Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:08

Dat je de ratrace van het hamsteren bijna moet volgen. Ben al een week op zoek naar WC-papier, vandaag aan het voorlaatste rolletje begonnen, dus met vier man begint het nu wel te nijpen. De eerstvolgende keer dat ik wc-papier in een supermarkt tegenkom, ga ik dus niet braaf met 1 pakje naar buiten. Sorry.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:09

Och hier was de makro laatst ook al bijna leeg, dus hier werd daar dus ook al gehamsterd...

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:09

Lau schreef:
Flowery schreef:
Dat de Makro en Sligro nu voor consumenten open gaat, dat was de enige plek waar mensen niet als idioten aan het hamsteren waren en alles op voorraad was. Nu kan ik nergens meer normaal boodschappen doen : (Ik snap uiteraard wel waarom ze open gaan, maar balen doe ik wel :') )

Dat is op hun fb pagina’s enz nog niet bevestigd

Ik las het op nu.nl, dacht dat dat redelijk betrouwbaar was haha
https://www.nu.nl/economie/6038711/vest ... enten.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:41

Gini schreef:
Dat je de ratrace van het hamsteren bijna moet volgen. Ben al een week op zoek naar WC-papier, vandaag aan het voorlaatste rolletje begonnen, dus met vier man begint het nu wel te nijpen. De eerstvolgende keer dat ik wc-papier in een supermarkt tegenkom, ga ik dus niet braaf met 1 pakje naar buiten. Sorry.

Dat is de ellende inderdaad, je wílt er niet aan meedoen, maar je moet wel. Nu ben ik maar alleen, dus ik haal ook echt niet voor tien man in huis, maar ik neem wel wát extra's mee voor het geval ik het over een paar weken wel echt nodig heb, en dan continu misgrijp.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 17:04

Lau schreef:
Flowery schreef:
Dat de Makro en Sligro nu voor consumenten open gaat, dat was de enige plek waar mensen niet als idioten aan het hamsteren waren en alles op voorraad was. Nu kan ik nergens meer normaal boodschappen doen : (Ik snap uiteraard wel waarom ze open gaan, maar balen doe ik wel :') )

Dat is op hun fb pagina’s enz nog niet bevestigd

Op Twitter wel :j

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 17:05

Hanos gaat ook open.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 17:07

Rtlz meld ook al dat groothandels open zijn voor particulieren.

Moet m'n broertje straks alsnog werken omdat ze het niet aan kunnen hahahaha

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 17:21

Pff hier in het dorp zijn al nep collectes aan de gang voor corona, zogenaamd van het rode kruis. Ik hoop dat die smerige egoisten te pakken krijgen, beetje geld verdienen over het leed van een ander gatverdamme.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 19:46

Nayomie schreef:
Waarom kan dit niet op een moment dat mensen niet thuis zijn? Dit gaat echt door merg en been (rijtjeshuis).

Dat moment gaat er de komende maanden niet zijn.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:47

Gini schreef:

En om deze gekte te stoppen beperken gelukkig steeds meer winkels het tot 1 pakje per klant.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 21:52

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 21:53

xDenies schreef:
[ [url=m/FbupF3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik doe bovenste in quarantaine. Kom alleen buiten om met de honden te wandelen en om boodschappen te doen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 22:04

_San87_ schreef:
xDenies schreef:
[ [url=m/FbupF3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik doe bovenste in quarantaine. Kom alleen buiten om met de honden te wandelen en om boodschappen te doen.

Ik ook, mede ook door de (al dan niet milde) klachten die ik de afgelopen week heb. Maar zo denkt niet iedereen :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 22:06

xDenies schreef:
_San87_ schreef:

Ik ook, mede ook door de (al dan niet milde) klachten die ik de afgelopen week heb. Maar zo denkt niet iedereen :P

True. Werken allemaal aan de groepsimmuniteit :7.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 22:18

Ik ben superblij dat mijn grond een hectare groot is :+ Maakt de quarantaine toch wat aangenamer. Maar inderdaad, heb nog nooit zo veel mensen weten langs wandelen/fietsen/lopen :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 22:59

Dat ik moe ben, waardoor ik overprikkeld ben. En dus net lijkt alsof ik kleine geluiden zoals eet geluiden en nu mijn vriend die door zijn mond ademt, extra hard hoor.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 23:12

Gini schreef:

Ik wil wel een pak met 8 rollen naar je opsturen :\. Bewust om deze reden een pak extra meegenomen bij de winkel laatst. Zodat ik die kon weggeven aan mensen die mis zouden grijpen. Op dat moment lag er namelijk genoeg bij de winkel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 23:29

Ik heb m'n verhemelte opengehaald aan m'n chips en het doet nu verrekte pijn om dingen te eten.

Loeky: wat een ontzettend lief gebaar! +:)+
Hier zijn de schappen helaas ook allemaal leeg, anders had ik ook wel voor je willen kijken, Gini. (Wellicht is dat de reden dat men is overgegaan op de bleek en de gootsteenontstopper hamsteren: 's avonds even een keertje goed spoelen en je kunt er weer een dag tegenaan. :') )

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 00:36

Druk bezig met verhuizen van moestuin (al 13 bomen en aantal struiken gedaan). Krijg je commentaar o kan er niks van zien dat je bezig ben. 8)7 8)7

Sommige mensen zijn zo aardig. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 00:45

Dit. Land... Nog steeds wordt er veel te weinig daadkracht getoond op coronagebied; Johnson is vooral bezig met z’n eigen ego strelen en het uitslaan van stoere praat, maar ik lees net dat BT (telefoonprovider) in overleg is met de overheid om toegang te krijgen tot de locatiedata van gebruikers “zodat ze het gedrag van mensen kunnen monitoren en kunnen zien of de “maatregelen” effect hebben en mensen bijvoorbeeld minder in grote winkelstraten komen” 1. Hebben we geen belangrijkere dingen om ons druk over te maken in plaats van energie te steken in dit soort privacyschending? Maak je je zorgen of je adviezen effect hebben, dan gooi je de boel dicht. :)* 2. Gegarandeerd dat als dit erdoor komt, het heel moeilijk gaat zijn om dat weer terug te draaien. 8)7 Deze regering is echt van God los.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 01:06

Warm en het is toch echt slaaptijd , raam op tochtstand in de slaapkamer hopelijk slaap ik snel

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 02:18

Dat de buren relatief rustig waren de afgelopen weken, maar nu ze meer op elkaars lip zitten kon je wachten op het gedonder natuurlijk. Vent hou je kop ik wil slapen _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 07:08

M'n vader die vannacht de stekker van m'n pc er uit heeft gehaald. Waardoor dus het recoveren van m'n schijf nog langer gaat duren. Dit is gewoon echt idioot. Flikt ie me altijd. Blijf gwn van m'n kamer af als ik slaap.

Ohh ja nog poedersuiker, hij was dus al bijna klaar. Ik ben echt heeeeel hard aan het huilen en mega kwaad.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 08:01

Mn broertje die z’n bed wéér niet uit wil voor z’n werk en er daardoor weer ruzie is hier. Dit gebeurt echt elke week en hij hoeft al maar 2 dagen per week te werken. Zo ontzettend vermoeiend

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 08:13

Mijn dochter ging er jaren terug ook vanuit dat ze wel 20x geroepen werd 8)7
Gewoon te laat laten komen en het was over ~~}>