Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-17 23:59

@ lieveli, dat hebben we de afgelopen tijd dus ook wel een aantal keer gedaan hoor :j, maar hij kan niet die kinderen elke keer een heel weekend achterlaten o.i.d. en we hebben toch ook wel behoefte aan een weekend samen. Als we op die manier ergens in het midden uitkomen, prima toch?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 00:03

Ik heb ook weer niet zo'n zin om er een heel ding van te maken, maar nee ik zou absoluut anders met mijn kinderen omgaan. En ja, het zou misschien wel anders zijn als je vanaf het begin knettergek op die man was. Maar met alle strubbelingen die jullie hebben is er een dikke kans dat die kinderen letterlijk het kind van de rekening worden. Want je krijgt ze erbij, realiseer je dat je met hen óók een relatie aangaat. Ook al wil je niet stiefmoederen, je krijgt ze er bij. En met hen de relatie verbreken als je toch niet zo flieft bent, is een stuk minder makkelijk dan met hem.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 10-05-17 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 00:04

Misschien wel, kom ik dan vanzelf gaandeweg wel weer achter.
Ben nog steeds lerende wat ik wel en niet wil en zelf ook wel en niet wil doen idd dus dit is wel weer een mooi stukje in dat proces.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 00:07

#ikganunietmeeradviserensorrymoppies! En succes er mee, beste stuurlui staan altijd aan wal, dat snap ik.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 00:08

Dat weet je niet, want je hebt ze nog niet, en je bent ook geen jonge weduwe volgens mij ;). Niet iedereen is hetzelfde, gelukkig maar :'). We zien gewoon wel hoe het gaat.

@robijntjah, meestal als er na de date vrijwel meteen verandering in appgedrag is, is dat wel een teken aan de wand ja. Kun je er direct naar vragen, maar meestal krijg je een afpoeier/banketstaaf dat het niks met jou te maken heeft. Als ie je leuk vindt, doet ie moeite voor je, punt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 00:12

Nvm :) :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 07:54

Robijntjah schreef:
Nee, kan ie toch zelf mee komen? Ik ga er echt niet achteraan rennen. Mocht ie nou van de week wat sturen dan vraag ik er wel naar ja maar op zo'n manier begin ik er niet eens aan.

Zou ik ook hebben hoor.. ik heb het met die jongen die ik zo af en toe zie (gezien heb), komt steeds van mijn kant terwijl als ik hem app of zie hij heel enthousiast is, snap ik niet goed. Maar heb nu zelf bijna een week niks laten horen en hij dus ook niet. Vind het super jammer maar ga ook niet er achteraan blijven lopen -O-

Ik had net een match, meteen even opgezocht op Facebook zoals ik altijd doe 8-) relatie.... ik wacht even af hoe en of het gesprek verder loopt

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 09:11

hyppolyte schreef:
Dat weet je niet, want je hebt ze nog niet, en je bent ook geen jonge weduwe volgens mij ;). Niet iedereen is hetzelfde, gelukkig maar :'). We zien gewoon wel hoe het gaat.

@robijntjah, meestal als er na de date vrijwel meteen verandering in appgedrag is, is dat wel een teken aan de wand ja. Kun je er direct naar vragen, maar meestal krijg je een afpoeier/banketstaaf dat het niks met jou te maken heeft. Als ie je leuk vindt, doet ie moeite voor je, punt.

Hier sluit ik me bij aan! Hij kon de date best leuk vinden maar zich dan realiseren dat hij er niet klaar voor is. Het is allemaal niet evident.

Ik heb nu 3 dates gehad met een leuke jongen. Maar ik weet niet of er echt een 'vonk' is. Ik probeer gewoon wat minder na te denken en wel te zien wat het geeft. Ik had graag iemand gehad die in de paarden zit, dat maakt het op een aantal vlakken wel een pak makkelijker.

