Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

enamorada

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 11:21

Hebben jullie soms ook het idee dat mensen gewoon niet kunnen lezen? Heb een net berichtje gestuurd naar iemand voor een kastje, dat ik de vraagprijs wilde betalen en gevraagd of ik hem vrijdag/zaterdag/zondag op zou kunnen halen. Reactie: 'woon in Huizen'. Ehh.. oke.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 11:33

hahah Rachelle

Nouja mijn bed staat er ook nog steeds.
Dan toch maar op de weggeef hoek. Wel alle namen opgeschreven van iedereen die er op gereageerd heeft maar niet is gekomen of niks meer van heb gehoord. Die krijgen hem dus niet voor niks.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 11:39

Anoniem schreef:
Fijne oplossing van dat boek!

Had hier een draagtas van een buggy erop staan. Iemand die hem om 10 uur wilde halen. Kwart over 10 nu en niemand hier en geen bericht dus ik maar gestuurd van joh kom je nog of niet; ik wil namelijk ook graag verder met m'n dag.

Jaja ze komt eraan, kinderen moesten worden weggebracht. Niet om het een of ander maar dat weet je op zondagavond toch al, dan spreek je toch later af :+

Afijn, gezegd dat ik dan dus nog even thuis blijf, vraagt ze hoe lang ik nog thuis ben want dan kan ze nog even boodschappen doen. Hallo, ik ga niet de hele dag thuis blijven omdat je een tas op komt halen nadat je je lijstje met taken heb afgewerkt :')

Als ik iets afspreek, zorg ik dat het ervoor of er na gedaan wordt!
Ga niet hele dag thuis wachten op degene, die's gek! :')

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 11:55

Rachelle die is gek.. had haar ook duidelijk gemaakt dat ik ook nog andere dingen te doen heb dan op haar te wachten..

Hier op zoek naar een bed ombouw, zonder lattenbodem en matras.
Worden toch overal droomprijzen gevraagd.. Voor een bed met echt duidelijke beschadigingen nog 150 euro vragen :oo .. prima als ik hem moet opknappen maar niet voor 150.. _O-

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 12:07

das wel een hoop geld ja
Ik heb een hele boxspring staan met wat beschadigingen aan de hoeken. Vraagprijs 50 euro. Maar voor 30 mag ie ook weg.
Blijkbaar wil niemand m hebben.. ja over 2 maanden

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 12:22

Jammer dat het een boxspring betreft en geen gewoon bed.. je zit niet zi ver bij mij vandaan haha

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 12:48

Rachelle ik had gestuurd. Top ga ik ook even boodschappen doen huishouden wassen ik stuur wel bericht wanneer ik klaar ben goed :')

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 13:02

Helaas haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 14:17

Jee Rachelle, je hebt toch wel laten weten dat je daar niet blij mee was? Als ik weet dat ik om X uur een afspraak heb staan om wat op te halen zorg ik gewoon dat mijn taken ofwel ervoor, ofwel erna gepland staan. Ik ga echt niet even andermans tijd lopen verprutsen. Wat onbeschoft zeg. Wie weet had jij op werk gewoon 2u opgenomen om wat later te kunnen beginnen of een shift verwisseld met een collega.

De verkoper van de singel heeft het geld ontvangen, pakketje zou morgen verzonden worden *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 14:41

Ik heb aan de deur wel even medegedeeld dat ze net op tijd was, ik stond al klaar met m'n peuter om de deur uit te gaan. Dat je iets later bent kan ik begrijpen (zeker met kinderen) maar als je eerst boodschappen gaat doen (en vervolgens nog gaat vragen of de buggy er bij zit, hoe bedoel je...) dan ben ik heel snel klaar met je. Wilde ook naar binnen maar mooi aan de deur afgehandeld, dikke doei.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 14:45

Jeetje Rachelle, dat is wel echt asociaal :=

Had laatst ook zoiets, had een afspraak gemaakt maar de koper verzette tot drie keer toe vlak voor de tijd de afspraak. Heb het toen maar aan een ander verkocht, daar ga ik dus echt niet op wachten.

Mooie deal Varekaj!

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 15:52

Anoniem schreef:
Lente schreef:
Oh heerlijk die mensen die denken dat de hele wereld om hen draait :roll:

Ja m'n broek zakte er wel vanaf.

Voortaan gaat al het baby/kinderspul naar de kleding/speelgoedbank hier. Marktplaats doe ik niet meer want op kinderspul komt het meest debiele volk op af.
Had nog een doos kleding maar ook met noppies etc erin. Geen debiele prijs (29stuks, stapel rompers en een slaapzak voor 15€) en dan iemand die niet interesse had in alles dus wilde kiezen wat ze kocht. Gezegd dat ik geen losse foto's ga maken (koop gewoon de hele meut en gooi/geef/verkoop weg wat je niet wil gebruiken) maar ze wilde langs komen en dan ter plekke alles uitzoeken.

