Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ninaphilo schreef:@[***]: Wat cool! Ook knap zo veel likes op een filmpje.
Ik heb laatst een vriendin gefotografeerd die best groot is op instagram, ben benieuwd welk effect het gaat hebben op mijn account als ik de foto's er op zet
mirriejj schreef:ninaphilo schreef:@[***]: Wat cool! Ook knap zo veel likes op een filmpje.
Ik heb laatst een vriendin gefotografeerd die best groot is op instagram, ben benieuwd welk effect het gaat hebben op mijn account als ik de foto's er op zet
Hier leverde dat ook best wat volgers op toen een vlogger een foto van ons ritje samen plaatste.
Jorinda schreef:Ik val even binnen. Op mijn privé account krijg ik elke dag minstens 2 of 3 volgverzoeken van dat soort “bikini babes”. Vaak hebben ze maar 5 foto’s of iets dergelijks erop staan. Nu gebruik ik op mijn privé account bijna geen hashtags, bovendien staat dat account afgeschermd. Help. Hoe kom ik hier vanaf :’)
Sheehan schreef:Ik heb ontzettend vaak dat er jongens die ik totaal niet ken in mn dm komen met dingen als ' Hey je bent echt lekker' of dat soort dingen. Ook mensen met 40k volgers en such. Ew
Sonjaaa schreef:Ik ben gisteren een instagram account begonnen met foto's van mijn friesje, dus voor wie het leuk vindt om ons te volgen: http://instagram.com/friesian_teatske
Geen idee of het aanslaat maar we gaan het meemaken![]()
Ik ga iniedergeval jullie gave accounts maar even toevoegen!