Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Aan een nieuw verzonnen woord: Ponyezel. Zou blijkbaar uiterst zeldzaam zijn. Nee joh, dat is een muildier/muilezel. Maar goed, als je in de krant wilt verschijnen moet je er maar een naam aan geven
Marcella schreef:Dat er eerst over de telefoon gezegd word dat ik een auto met tankpas en parkeerkaart zou krijgen. Maar nu blijkt het dat ik met eigen vervoer moet en parkeren is zeer waarschijnlijk zoek het zelf uit.![]()
Nieuwe werkgever en we beginnen al goed.
Steeph schreef:Klanten. Communiceer met mij! "Ja" is geen synoniem voor "pinnen graag". Hallo en tot ziens is ook te veel gevraagd. Ohja, en je beurt afsluiten met een balkje is ook moeilijk. Ik kan toch g*dverdomme niet ruiken welke meuk bij welke persoon hoort en of u wilt betalen met contant of pin!![]()
Jikkeee schreef:Steeph schreef:Klanten. Communiceer met mij! "Ja" is geen synoniem voor "pinnen graag". Hallo en tot ziens is ook te veel gevraagd. Ohja, en je beurt afsluiten met een balkje is ook moeilijk. Ik kan toch g*dverdomme niet ruiken welke meuk bij welke persoon hoort en of u wilt betalen met contant of pin!![]()
Oeeehhh mijn irritatie van de dag... Elke dag weer. Bij ons zijn de pinautomaten traag, dus duurt het langer. Als jij je pas ervoor houd zonder wat te zeggen duurt het helemaal lang. En dan mopperen dat ie niet werkt.
Extra ergernis van vandaag: Fossiel in de winkel dat dacht dat de wereld verging omdat ik 1 minuut te lang bezig was met een andere klant in de winkel. En daarmee bedacht dat ze wel mocht zeggen dat ik haar onbeschoft behandelde.
Maar toen ze zei dat ze mijn baas wel eens aan zou spreken, en ik aanbood hem te roepen, hoefde het ineens niet meer en negeerde ze me volledig. Ga toch gauw dan.
Ohana_91 schreef:Dat er vanuit wordt gegaan dat alle mannen een zoon willen en je zelfs "meer man" bent als je een zoon hebt verwerkt. Zo krijgt mijn vriend steeds de vraag of hij niet nog een zoon wil en of hij het niet jammer vond dat de tweede ook een meisje was. Als hij dan zegt dat hij zelf graag een meisje wilde ipv een jongen, wordt er lacherig gereageerd.
Ohana_91 schreef:Dat er vanuit wordt gegaan dat alle mannen een zoon willen en je zelfs "meer man" bent als je een zoon hebt verwerkt. Zo krijgt mijn vriend steeds de vraag of hij niet nog een zoon wil en of hij het niet jammer vond dat de tweede ook een meisje was. Als hij dan zegt dat hij zelf graag een meisje wilde ipv een jongen, wordt er lacherig gereageerd.