_Sanne schreef:Tigress schreef:Oke, ik moet toch beginnen met een gok wagen
Mijn eerste gokje gaat uit naar _Sanne, ben jij mijn SS?
Haha nee ook al niet
Verdikkie

De andere mogelijke SS is al SS van iemand...so the search continues

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pepperrr schreef:Rijsa schreef:Ik heb net in Hoorn voor m'n lootje geshopt.
Gevonden!
Junia schreef:Whaaaaaaa mijn pakket is binnen! Ik ga uitpakken! Het gedicht heb ik gelezen en mijn Santa is of een griezelig goeie stalker of iemand die mij kent... [ [url=m/6fSRqX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ooCnCG.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hand op de foto is van mijn man. Hij heeft vakantie en is enorm lastig. Hij had zelfs mijn pakket gejat om ermee naar boven te rennen
Adamootje schreef:Ik heb echt geen idee wie mijn Secret Santa is. Inmiddels alle profielen bekeken, maar ik ben geen steek verder gekomen. Wel heel veel tijd verspild.![]()
Dit zijn mijn hints:
Een couplet van een liedje van Henk Westbroek (1998) "Zelfs je naam is mooi" en daaronder staat: Vivia la Espania...
Twee foto's van pony's, alleen heb ik alle profielen bekeken en ik zie geen van de foto's terug in één van de profielen.
Hint drie is: "Sommige Bokkers vinden mij een ponypletter".
Aangezien Ashleytjuhh voor Ponypletter is uitgemaakt in het kippenhok, denk ik dat zij mijn SSS is. Ze is ook gek op Spanje, want daar gaat ze regelmatig naartoe.
CharxHebe schreef:Vandaag mijn pakket op gaan halen!
![]()
[ [url=m/Mimkod.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fL4nmu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UKKZpY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QGxFex.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wel 8 cadeautjes waaronder een giga cadeau![]()
De doos was echt leeg! Taco is buiten maar sushi helpt graag. En ze heeft mazzel en zit heel veel in waar ze wel blij van wordt!
[ [url=m/Tww8HN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0J1mL6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/abpPgp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dankjewel ss! Die giga eenhoornveel verwennerijen voor de katten, lekkere chocola en een boek
![]()
[ [url=m/Y2nkxL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Raden doe ik later want ben al wat te laat voor mn werk
quera schreef:Lieve ss,
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Maar als ik hem krijg zal ik geen tijd hebben om te raden wie je bent. Ik zit namelijk in de medische mallemolen.
Weet wel dat dit een lichtpuntje zal zijn in deze periode. En dat ik er super blij mee zal zijn. En als ik wel puf heb om het uit te zoeken dan laat ik het zeker weten weten.
[MWS] En dan staat je leven ineens op zijn kop.
Rijsa schreef:Ja, ik ben jouw secret santa!
Ik hoop dat het naar je zin is. De tijdschriften zijn wat ouder. Die heeft mijn vriend erin gestopt nadat ik zei dat je van auto's hield.
Ik vond het heerlijk om door je berichten te gaan zoeken, haha.