Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Robijntjah schreef:Nee, kan ie toch zelf mee komen? Ik ga er echt niet achteraan rennen. Mocht ie nou van de week wat sturen dan vraag ik er wel naar ja maar op zo'n manier begin ik er niet eens aan.
hyppolyte schreef:Dat weet je niet, want je hebt ze nog niet, en je bent ook geen jonge weduwe volgens mij. Niet iedereen is hetzelfde, gelukkig maar
. We zien gewoon wel hoe het gaat.
@robijntjah, meestal als er na de date vrijwel meteen verandering in appgedrag is, is dat wel een teken aan de wand ja. Kun je er direct naar vragen, maar meestal krijg je een afpoeier/banketstaaf dat het niks met jou te maken heeft. Als ie je leuk vindt, doet ie moeite voor je, punt.
anne_bento schreef:Ja ik ben dus zo'n persoon die dat wel even aan zijn vriendin melddaar mag iedereen zijn of haar mening over hebben maar ik zou dat zelf ook willen weten. Wat diegene ermee doet is verder niet mijn probleem. Ik ga hem nog even iets verder uithoren
anne_bento schreef:Lastig Jibbel! Herkenbaar gevoel haha, gewoon rustig aankijken, nog geen definitief naampje aan hangen maar zo doorgaan zoals jullie nu doen?
Mijn match die volgens Facebook een relatie heeft, zegt net dat ie al 4 jaar vrijgezel isik ga even bedenken wat ik hiermee moet haha..
Jibbel schreef:Ik zie mn date vanavond weer.Ik blijf het ook lastig vinden of er nou wel of niet wat is. Het is een leuke, lieve vent, maar ik merk al weer dat ik soms aan het draaikonten en terugkrabbelen ben. Wil wel afspreken en vind het steeds heel relaxt en gezellig met hem, maar merk ook dat ik 'bang' ben dat hij meer wil en ik eigenlijk nog steeds het los-vastprincipe prima vind. Hij heeft wel echt aangegeven uiteindelijk op zoek te zijn naar een relatie. Meh.. Wil gewoon mn eigen ding kunnen doen en het af en toe eens leuk hebben met iemand zonder dat er verwachtingen of verplichtingen zijn.
Mja..een x weer binden en wat opbouwen is op mijn leeftijd ook niet verkeerd. Al weet ik dus niet zo goed of ik daar nu ook wel écht zin in heb en aan toe ben..lastig