Danielle: wat fijn dat het voor jou allemaal de goede kant is uitgegaan!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 10:27

Ik zie mn date vanavond weer. :) Ik blijf het ook lastig vinden of er nou wel of niet wat is. Het is een leuke, lieve vent, maar ik merk al weer dat ik soms aan het draaikonten en terugkrabbelen ben. Wil wel afspreken en vind het steeds heel relaxt en gezellig met hem, maar merk ook dat ik 'bang' ben dat hij meer wil en ik eigenlijk nog steeds het los-vastprincipe prima vind. Hij heeft wel echt aangegeven uiteindelijk op zoek te zijn naar een relatie. Meh.. Wil gewoon mn eigen ding kunnen doen en het af en toe eens leuk hebben met iemand zonder dat er verwachtingen of verplichtingen zijn.
Mja..een x weer binden en wat opbouwen is op mijn leeftijd ook niet verkeerd. Al weet ik dus niet zo goed of ik daar nu ook wel écht zin in heb en aan toe ben..lastig -O-

Robijntjah, ik verbaas me weleens of hoe wisselend het bij jou kan zijn. Voorlopig geen dates en er klaar mee zijn, dan weer iemand in het wild gespot die helemaal leuk is, maar toch niet, ineens weer iemand die opduikt en dan toch daarmee weer op date, maar toch wil je eigenlijk niks, of toch wel. :')
Begrijp me niet verkeerd, ik ga zelf na mn relatie een beetje door hetzelfde gevoel heen en ben ook lekker aan het ontdekken wat ik wel en niet wil. Maar ik moet er soms wel om gniffelen, misschien juist omdat ik het herken, alleen ga ik daarom juist minder makkelijk op date. Hoe lang is het na je relatie waardoor je zo 'beschadigd' bent?

DanielleB: leuke ex. Exen zijn lastig vlak na een breuk. Frustratie en woede die hem in de weg zitten krijg jij nog ff voor je kiezen. Soms helpt even een radiostilte. Kun je later altijd nog bedenken of je wel of geen vrienden wilt zijn of contact wil hebben over pup of niet.

Hyppolyte: goed gepraat! Idd niet echt een normale situatie, dus goed om je gevoel hierin te volgen. Dat iemand kinderen heeft is niet niks en idd, in onze leeftijdscategorie is dat niks geks. Wel fijn dat zijn kinderen al wat ouder zijn.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 10:43

Oh ik heb me suf gedate hahaha. Ga juist heel makkelijk verwachtingsloos op date.
Die relatie is nu bijna 1,5 jaar over.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 10:55

Lastig Jibbel! Herkenbaar gevoel haha, gewoon rustig aankijken, nog geen definitief naampje aan hangen maar zo doorgaan zoals jullie nu doen?

Mijn match die volgens Facebook een relatie heeft, zegt net dat ie al 4 jaar vrijgezel is :+ ik ga even bedenken wat ik hiermee moet haha..

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 10:57

Hmm... waarom heeft hij dat daar dan al 4 jaar zo staan.. Kun je ook foto's bekijken? Dat je even kijkt wat waar is.
Ik zou dat gelijk al té apart vinden en er mee stoppen denk ik..

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 10:58

Ja zijn vriendin staat erbij genoemd en de laatste foto van hun samen is van afgelopen maart, op hun beide profielen veel foto's samen :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 11:00

Nou gelijk kappen! Hij wil ernaast gewoon even lekker scharrelen blijkbaar.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 11:03

Ja ik ben dus zo'n persoon die dat wel even aan zijn vriendin meld :x daar mag iedereen zijn of haar mening over hebben maar ik zou dat zelf ook willen weten. Wat diegene ermee doet is verder niet mijn probleem. Ik ga hem nog even iets verder uithoren :o

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 11:05

Uiteraard mag iedereen dat zelf weten ;) Opzich wel handig om te weten dat je vriend zo iets uitspookt (en misschien al we dates zo gehad heeft dus). Ze zal het vast niet heel erg leuk vinden, maar tsja...
Sterkte :P

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 11:44

anne_bento schreef:
Ja ik ben dus zo'n persoon die dat wel even aan zijn vriendin meld :x daar mag iedereen zijn of haar mening over hebben maar ik zou dat zelf ook willen weten. Wat diegene ermee doet is verder niet mijn probleem. Ik ga hem nog even iets verder uithoren :o

Ik ben er ook zo een... Heel veel mensen doen dat niet en vinden dat dat hun eigen zaken zijn... Maar ik zou het ook willen weten als mijn vriend zoiets zou doen.

Er is ook een keer een dingetje geweest waarbij een meisje (die een relatie had) mijn vriend heeft geprobeerd te zoenen en te verleiden. Dat heb ik ook aan haar vriend gemeld.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:05

anne_bento schreef:
Lastig Jibbel! Herkenbaar gevoel haha, gewoon rustig aankijken, nog geen definitief naampje aan hangen maar zo doorgaan zoals jullie nu doen?

Mijn match die volgens Facebook een relatie heeft, zegt net dat ie al 4 jaar vrijgezel is :+ ik ga even bedenken wat ik hiermee moet haha..

