Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 12:33

Dat ik m'n computerkast weer los mag koppelen en mee moet nemen naar Assen toe, omdat de microfoonaansluiting niet werkt -O-

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 12:57

DeMolenhoek schreef:
Aan een nieuw verzonnen woord: Ponyezel. Zou blijkbaar uiterst zeldzaam zijn. Nee joh, dat is een muildier/muilezel. Maar goed, als je in de krant wilt verschijnen moet je er maar een naam aan geven :')

Bestaat er eigenlijk een manier om aan te geven of je voor het paardgedeelte van een muildier/-ezel een echt paard of een minipony hebt gebruikt? Zo niet, dan kan dat betekenen dat er wel behoefte bestaat aan een nieuw woord om duidelijk te maken dat je muilezel te klein is om praktisch wat aan te hebben.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 13:10

Mijn eerste verkeersboete :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 13:38

Inlijsten SindyKaya :+ :')

Geen ventilator in de winkel te krijgen ,geen internetbankieren ben nu al chagy om de komende warme nachten ><

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 13:55

Leuk dagje giethoorn alleen een half uur moeten wachten op een parkeerplek. Met heen en weer rijden er ook nog bij. We hadden recht op een high tea maar er zaten alleen maar zoete hapjes bij. Nou straks nog varen hoop dat dat leuk wordt.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 13:59

Mijn arm nog steeds. Kan 5 dagen later nog steeds niet normaal omhoog

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 14:18

Dat we in reading UK met onze mobilhome met aanhangwagen met een klapband aan de aanhangwagen Staan te wachten op de wegenwacht. Maar het vrij lang lijkt te gaan duren. We moeten over enkele uren in Dover onze boot halen :/

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 14:34

Dat er eerst over de telefoon gezegd word dat ik een auto met tankpas en parkeerkaart zou krijgen. Maar nu blijkt het dat ik met eigen vervoer moet en parkeren is zeer waarschijnlijk zoek het zelf uit. |o

Nieuwe werkgever en we beginnen al goed. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 15:54

Dat wij altijd pech hebben met auto's. Drie weken geleden een nieuwe gekocht en die blijkt een groot probleem te hebben. Door de garantie moet hij naar de garage van de dealer 80km verderop.
Zij hebben geen leenauto en eerst geen tijd voor reparatie. Dus wij zitten met een auto waar we niet mee weg willen. Echt top!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 16:19

Dat ik vanavond mn proefles heb en dus zenuwachtig ben

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 16:49

Zenuwen, continu :(

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 18:26

Mijn collega die om 17:00 niet op kwam dagen ‘omdat ze niet wist dat ze moest werken’

Check. Je. Rooster. _-:(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 18:37

Marcella schreef:
Dat er eerst over de telefoon gezegd word dat ik een auto met tankpas en parkeerkaart zou krijgen. Maar nu blijkt het dat ik met eigen vervoer moet en parkeren is zeer waarschijnlijk zoek het zelf uit. |o

Nieuwe werkgever en we beginnen al goed. :=

Dit soort dingen staan in je contract, heb je wel een contract getekend?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 18:38

Klanten. Communiceer met mij! "Ja" is geen synoniem voor "pinnen graag". Hallo en tot ziens is ook te veel gevraagd. Ohja, en je beurt afsluiten met een balkje is ook moeilijk. Ik kan toch g*dverdomme niet ruiken welke meuk bij welke persoon hoort en of u wilt betalen met contant of pin! |o :evaw:

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 18:42

Steeph schreef:
Klanten. Communiceer met mij! "Ja" is geen synoniem voor "pinnen graag". Hallo en tot ziens is ook te veel gevraagd. Ohja, en je beurt afsluiten met een balkje is ook moeilijk. Ik kan toch g*dverdomme niet ruiken welke meuk bij welke persoon hoort en of u wilt betalen met contant of pin! |o :evaw:

Oeeehhh mijn irritatie van de dag... Elke dag weer. Bij ons zijn de pinautomaten traag, dus duurt het langer. Als jij je pas ervoor houd zonder wat te zeggen duurt het helemaal lang. En dan mopperen dat ie niet werkt.

Extra ergernis van vandaag: Fossiel in de winkel dat dacht dat de wereld verging omdat ik 1 minuut te lang bezig was met een andere klant in de winkel. En daarmee bedacht dat ze wel mocht zeggen dat ik haar onbeschoft behandelde.
Maar toen ze zei dat ze mijn baas wel eens aan zou spreken, en ik aanbood hem te roepen, hoefde het ineens niet meer en negeerde ze me volledig. Ga toch gauw dan.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:00

Dat m'n hoog bejaarde pony nog steeds niet goed in z'n vel zit.. wil de dierenarts bellen voor een bultje wat ik niet helemaal vertrouw maar wil het antwoord eigenlijk niet weten

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:08

Jikkeee schreef:
Steeph schreef:

Oeeehhh mijn irritatie van de dag... Elke dag weer. Bij ons zijn de pinautomaten traag, dus duurt het langer. Als jij je pas ervoor houd zonder wat te zeggen duurt het helemaal lang. En dan mopperen dat ie niet werkt.

