Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 22:17

Die Ammehoela tuinbroek MB? Die gaat hier vast nog komen, m'n halve schoonfamilie zat in een ska-bandje. :+ Mijn muziek is het niet maar vriendje is wel fan.

Panter is hier ook gevetood, dat dan weer wel. Hoef ik écht niet mee aan te komen. Verder vind mijn vriend alles leuk waar ik mee aankom. Hij combineert 't allemaal net weer anders dan ik, dat is wel leuk.

Keet, mooie stofjes! Mooi gecombineerd ook allemaal, ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken.

Urbanus

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 22:21

Jaaa die Ammehoela!

Wij hebben een onzichtbare connectie met de Skatjes, zaten 2 huisgenootjes in.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-19 22:28

Mijn enige connectie met ska is No Doubt. :+
Wel meerdere concerten van ze bezocht.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 22:30

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoooo niet mijn ding kan wel janken
Had al ruzie moesten mee naar bed

Ik zei ze blijven beneden
Kind in tranen

Neeeheeee dan gaan ze in de bullenbak
Volgens mij zijn ze van de Lidl....Liliput ofzoiets staat erin.....
Tokkie-schoen.....soort.van Bijlmerschoen, Kanaaleilanden schoen, Krispijnschoen, Tuinzichtschoen,
Schilderswijkschoen......

O:)

Panter is gaaafffff, het is een kunst om van ordie kledingstuk, een klassieker te maken
Ska snap ik nog niet maar ik hou van trance en dance ...daarlaat het al fout ;)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 23:10

Niet heel mooi idd :+ maar snap wel dat ze voor je kleine een magische aantrekkingskracht hebben. Vet cool, lichtjes. :wow:

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 08:32

Mooi die kleuren stoffen keet! Die schoenen zouden er hier echt niet inkomen hihi.

Mijn marktplaats soap gaat weer verder. Wat moet ik hier nu weer mee.. Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 08:38

Ik vind het een raar verhaal Liti, ik ben geneigd om haar gewoon te blokken?

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 08:43

Whaha vervolgstappen? Welke?
Maare normaliter, in geval van een webshop dan moet de verstuurder bewijzen dat het aangekomen is.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-19 08:46

Je bent beide consument. Ze heeft geen poot om op te staan.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 08:50

Afbeelding

Het is alleen zo'n zonde van mijn goedlopende marktplaats account. Heb al een recensie staan van iemand die aangaf geen pakket ontvangen te hebben (die kreeg het alsnog een dag later binnen en ik kreeg excuses maar die recensie staat helaas wel) en nu dus nog 1.
Laatst bijgewerkt door litilaura op 28-03-19 08:53, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 08:53

Nette reactie. Nu wachten op de stappen die ze gaat ondernemen. Er valt weinig stappen te ondernemen en anders kost het haar veel meer dan die 80€.

Hee, ik zie een Cruz in z’n nieuwe setje op de instagram van KD. Dat is toch die van jou PK?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 09:34

:j das pantyboy.... leuk

Liti, voortaan foto maken van je pakketjes, incl adres erop.
Foto van de code
Maar dit is mosterd

En verder, laat het varen.......en is super netjes van jou...echt alle respect.
Ik zou niet terug storten ....... en voor alle afnemers jullie lezen het :D ik ga bedrag niet terug storten .....dan kan ik niks meer kopen

Grapje onder je voeten is dat een stenenwinkel

Pantykous
Ik wil graag de luiertas rusty van Liewood maar dan gebruik ik um als handbagage..... aangezien ie nogal prijzig is wil ik um eigenlijk eerst zien.
Weet jij of het een beetje flinke tas is, of zo’n kleine luiertas, heb nu de joolz....kun je niks mee

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 09:54

Panty wat een heerlijk ventje heb jij <3 dragen jullie nu al zomerkleding trouwens? Of was dat gewoon voor t passen? Ik heb een koukleumpje die nog steeds lange mouwenrompers onder haar truitjes draagt

Litilaura wat vervelend zeg. Vind dat je erg coulant bent door de helft terug te betalen, ik zou er ook niet direct aan beginnen. Maar wel jammer dat het zo loopt, en idd balen van t aantal sterren. Je kan marktplaats een berichtje doen en aangeven dat het onterecht is? Heb dit eerder aan de hand gehad met dat het pakketje later alsnog kwam.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 10:05

Geen zomerkleding, maar wel dunne longsleeves. Of een T-shirt met een vestje. Maar die doet ie dan meestal uit. iig geen sweaters oid meer.
Lange mouwen rompers heb ik hier nog nooit aangetrokken :=

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 10:07

tita schreef:
:j das pantyboy.... leuk

Liti, voortaan foto maken van je pakketjes, incl adres erop.
Foto van de code
Maar dit is mosterd

En verder, laat het varen.......en is super netjes van jou...echt alle respect.
Ik zou niet terug storten ....... en voor alle afnemers jullie lezen het :D ik ga bedrag niet terug storten .....dan kan ik niks meer kopen

Grapje onder je voeten is dat een stenenwinkel

Pantykous
Ik wil graag de luiertas rusty van Liewood maar dan gebruik ik um als handbagage..... aangezien ie nogal prijzig is wil ik um eigenlijk eerst zien.
Weet jij of het een beetje flinke tas is, of zo’n kleine luiertas, heb nu de joolz....kun je niks mee

Weet niet of mn moeder die heeft, zal even vragen!