Voorlopig idd prima zoals het nu is. Wil hem alleen niet helemaal super verliefd laten worden als ik straks toch denk, ik wil geen relatie. Mja. Dat is voor later zorg.

Ingewikkelde match. Zou m lekker even verder uithoren. Mijn 'foute' man is ook zo'n geval en heeft volgens fb ook nog steeds een relatie. Zou inmiddels ook al 3 jaar uit elkaar zijn volgens hem, maar ze zien elkaar nog wel ieder weekend en gaan samen naar familiedingen. Ze wonen niet meer samen, maar toch. Lekker complex. Heb besloten me daar maar niet meer druk om te maken en gewoon met m om te gaan. Tis verder een leuke kerel als vriend, ken m inmiddels al ruim 2 jaar, maar die fratsen hoef ik niet en dat weet hij. Toch klopt t ergens van geen kant dat hij wel andere meiden date en wellicht op het verkeerde been zet. Alsof hij om aandacht vraagt ofzo.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:05

Jibbel schreef:
Ik zie mn date vanavond weer. :) Ik blijf het ook lastig vinden of er nou wel of niet wat is. Het is een leuke, lieve vent, maar ik merk al weer dat ik soms aan het draaikonten en terugkrabbelen ben. Wil wel afspreken en vind het steeds heel relaxt en gezellig met hem, maar merk ook dat ik 'bang' ben dat hij meer wil en ik eigenlijk nog steeds het los-vastprincipe prima vind. Hij heeft wel echt aangegeven uiteindelijk op zoek te zijn naar een relatie. Meh.. Wil gewoon mn eigen ding kunnen doen en het af en toe eens leuk hebben met iemand zonder dat er verwachtingen of verplichtingen zijn.
Mja..een x weer binden en wat opbouwen is op mijn leeftijd ook niet verkeerd. Al weet ik dus niet zo goed of ik daar nu ook wel écht zin in heb en aan toe ben..lastig -O-

Exact mij :') Alleen als ik dan de kans krijg om het los/vastprincipe met iemand te doen dan is het gelijk toch dat niet. Want dan wil ik wel wat zekerheid dat ik de enige ben voor hem. En moest hij dan een relatie willen, dan zou ik dat ook niet willen. Hoezo verwarrend? :+

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:06

Ooohh!! Jaaa!!! That's me! _O-

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:08

Hahaha, zo herkenbaar Jibbel en Florence :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:21

Jep ook precies mij haha.. als ik geen duidelijkheid krijg over wat het nou is, wordt ik onrustig en wil ik liever de zekerheid dat het iets vastigs is. Maar als iemand te hard van stapel loopt of ik denk aan een vaste relatie benauwd het me en doe ik een pas terug. Ik ben ervan overtuigd dat wanneer je de juiste man tegenkomt dit allemaal veranderd en het helemaal niet meer ingewikkeld is :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:26

Pff ik had een leuke match, op whatsapp praten enzo, maar blijkt een foute kerel te zijn (voor mij dan) :roll: Spijtig, maar ik heb dinsdag ook een date met een kennis van een vriendin :D

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:33

Daar ben ik ook van overtuigd Anne. Alleen ben ik dan ook weleens 'bang' dat ik mooie kansen laat liggen. Want nu begin ik te piepen, terwijl het echt een goede jongen is. Heb dat eerder gehad en die ook laten lopen (of aan de kant gezet). Straks ben ik 80 en doe ik dat nog steeds en heb ik het altijd ingewikkeld gemaakt voor mezelf.

Toch denk ik ook dat wat ik had met mn ex, niet meer komt met een ander. Dat was echt als donderslag bij heldere hemel raak van beide kanten en gingen niet meer bij elkaar weg de 10 jaar daarna.
Maar goed, ben wel dankbaar voor dat ik dat iig gehad heb en weet hoe het voelt.
Alleen t gevaar is dat je 'zoekt' naar iets vergelijkbaars, wat echt onmogelijk is, omdat het met ieder persoon anders is.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:43

Ja ik snap je, bij mijn ex was het ook meteen raak, volop verliefd en niet meer bij elkaar weg te slaan. Ik twijfel wel eens of ik dat gevoel niet meer gehad heb omdat ik er nog niet aan toe ben en voor open sta of gewoon de juiste persoon nog niet ben tegengekomen. Laat je inderdaad een kans liggen, of is het toch niet "de" persoon die je zoekt en val je op de volgende wel als een blok zonder twijfel. Lastig!