Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
xmarritw schreef:__Sannne schreef:De Wikifoto van vandaag. Krijg al last van mijn rug als ik ernaar kijk.
Het is die foto van de hackney toch? wat is daar precies mis mee als ik vragen mag?
Rawr schreef:Dat ik nog altijd moet janken bij de tekst
"Jij gelooft in God. dus jij gaat naar de hemel
En ik geloof in niks, dus we komen elkaar na de dood
Na de dood nooit meer tegen"
En ik heb een hekel aan Susan en Freek maar dit was toch best wel mooi.
iirrssjjee schreef:Al die mensen op Facebook die mij een dom schaap noemen omdat ik gewoon mijn mondkapje op ga doen in de winkels. Dat jij het niet doet, helemaal prima. Maar laat mij het dan gewoon wel doen
Zebrastreep schreef:iirrssjjee schreef:Al die mensen op Facebook die mij een dom schaap noemen omdat ik gewoon mijn mondkapje op ga doen in de winkels. Dat jij het niet doet, helemaal prima. Maar laat mij het dan gewoon wel doen
Wij hebben thuis een ontzettend goede opmerking bedacht daarvoor. En die werkt ook nog ontzettend goed. Ik zeg vanaf nu: jullie lopen zelf ook achter een groep aan dus dat maakt jullie ook schapen. En 9 van de 10 keer reageren ze dan niet meer omdat ze eigenlijk wel weten tja het is wel zo.
Mijn moeder had gisteren een klant die ook schaap zei. Dezelfde opmerking gemaakt en hij gaf mijn moeder ook nog gelijk ook
Ivana78 schreef:Dat is 2 dagen geleden een heftig auto ongeluk heb gehad en nu overal heel veel pijn heb (wat logisch is natuurlijk) en ik geen geld heb voor een andere auto maar wel nodig heb voor de paarden te verzorgen
smit_ilse schreef:black_kelpie schreef:Dat ik net naar de wc moest, de laatste rol wc-papier pakte en dat die blijkbaar in z'n eentje een fotolijst stond tegen te houden. Die lijst flikkert in mijn nek, samen met een fles geurvloeistof-met-rietjes, tampons, losse foto's...
Leuk, om 2 uur 's nachts de wc van onder tot boven schoonmaken. En ik moet eigenlijk ook douchen, want ik meur allemachtig naar die geurvloeistof
Je kan wel zeggen dat je naar bloemetjes rook na het wc bezoekje
Nayomie schreef:fjordjes schreef:Dat ik geen contant geld in huis heb ik zo 3 uur moet betaald parkeren en maar een uur heb om naar huis te gaan en weer terug te rijden en zorgen voor contant geld.
Yellowbrick app wellicht installeren?
Marcella schreef:Dat ik normaal niet racistische ben, maar na hoe ik net behandeld ben in de winkel te gek voor woorden is. Maar corona is allemaal bullshit en moesten niet aanstellen en anders gewoon maar thuis moeten blijven.![]()
En bedankt mevrouw met de boerka.![]()
Marcella schreef:Was dat niet alleen in Frankrijk een boerka verbod.
Gewoon respect heb voor elkaar en rekening houden met huidige situatie. Heb mevrouw trouwens gewoon bedankt voor het feit dat ik ziek mag worden met hoog risico op fatale afloop.
Marcella schreef:Was dat niet alleen in Frankrijk een boerka verbod.
Gewoon respect heb voor elkaar en rekening houden met huidige situatie. Heb mevrouw trouwens gewoon bedankt voor het feit dat ik ziek mag worden met hoog risico op fatale afloop.
__Sannne schreef:Marcella schreef:Was dat niet alleen in Frankrijk een boerka verbod.
Wat was er precies gebeurd dan? En wat had haar boerka ermee te maken?