Liti ik vind je super coulant. Wel jammer idd van die ene recensie. Zou je niet marktplaats kunnen mailen met screenshots van die ene koper zodat ze die recensie weg kunnen halen?
Je houdt het toch niet tegen :n Ik heb ook een 1-sterren recensie gehad omdat ik met een koper niet eens werd over de prijs :')

Verootje, das inderdaad die van mij :j

Wij dragen nu al zomerkleren inderdaad, maar uiteraard wel met vestjes gelaagd. Anders is het me wat te fris. En de dunne linnen broeken blijven uiteraard nog in de kast.

Dat Emile et Ida shirt trouwens, 1x gedragen en gewassen, zitten gewoon spontaan gaatjes in op de borst. Die gaat helaas terug.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 10:13

Ja dat hele sterrensysteem slaat nergens op. Kun je tientallen pakketjes versturen zie je geeneen positieve recensie. Maar als er een keer iets niet goed gaat meteen 1 ster.

En met die luiertas heb ik geen ervaring.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 10:16

Ik wil je wel een goede recensie op MP geven hoor :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 10:16

Ik heb de luiertas van Cowboysbag, weergaloos ding!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 10:18

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 10:20

Ik heb de Burkely luiertas, geweldig ding <3 Past zoooveel in! Heb hem afgelopen jaar ook als handbagage gebruikt. Is mooi echt leer, stevig en groot genoeg om een laptop in kwijt te kunnen.

Wat een gedoe Liti! Hopelijk komen jullie er nog uit zonder teveel ellende voor jou..

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 10:30

Jeetje liti, wat balen. Heb je al contact opgenomen met de post?

Manlief houdt ook niet van panter... Maar hij is overstag haha Afbeelding

Heb het rustig opgebouwd hahahaha

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 10:38

Ik zag Da Cruzz voorbij komen op insta. Ben je gaan volgen :P

Dametje ziet er weer leuk uit Michelle. Die van ons hangt ook de hele tijd in de krabpaal van de katten. hij verslijt hem soms harder dan zij :roll:

Ik vind het netjes aangeboden van je Liti maar ik moet zeggen dat ik als koper zonder T&T en zonder pakketje ook not amused zou zijn. Ik weet natuurlijk niet wat je allemaal gedaan hebt om het eea boven water te krijgen maar ik zou me in het geval van de koopster ook wel wat bedonderd voelen (als het is zoals zij zegt). anderzijds: ik vraag eigenlijk altijd direct om de T&T code toe te zenden en als ik het idee heb dat de verkoper dat vergeet vraag ik er extra om. Eigenlijk heb ik gewoon een hekel aan MP en FB bestellingen om die reden maar goed, het gaat 9/10 gewoon goed en dan heb je twee blije mensen.

luiertas heb ik niet echt. we hebben zo'n klein ding dat bij de Joolz buggy tussen het handvat kan hangen en dat is prima. Twee luiers, doekjes en een noodsetje is alles wat er in zit. Heb verder eigenlijk niet zo veel mee als ik op pad ga. Drinken en knaagsels heb ik gewoon in mijn eigen tas of onderin de buggy.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 10:47

Hier met eerste zwangerschap de koeka cowboysbag gekocht (die gaat nu mee naar oma en gastouder, omdat er dan best wat inmoet)
En heb een ByLouLou luiertas, maar die is qua ruimte niet enorm. Wel heel tof, dus die kan/ga ik gewoon ook als normale tas gebruiken.

De Liewood tas is wel heel tof!! Zou ik ook wel willen hebben. Kan ik m huren van je Tita voor vakantie? Hahaha

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-19 10:58

Ik gebruikte mijn hertenleren Pakerson tas en Mulberry hobo als luiertas. Eeuwig zonde. De Pakerson is daar niet geschikt voor. Maar hij us zo nooi groot en fijn. En het was zo’n mooi excuus om nog een reuzengrote handtas te kopen :+

Hier ook al lekker longsleeves ipv truien. Maar trui pakken we ook nog op een frisse dag.

Ik heb een koopstop. Sophie kan niet naar de crèche. Dus nu met werkgever in overleg. Had nog hoop dat 2 dagen zou kunnen, maar na second opinion gisteren gebleken dat voorlopig niet kan.
Had het niet verwacht maar het doet mij wel wat. Nu ben ik nog semi-onafhankelijk.

Juul is helemaal gelukkig. Had de jurk opgeborgen voor het najaar maar dat werd niet geaccepteerd.
Jurk en jas mini rodini.

Afbeelding

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 10:59

Heb met post nl gebeld en zonder track en trace kunnen ze het pakketje niet traceren helaas.