Ja dag.. als k t afzonderlijk kwijt wilde had k het er wel los opgezet.. dus ben nu wel officieel klaar met kinderspul op marktplaats. Blijkbaar staat er ergens in m'n advertenties verstopt 'er staat debiel met tijd teveel op m'n voorhoofd' ofzo.

Tuurlijk, rachelle wacht wel, tuurlijk, doe nog maar even boodschappen. Ja natuuuurlijk hou ik een commode 4 weken voor je vast voor je grandioze bod van 10€!

_/-\o_ :')

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 18:21

Pfff Rachelle, ik had haar dus echt gewoon zonder ding weer laten vertrekken...doei maak maar nieuwe afspraak en zorg dat je dan wel op tijd bent...voor die 5 euro had ik het zo iemand nieteens meer gegund.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 20:14

Die kwam er bij mij uberhaupt al niet meer in. Ik heb ook zo'n hekel aan mensen die zeggen dat ze bijvoorbeeld morgen komen. En het dan raar vinden dat je een tijd vraagt.

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 12:01

Ik ga nooit meer een zadel verzenden na verkoop.

Eerst problemen met verzenden maar na contact met post NL netjes opgelost.
Word door koper (s) uitgemaakt voor leugenaar omdat ik een schade op het zitvlak niet vermeld zou hebben en ze dit openbaar gaan maken op bokt en marktplaats.
Gelukkig heb ik de gesprekken nog waarin ik dit wel degelijk vermeld heb.
Ook vonden zij dat het zadel er slecht aan toe was, heb er netjes bij vermeld MET gebruikssporen.

Volgensmij verwachten mensen tegenwoordig dat je voor een prikkie een gloed nieuw A merk zadel krijgt ofzo...
En achteraf dan lopen zeuren over ieder gebruiksspoor.
Nooit meer verzenden voor mij!

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 13:21

Mijn schoolboeken zijn vandaag gelukkig aangekomen. Dat vind ik altijd eng via marktplaats maar ze zijn er *\%/*

Klopt hoor Tijger22, maar dat is met alles zo..

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 13:22

Ik vraag me af of het wel echt kan zijn als iemand een NIEUWE rugzak verkoopt voor 45 en hij nieuw 80 euro kost..

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 13:29

Beau_Myrthe schreef:
Mijn schoolboeken zijn vandaag gelukkig aangekomen. Dat vind ik altijd eng via marktplaats maar ze zijn er *\%/*

Klopt hoor Tijger22, maar dat is met alles zo..

Zo irritant, haar moeder mailde mij continu.
Maar nadat ik het gesprek door heb gestuurd van mij en haar dochter is het stil :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 13:41

Trui schreef:
Ik vraag me af of het wel echt kan zijn als iemand een NIEUWE rugzak verkoopt voor 45 en hij nieuw 80 euro kost..

Kan. Kan een partijaankoop zijn, een faillisementsverkoop waar iemand een slaatje uit probeert te slaan (dwz; voor een schijntje in de winkel gekocht en daardoor weer duurder particulier kunnen verkopen).

Zie het hier nu ook. Winkel heeft 90% korting, dus mensen kopen massaal stapels dezelfde shirts maar dan in verschillende maten voor 99 ct per stuk. Als je die voor 5€ verkoopt met een kaartje van 9,99 eraan zijn dat toch alweer 4€ per shirt verdient.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 13:45

En weet niet of er een foto bij staat van de rugzak zelf of een 'plaatje'?? Indien het laatste zou ik het voorbij laten gaan :P

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 13:46

Een foto. Maar je ziet op de foto drie kleuren liggen en het gaat om de roze. Dus kan idd een partij geweest zijn en dat ze alleen de roze nog heb

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 13:48

Je zou voor de zekerheid kunnen vragen of ze bijvoorbeeld een foto van de binnenkant van de tas aan je wil mailen!

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 13:57

Heel eerlijk, ik heb zoiets ook wel eens gehad. Mijn moeder en ik hadden tegelijk een tas voor me gekocht. Voor de nieuwprijs raak je t dan niet kwijt, konden t niet meer ruilen. Dus toen maar onder de nieuwprijs gaan zitten (niet zo veel maar rond de €60 toen). Voor meer kunnen ze namelijk net zo goed een nieuwe halen in de winkel en zo kregen we toch nog wat terug

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:00

Uuhhhh helaas reageert de persoon niet en heb ik hem morgen nodig (morgen red ik nog wel maar donderdag echt) :')

Edit: ik verwijt des epersoon niks het is gewoon een persoonlijke ergenis

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:10

Dan is het uberhaupt slim om dat voortaan eerder te regelen of gewoon online te winkelen. Er vanuitgaande dat je niet met iDeal kan betalen (kan nog niet bij alle verkopers) en er dus ook een dag tussen de overschrijving kan zitten.