Overigens typ ik dit nu vanuit een heerlijk warm Marokko, waar ik tot nu toe in de hotels slechts 4 kinderen tegen gekomen ben en ik ben hier nu een week.
Lekker rustig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
quera schreef:Magrathea schreef:Ja het is nu "het geboortecijfer in Europa is veel te laag en straks komen alle moslims het land overnemen!!"
Alsof deze mensen zeggen; geboortecijfers zijn daar te laag.. dus daar gaan We heen...
Sommige mensen
BopjeBo schreef:Vorige week wilde ik afrekenen bij de supermarkt. Waren 2 kassa's naast elkaar vrij zonder enige klanten verder want was rustig, maar net voor mij liep zo'n moeder met d'r koter van een jaar of 3 die 'mocht kiezen of ze de linker of rechterkassa namen'. Ben er voorbij gebeend en bij een kassa gaan staan om m'n spullen af te rekenen. Snap dat je je koter het belangrijkste van de hele wereld vind, maar ga er geen andere mensen mee ophouden zeg, het is een supermarkt. Die moeke trok meteen zo'n kop![]()
Loopt ook regelmatig een andere moeder in de supermarkt met zo'n kleuter, ze heeft echt een enorm luide stem en loopt echt keihard met d'r koter te 'converseren' over de boodschappen. Hoor je door de hele winkel. Snap dat niet, kan me ook slecht beheersen om eens aan d'r te vragen of dat kind hardhorend is of zo