Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 23:20

Je opeens doodgegooid word met kerst reclames op tv

Een overdosis kerst is niet ok , ben gek op kerst maar er zijn grenzen :=

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 23:39

Rebecca schreef:

Dit viel mij ook al op ja..

Shaggy09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 23:48

Dat mijn gevoelens de laatste tijd in een enorme dikke knoop zitten.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-18 23:55

nicole_floor schreef:
Rebecca schreef:

Dit viel mij ook al op ja..

Vooral de parfumreclames :')

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 00:15

Dat ik geen roosters heb voor werk echt handig. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 00:25

Poek schreef:
xEmpire schreef:
Beoordeling van mijn pws. Ik ben enorm boos, maar vooral teleurgesteld.

What happened?!

Ik wilde minstens een 8,0 en dit heb ik ook gewoon verdiend, heb nu een 7,9. Heb meer werk dan de rest van mijn groepje gedaan. 1 iemand die deed allemaal dingen niet waardoor ik het deed omdat ik wilde dat mijn cijfer niet lager werd. Ook zouden zij iets regelen voor de praktijk, ook niet geregeld. En dan hebben zij nog een hoger cijfer dan mij ook, omdat ze beter dan ik presenteerden. :roll:
Ik moet toegeven dat 1 van hen beter presenteerde, maar 1 van hen was echt wel minder dan mij. En dan nog zou ik niet het laagste moeten hebben van de groep aangezien ik minstens de helft van alles gedaan heb.

Als ik een 8,0 had gekregen dan zou ik niet klagen, maar dat was gewoon echt het minimum wat ik wilde halen en ik vind het gewoon heel poedersuiker dat ik hier 0,1 onder zit.
Ik moet nog het score beoordelingsformulier krijgen, misschien dat ik daar nog wat mee kan.

Het lijkt misschien alsof ik overdrijf want een 7,9 is een prima cijfer, maar ik wilde dit zo graag, heb er enorm hard voor gewerkt dus dan is het vervelend als je je eigen doel niet haalt. :o
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-12-18 00:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 00:28

dan ik*

aan dat dus :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 00:30

Trui schreef:
dan ik*

aan dat dus :+

Aan dit. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-18 01:04

@xEmpire zo zuur is dat! Ik kreeg een punt aftrek toendertijd omdat ik een afspraak gemist had met mijn PWS begeleider. Was daar ook zo boos om. Vooral omdat ik naar mijn vriend toe was die met een kapotte aanhanger naast de weg stond waar we diezelfde dag nog mijn bank mee moesten ophalen. Was halsoverkop uit huis gegaan en zij wist hier gewoon van. Heb alsnog een punt aftrek gehad en uiteindelijk een f*cking 6 ipv een 7 gehaald.

Iemand die na mij presenteerde kreeg overigens een 8 en ik een 7. Reden voor mijn punt: ik presenteerde niet persoonlijk genoeg. Wait, what?

Ondertussen had ik wel een duidelijke opbouw en verband tussen al mijn onderzoekspunten en een scherpe conclusie. Die andere persoon hebben ze moeten afkappen omdat ze maar bleef doorgaan en niet tot haar conclusie kwam.

Kreeg ik van mijn PWS begeleider ook nog een appje de dag na de presentaties. Dat ze mijn praktische opdracht niet gezien had die pontificaal op 2 A1 bladen opgesteld stond in de exhibitieruimte. Ik had er letterlijk 20 uur werk in zitten.

Wordt nog steeds pissig als ik eraan denk :+ vet hypocriet allemaal.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 01:23

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 01:42

Shaggy09 schreef:
En aan dit https://youtu.be/IfIulkUAAOM

Vind dit echt enorm respectloos

Ik begrijp het niet zo goed, waarom werd hij ontslagen?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 08:53

Dat de buren van mijn vriend (waar ik vannacht heb geslapen) echt een super leuk hondje hebben. Maar dat ze het beestje hele dagen alleen thuis laten waardoor hij nu al weer bijna een uur zit te janken en blaffen :( mag ik hem ophalen? :')

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 09:04

xEmpire schreef:
Poek schreef:

What happened?!

