Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 09:15

Ik heb dus geen bruikbare pinpas meer, geen contant geld en een nieuwe aanvragen moet op kantoor nu weet ik niet of dat vandaag lukt. Maar ik kan dus niks. Vet poedersuiker, want moet vandaag of morgen tanken anders kan ik niets

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-20 09:15

xmarritw schreef:
__Sannne schreef:
De Wikifoto van vandaag. Krijg al last van mijn rug als ik ernaar kijk.

Het is die foto van de hackney toch? wat is daar precies mis mee als ik vragen mag?

Nou ik moet haar wel gelijk geven. Paard loopt in een ontzettend onnatuurlijke houding. Hoofd bijna plat tegen de nek, idiote knieactie.. lijkt me idd niet gezond

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 09:16

Rawr schreef:
Dat ik nog altijd moet janken bij de tekst
"Jij gelooft in God. dus jij gaat naar de hemel
En ik geloof in niks, dus we komen elkaar na de dood
Na de dood nooit meer tegen"

En ik heb een hekel aan Susan en Freek maar dit was toch best wel mooi.

;( ik huil bij dit hele liedje. Supermooi.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 09:25

Dat ik gisteren alleen gezonde boodschappen heb gedaan. Ik wil ontbijten met ongezonde dingen. _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 09:36

iirrssjjee schreef:
Al die mensen op Facebook die mij een dom schaap noemen omdat ik gewoon mijn mondkapje op ga doen in de winkels :+. Dat jij het niet doet, helemaal prima. Maar laat mij het dan gewoon wel doen ;)

Wij hebben thuis een ontzettend goede opmerking bedacht daarvoor. En die werkt ook nog ontzettend goed. Ik zeg vanaf nu: jullie lopen zelf ook achter een groep aan dus dat maakt jullie ook schapen. En 9 van de 10 keer reageren ze dan niet meer omdat ze eigenlijk wel weten tja het is wel zo.

Mijn moeder had gisteren een klant die ook schaap zei. Dezelfde opmerking gemaakt en hij gaf mijn moeder ook nog gelijk ook :')

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 09:39

Al enige tijd eigenlijk al; Er zijn ineens best veel van die kleine vliegjes buiten, soms in zwermen en zo nu en dan 1 die tijdens het fietsen in je gezicht komen. Vre-se-lijk irritant en dan ook alleen s'middags. In de ochtend is er niks, maar in de middag moet je bijna met ogen dicht fietsen en je kraag hoog op trekken anders komen ze bij je jas in.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 09:40

Zebrastreep schreef:
iirrssjjee schreef:
Al die mensen op Facebook die mij een dom schaap noemen omdat ik gewoon mijn mondkapje op ga doen in de winkels :+. Dat jij het niet doet, helemaal prima. Maar laat mij het dan gewoon wel doen ;)

Wij hebben thuis een ontzettend goede opmerking bedacht daarvoor. En die werkt ook nog ontzettend goed. Ik zeg vanaf nu: jullie lopen zelf ook achter een groep aan dus dat maakt jullie ook schapen. En 9 van de 10 keer reageren ze dan niet meer omdat ze eigenlijk wel weten tja het is wel zo.

Mijn moeder had gisteren een klant die ook schaap zei. Dezelfde opmerking gemaakt en hij gaf mijn moeder ook nog gelijk ook :')

Voor hen die een beetje Gronings kunnen:

Afbeelding

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 10:02

Dat is 2 dagen geleden een heftig auto ongeluk heb gehad en nu overal heel veel pijn heb (wat logisch is natuurlijk) en ik geen geld heb voor een andere auto maar wel nodig heb voor de paarden te verzorgen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 10:43

Ivana78 schreef:
Dat is 2 dagen geleden een heftig auto ongeluk heb gehad en nu overal heel veel pijn heb (wat logisch is natuurlijk) en ik geen geld heb voor een andere auto maar wel nodig heb voor de paarden te verzorgen -O-

Als auto totallos is krijg je toch de dagwaarde? Meestal is dat nog redelijk en kun je daar best een prima auto voor kopen (of je moet een auto van weet ik hoeveel willen, voor 300 heb je een rijdende auto hahaha)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 10:56

Ivana78 schreef:

Sterkte en beterschap :knuffel:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 10:57

Ivana78 schreef:

Dikke knuffel :knuffel:

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 11:23

Dat ik geen contant geld in huis heb ik zo 3 uur moet betaald parkeren en maar een uur heb om naar huis te gaan en weer terug te rijden en zorgen voor contant geld.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 11:26

fjordjes schreef:
Dat ik geen contant geld in huis heb ik zo 3 uur moet betaald parkeren en maar een uur heb om naar huis te gaan en weer terug te rijden en zorgen voor contant geld.

