Ik ben zeker politiek geïnteresseerd en veelal mee bezig in m’n werk maar dit doe ik niet.
Wakker door buikpijn helaas!
Kookaburra schreef:Dat mijn pa lacherig deed toen ik zei dat ik een faalangstexamen had aangevraagd voor het rijexamen.
En nee. Ik heb niet persee faalangst. Maar de vorige keer ben ik tijdens examen fouten gaan stapelen en ging de rit voor mij veels te snel.
En nee. Ik heb die beslissing niet zo 1 2 3 gemaakt. Ik heb echt even wakkergelegen van wel of geen faalangstexamen. Maar echt. Dat stigma er omheen. Yikes.
xPabloBokt schreef:Dat gevoel krijg ik eerder van mensen die tig keer een BNOR-examen doen en dan per ongeluk een keer hun rijbewijs halen.Kookaburra schreef:Dat mijn pa lacherig deed toen ik zei dat ik een faalangstexamen had aangevraagd voor het rijexamen.
En nee. Ik heb niet persee faalangst. Maar de vorige keer ben ik tijdens examen fouten gaan stapelen en ging de rit voor mij veels te snel.
En nee. Ik heb die beslissing niet zo 1 2 3 gemaakt. Ik heb echt even wakkergelegen van wel of geen faalangstexamen. Maar echt. Dat stigma er omheen. Yikes.
Ach, ik kreeg van een collega te horen dat mensen die een faalangstexamen doen niet op de weg thuis horen. Hij heeft zijn examen gehaald omdat hij 20 minuten lang in een woonwijk vast stond achter een touringcar.
Ik ben uiteindelijk geslaagd met een faalangstexamen. Had het veel eerder moeten doen, ben daarvoor door mijn koppigheid twee keer gezakt op een normaal examen
Zet 'm op, je kan het