Nieuw liedje van Nothing But Thieves én vrijdag kaartverkoop voor hun concert
MoniekJ
Geplaatst: 15-09-20 17:55
Kreeg elke keer commentaar van het ziekenhuis dat ik het vast allemaal zelf verkeerd deed etc. Nu loop ik voor second opinion bij ander ziekenhuis en daar zeiden ze: je doet het echt super goed!! Dat voelde fijn om te horen
Heb weer een rotdag, maar dit en de knuffels van m’n zoontje (die ik ook wel achter t behang kon plakken vandaag )maken m’n dag weer een beetje goed
Safiera
Geplaatst: 15-09-20 18:45
Sterkte Miesemuisje, maar inderdaad mooie bloemen!
MoniekJ: dat zijn inderdaad fijne dingen om te horen af en toe! Zo zeiden ze bij mijn second opinion gisteren dat het echt wel zwaar was wat ik afgelopen jaren heb doorgemaakt. Ook best fijn om letterlijk te horen, zelfs al wist ik het ook wel.
Ik ben blij vandaag omdat een geweldige leraar op school mijn dag wat beter maakte: hij legde super rustig en simpel iets uit wat ik had moeten weten maar vergeten was, en we maakten nog even een 'support-praatje'
Mizora
Geplaatst: 15-09-20 18:47
Poezekind is naar de dierenarts geweest en blijkt Sam te zijn. Een katertje dus. Verder woog hij 1.65kg, is hij bezig met wisselen, is hij geschat op 4 maanden, geënt, ontvlooid en ontwormd. Er werden geen vlooien gevonden, dus dat is fijn (ook vanwege alle andere huisdieren) maar wel erg volle darmen dus waarschijnlijk wel wormen.
Hij ging voor een castratie, maar dat doen ze bij voorkeur pas vanaf 2kg, dus hij mag over 3 weken terug voor zijn 2e enting en dan 1-3 weken daarna alsnog voor de castratie en dan laten we hem onder narcose direct chippen.
Omdat hij voor een castratie ging, had hij al de hele nacht in de reiskooi gezeten, vandaar de grote kooi, maar hij had er netjes een hoopje in gedaan en mogelijk ook een plas. Maar eenmaal thuis ging hij alsnog terug erin om de het gevoerde brokjes te eten, hij had zijn ontbijt immers overgeslagen ivm de castratie. Geen angst voor de reiskooi dus, gelukkig!
Verder bleek hij super aanhankelijk en lief te zijn bij de dierenarts. We waren er vanuit gegaan dat hij met handschoenen gecontroleerd moest worden, maar dat bleek absoluut niet nodig. Ook tandjes checken en ontwormen ging allemaal zonder enig protest. Niet 1x uitgehaald, zelfs niet zonder nagels. Superkitten dus!
Hij is overigens waarschijnlijk op ons terrein in de het geboren. 2 maanden voor zijn verwachte geboortedatum hebben we 2 weken een zwarte kater op het terrein gehad. En er komt met enige regelmaat een rode poes hier buurten. Alles komt van de kattenkolonie van de loonwerker 200m verderop, die heeft er veel en alles open. Het verloop is daar groot. Eerdere kittens die bij ons geboren zijn hebben de 3 maanden niet gehaald of waren in ieder geval voor die tijd verdwenen. Deze had al jong gesloten om niet voorbij het hek te gaan. En nu voeren we hem alweer bijna 8 weken.
En nu dus met naam: Sam (op zijn Hollands). De komende maanden nog Sammy.
Nog 2 om het af te leren, we voerden hem toen pas net een paar dagen.