Yellowbrick app wellicht installeren?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 12:29

Dat het openvragen gedeelte van mijn tentamen niet geweldig ging. Bij iedere vraag vulde het balkje zich zodat je kon zien hoeveel je nog moest doen.

Nou ik had dus nog 10 minuten en het balkje was pas net over de helft vol. Dus ik paniek. Snel afraffelen.... bleek dat dus de laatste vraag te zijn (die uiteraard het meeste punten waard was). Maar door dat stomme balkje leek het alsof er nog een aantal vragen na kwamen. We kunnen ook niet terug gaan naar vragen dus dat is echt poedersuiker

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 12:32

smit_ilse schreef:
black_kelpie schreef:
Dat ik net naar de wc moest, de laatste rol wc-papier pakte en dat die blijkbaar in z'n eentje een fotolijst stond tegen te houden. Die lijst flikkert in mijn nek, samen met een fles geurvloeistof-met-rietjes, tampons, losse foto's...

Leuk, om 2 uur 's nachts de wc van onder tot boven schoonmaken. En ik moet eigenlijk ook douchen, want ik meur allemachtig naar die geurvloeistof |o

Je kan wel zeggen dat je naar bloemetjes rook na het wc bezoekje :D

Als bloemetjes zo ruiken dan mag je ze houden |( Ik ruik het nog steeds overal, word er gek van.

Oh, en waarschijnlijk weer een blaasontsteking, ook tof...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 12:33

Nayomie schreef:
fjordjes schreef:

Yellowbrick app wellicht installeren?

Moet het kunnen declareren bij m'n werkgever. Maar heb inmiddels 3 euro, heb bijgepind bij de winkel. Zeiden ze dat ze het eigenlijk niet doen maar heb het toch gekregen.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 13:00

Dat er in het dorp naast ons een corona uitbraak is en daar nu alle sportclubs dicht moeten. En laat nu net daar lid zijn van de rijvereniging. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 13:12

Dat de essent monteur ons ervan verzekerde dat de storing verholpen was. Niet dus weer koud water! Heel fijn als je in bad zit :(

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 13:34

M'n moeder die mij 2x belde terwijl ik onder de douche stond

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 13:58

Dat ik normaal niet racistische ben, maar na hoe ik net behandeld ben in de winkel te gek voor woorden is. Maar corona is allemaal bullshit en moesten niet aanstellen en anders gewoon maar thuis moeten blijven. -:(-

En bedankt mevrouw met de boerka. _-:( _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 14:00

Marcella schreef:
Dat ik normaal niet racistische ben, maar na hoe ik net behandeld ben in de winkel te gek voor woorden is. Maar corona is allemaal bullshit en moesten niet aanstellen en anders gewoon maar thuis moeten blijven. -:(-

En bedankt mevrouw met de boerka. _-:( _-:(

Dacht dat een boerka niet meer mocht in het openbaar? Mensen moeten eens leren leven en laten leven. De ene wil dat de ander wil zo. Boeiend niemand is gelijk

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 14:10

Was dat niet alleen in Frankrijk een boerka verbod.

Gewoon respect heb voor elkaar en rekening houden met huidige situatie. Heb mevrouw trouwens gewoon bedankt voor het feit dat ik ziek mag worden met hoog risico op fatale afloop.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 14:12

Marcella schreef:

Gewoon respect heb voor elkaar en rekening houden met huidige situatie. Heb mevrouw trouwens gewoon bedankt voor het feit dat ik ziek mag worden met hoog risico op fatale afloop.

Hier ook :)
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -verbieden

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 14:30

Marcella schreef:

Wat was er precies gebeurd dan? En wat had haar boerka ermee te maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 16:01

__Sannne schreef:
Marcella schreef:

Wat was er precies gebeurd dan? En wat had haar boerka ermee te maken?

Dit. := Vervelend dat iemand zich blijkbaar horkerig gedroeg, maar daar kunnen de gemiddelde Henk en Ingrid ook wat van.

Ik heb net na mijn wandeling een zak chips leeg zitten kanen. Nu was het "maar" een medium zak en heb ik ruim 10km gelopen, maar was niet helemaal de bedoeling. :+