Extra ergernis van vandaag: Fossiel in de winkel dat dacht dat de wereld verging omdat ik 1 minuut te lang bezig was met een andere klant in de winkel. En daarmee bedacht dat ze wel mocht zeggen dat ik haar onbeschoft behandelde.
Maar toen ze zei dat ze mijn baas wel eens aan zou spreken, en ik aanbood hem te roepen, hoefde het ineens niet meer en negeerde ze me volledig. Ga toch gauw dan.

Ohh, echt he, op dat soort momenten wil ik zo graag zeggen "nou, dan help ik toch helemaal niet?" :evaw:

De momenten waar ik dan wel helemaal gelukkig van wordt is zoals er vandaag een oudere dame met wat minder kracht in haar handen aan mijn kassa stond. Ze vroeg mij om haar pasje uit de houder te halen omdat het haar zelf niet lukte. Toen heb ik aan het einde zonder de chip een klein plakbandje omgevouwen zodat ze aan dat lipje kan trekken. Dat werkte goed en dat maakte haar zo blij, dat maakt mijn dag dan ook weer goed <3

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:23

Ugh sommige klanten inderdaad -O-
Hallo is voor een aantal te veel gevraagd.
Vandaag had ik weer een paar die tabak kwamen halen, en verder niks zeiden.
"JPS graag".
Uhhh, zolang ik nog geen gedachten kan lezen, weet ik niet of je sigaretten of shag wil. Als je eindelijk dat antwoord hebt, zwijgen ze over het formaat |o . Ik moet het antwoord met regelmaat uit de klant trekken. Ik kan niet ruiken wat ze willen, dat moeten ze me toch echt vertellen :=

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:28

Wat lief van je steeph :)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:29

Ik weekte heel vaak op vrijdag avond en dan was t altijd heel rustig In de winkel (vaak genoeg niemand in de winkel of maar 1 of 2 klanten) en als ze dan niets zeiden dan deed/zei ik ook niets. 1x was ik er zo klaar mee, diegene zei geen woord tegen mij (en wel tegen anderen), geen hoi, pinnen etc. Heb toen ook het bedrag niet gezegd :=

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:31

Ik haat onbeschofte klanten ook en ik doe lekker stug terug :D

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:32

Dat er vanuit wordt gegaan dat alle mannen een zoon willen en je zelfs "meer man" bent als je een zoon hebt verwerkt. Zo krijgt mijn vriend steeds de vraag of hij niet nog een zoon wil en of hij het niet jammer vond dat de tweede ook een meisje was. Als hij dan zegt dat hij zelf graag een meisje wilde ipv een jongen, wordt er lacherig gereageerd.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:39

Ohana_91 schreef:
Dat er vanuit wordt gegaan dat alle mannen een zoon willen en je zelfs "meer man" bent als je een zoon hebt verwerkt. Zo krijgt mijn vriend steeds de vraag of hij niet nog een zoon wil en of hij het niet jammer vond dat de tweede ook een meisje was. Als hij dan zegt dat hij zelf graag een meisje wilde ipv een jongen, wordt er lacherig gereageerd.

Herkenbaar. Heb 1 kind en dat is een dochter en dat heb ik altijd super gevonden. Ik heb nooit per se een zoon willen hebben. Dat heeft me wel eens een heel clevere vraag opgeleverd waar ik serieus lang over heb moeten denken. Is misschien een leuke om ook eens aan je vriend te stellen. Mij is ooit gevraagd: denk je dat je liever een meisje hebt dan een jongen omdat je daarmee zelf de jongste man in het gezin blijft?

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:46

Whale schreef:
Dat ik vanavond mn proefles heb en dus zenuwachtig ben

Nog zenuwachtiger :+ Ik was nog niet eens zo zenuwachtig toen ik voor het eerst alleen op vakantie ging :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:54

Ohana_91 schreef:

Oooooh op die toer ken ik er ook nog 1: mensen die hun (pasgeboren of zelfs nog ongeboren := ) kinderen aan elkaar gaan 'koppelen'. Een stel uit mijn vriendenkring is zwanger van de tweede, ze hebben al een jongetje. Een ander stel heeft net een meisje gekregen. Stel A deelde laatst via Whatsapp mee dat ze weer een jongetje krijgen, waarop de vrouw van Stel B reageerde met 'ooooh wat leuk een toekomstige man voor Miepje!' en de man van Stel B reageerde met 'Nou Jan, twee zoons, dat doe je beter dan ik ha ha ha ha ha'.

Was bijna in staat om per direct uit die app groep te stappen, werd er zo misselijk van :r