Een overdosis kerst is niet ok , ben gek op kerst maar er zijn grenzen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Poek schreef:xEmpire schreef:Beoordeling van mijn pws. Ik ben enorm boos, maar vooral teleurgesteld.
What happened?!
xEmpire schreef:Poek schreef:
What happened?!
Ik wilde minstens een 8,0 en dit heb ik ook gewoon verdiend, heb nu een 7,9. Heb meer werk dan de rest van mijn groepje gedaan. 1 iemand die deed allemaal dingen niet waardoor ik het deed omdat ik wilde dat mijn cijfer niet lager werd. Ook zouden zij iets regelen voor de praktijk, ook niet geregeld. En dan hebben zij nog een hoger cijfer dan mij ook, omdat ze beter dan ik presenteerden.![]()
Ik moet toegeven dat 1 van hen beter presenteerde, maar 1 van hen was echt wel minder dan mij. En dan nog zou ik niet het laagste moeten hebben van de groep aangezien ik minstens de helft van alles gedaan heb.
Als ik een 8,0 had gekregen dan zou ik niet klagen, maar dat was gewoon echt het minimum wat ik wilde halen en ik vind het gewoon heel poedersuiker dat ik hier 0,1 onder zit.
Ik moet nog het score beoordelingsformulier krijgen, misschien dat ik daar nog wat mee kan.
Het lijkt misschien alsof ik overdrijf want een 7,9 is een prima cijfer, maar ik wilde dit zo graag, heb er enorm hard voor gewerkt dus dan is het vervelend als je je eigen doel niet haalt.
Amira_ schreef:theadora99 schreef:Aan de duif die me al heel Utrecht ventraal achtervolgd. Zelfs mee de trap af. Ga weg, stom beest
Dit had ik laatst met een kraai. Zelfs toen ik in mn auto zat kwam ie op mn dak zitten en door mn voorruit naar binnen kijken. En ik ben al zo bang voor vogels