Ik wilde minstens een 8,0 en dit heb ik ook gewoon verdiend, heb nu een 7,9. Heb meer werk dan de rest van mijn groepje gedaan. 1 iemand die deed allemaal dingen niet waardoor ik het deed omdat ik wilde dat mijn cijfer niet lager werd. Ook zouden zij iets regelen voor de praktijk, ook niet geregeld. En dan hebben zij nog een hoger cijfer dan mij ook, omdat ze beter dan ik presenteerden. :roll:
Ik moet toegeven dat 1 van hen beter presenteerde, maar 1 van hen was echt wel minder dan mij. En dan nog zou ik niet het laagste moeten hebben van de groep aangezien ik minstens de helft van alles gedaan heb.

Als ik een 8,0 had gekregen dan zou ik niet klagen, maar dat was gewoon echt het minimum wat ik wilde halen en ik vind het gewoon heel poedersuiker dat ik hier 0,1 onder zit.
Ik moet nog het score beoordelingsformulier krijgen, misschien dat ik daar nog wat mee kan.

Het lijkt misschien alsof ik overdrijf want een 7,9 is een prima cijfer, maar ik wilde dit zo graag, heb er enorm hard voor gewerkt dus dan is het vervelend als je je eigen doel niet haalt. :o

Weet de docent dat jij het meeste gedaan hebt?
Ik zat namelijk ook in die situatie en aangezien mijn partner weigerde meer te doen heb ik toen 2 volle punten meer gekregen, maar dan moet je dat wel ruim optijd aangeven.
Ik snap dat het poedersuiker is als de andere een hoger cijfer krijgen terwijl jij meer hebt gedaan. Geef dan op zn minst hetzelfde cijfer...

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 09:04

dat k sinds mn kies gevuld is steeds standaard n stukje tandvlees/ wang tussen mn kiezen heb als k mn mond sluit... en nu doet t echt pijn... maar ik kan maar niet achterhalen welk stukje

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 10:47

Het lijkt misschien alsof ik overdrijf want een 7,9 is een prima cijfer, maar ik wilde dit zo graag, heb er enorm hard voor gewerkt dus dan is het vervelend als je je eigen doel niet haalt. :o[/quote]

Hier ben ik dus ook zo bang voor he. Ik wil echt graag een 8 halen en heb tot nu toe vrijwel ALLES gedaan. Nu weet mijn begeleider dit ook maar toch... die andere twee idioten doen helemaal niets en als zij hetzelfde of (erger) een hoger cijfer dan ik krijgen ga ik serieus huilen

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 11:01

Paard dat weer een schiefel heeft en bijrijders die nooit komen opdagen/ aangeven dat ze komen. :/

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 11:05

Dat ik omdat ik verkeerd keek in het rooster naar Groningen ben gekomen voor niks en dus ook natgeregend ben voor niks.

Nou kan ik natuurlijk wel even iets nuttigs gaan doen, dus ik zit lekker papers te lezen. _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 11:13

Boterham met kaas.Weg boterham en een kat met broodkruimels in haar snorharen.

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 11:33

Dat we met het projectgroepje hadden afgesproken, en er tot nu toe maar 1 iemand is komen opdagen.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 11:38

Dat ik nog steeds in m'n bed lig, en het buiten hard aan het waaien is dus geen zin om op te staan :') terwijl ik wel nog naar stal moet en straks een kappersafspraak heb.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 11:45

Dat mijn laptop aan het doodgaan is en de stopcontacten hier wel in de tafel zitten, maar geen stroom leveren. Hebben ze die dingen voor de sier in de tafel gedaan ofzo?

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 11:47

Aan de duif die me al heel Utrecht ventraal achtervolgd. Zelfs mee de trap af. Ga weg, stom beest

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 12:35

theadora99 schreef:
Aan de duif die me al heel Utrecht ventraal achtervolgd. Zelfs mee de trap af. Ga weg, stom beest

Dit had ik laatst met een kraai. Zelfs toen ik in mn auto zat kwam ie op mn dak zitten en door mn voorruit naar binnen kijken. En ik ben al zo bang voor vogels :')

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 13:46

Arethe schreef:
%) De pijn in mijn rug die voelt alsof het erin gaat schieten..

Dat ik een hernia blijk te hebben.. bah

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 14:26

Amira_ schreef:
theadora99 schreef:

Dit had ik laatst met een kraai. Zelfs toen ik in mn auto zat kwam ie op mn dak zitten en door mn voorruit naar binnen kijken. En ik ben al zo bang voor vogels :')

Ja ik ben ook bang voor duiven kon t niet zo waarderen :n