Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Fijne oplossing van dat boek!
Had hier een draagtas van een buggy erop staan. Iemand die hem om 10 uur wilde halen. Kwart over 10 nu en niemand hier en geen bericht dus ik maar gestuurd van joh kom je nog of niet; ik wil namelijk ook graag verder met m'n dag.
Jaja ze komt eraan, kinderen moesten worden weggebracht. Niet om het een of ander maar dat weet je op zondagavond toch al, dan spreek je toch later af
Afijn, gezegd dat ik dan dus nog even thuis blijf, vraagt ze hoe lang ik nog thuis ben want dan kan ze nog even boodschappen doen. Hallo, ik ga niet de hele dag thuis blijven omdat je een tas op komt halen nadat je je lijstje met taken heb afgewerkt
Anoniem schreef:Lente schreef:Oh heerlijk die mensen die denken dat de hele wereld om hen draait
Ja m'n broek zakte er wel vanaf.
Voortaan gaat al het baby/kinderspul naar de kleding/speelgoedbank hier. Marktplaats doe ik niet meer want op kinderspul komt het meest debiele volk op af.
Had nog een doos kleding maar ook met noppies etc erin. Geen debiele prijs (29stuks, stapel rompers en een slaapzak voor 15€) en dan iemand die niet interesse had in alles dus wilde kiezen wat ze kocht. Gezegd dat ik geen losse foto's ga maken (koop gewoon de hele meut en gooi/geef/verkoop weg wat je niet wil gebruiken) maar ze wilde langs komen en dan ter plekke alles uitzoeken.
Ja dag.. als k t afzonderlijk kwijt wilde had k het er wel los opgezet.. dus ben nu wel officieel klaar met kinderspul op marktplaats. Blijkbaar staat er ergens in m'n advertenties verstopt 'er staat debiel met tijd teveel op m'n voorhoofd' ofzo.
Tuurlijk, rachelle wacht wel, tuurlijk, doe nog maar even boodschappen. Ja natuuuurlijk hou ik een commode 4 weken voor je vast voor je grandioze bod van 10€!
Beau_Myrthe schreef:Mijn schoolboeken zijn vandaag gelukkig aangekomen. Dat vind ik altijd eng via marktplaats maar ze zijn er![]()
Klopt hoor Tijger22, maar dat is met alles zo..
Trui schreef:Ik vraag me af of het wel echt kan zijn als iemand een NIEUWE rugzak verkoopt voor 45 en hij nieuw 80 euro kost..