Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:43

O wat leuk Robijntje. ben benieuwd wat hij gaat zeggen.

Ik zit ook te denken om mijn tinder man maar morgen middag te vragen. Vind het wel spannen haha

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:46

Spannend beide!

En ja inderdaad, je gevoel is zo belangrijk! Zo goed om daarnaar te luisteren. Daar ben ik in een lange relatie ook de mist mee ingegaan. Maar je bent nooit te oud om te leren. :D

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:49

Alja schreef:
vandaag, morgen en zondagmiddag :D

van dit topic geleerd niet op 1 paard te wedden dus dat doe ik ook niet meer :P

Haha _O- , jij doet het gelijk goed!

En over snel een relatie aangaan of samenwonen; als het goed voelt, voelt het goed. En als je iemand heel leuk vindt, dan wil je diegene ook snel voor je zelf :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 21:36

Ik heb Tinder verwijderd vanmiddag :=

Over hoe snel een relatie, ik denk dat het afhankelijk is van de situatie en persoon.
Ik weet heel goed wat ik wil, ben ook bijna 30, maar mijn ervaringen maken het er niet makkelijk op (en hoe ik als persoon ben).
Ik wil het nu het liefst rustig aan doen :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 02:07

Ik ben het er niet mee eens dat je sneller gaat als je 30/35+ bent omdat je weet wat je wilt. Het is gewoon persoonlijk.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 08:27

Nou ik had ook weer iets raars hoor.
Had van de week n match met n leuke kerel. Even op de Tinderapp gebabbeld en daarna nummers uitgewisseld vanwege de traagheid soms van Tinder.
Nou allemaal leuk, even gefacetimed, ook leuk.
Ben ik gisteren mn haren aant verven dus dat zei ik m, gaat hij me weer facetimen. Nouja. Ken mij t schelen dat iemand me ziet met verf in mn haar dus ik neem op, staat meneer in de douche te bellen! Oké ik zag alleen zijn hoofd en n stuk schouders maar ik was echt even van mn wap hoor! Vond t zo raar en ongepast!
Ik heb wel gezegd van jaaaaa joh ga je me een beetje facetimen terwijl je onder de douche staat!!?? Ja zegt ie. Blijkbaar vond hij het heel normaal...
Ik was zo flabbergasted dat ik ook nog twee minuten met m gebeld heb en toen heb ik maar gezegd ik moet mn haar uitspoelen... Euh... Doei!
Daarna heb ik ook niet meer met m geappt en hij mij ook niet meer.
Vaagheid op en top! Waar zijn de "normale" mannen gebleven? |o

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 10:15

Whaha pfff. Ja het merendeel op Tinder is crap hoor. Je moet goed zoeken, wellicht wat geluk hebben en vooral ook je gevoel volgen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 12:45

Kenyada schreef:
Nou ik had ook weer iets raars hoor.
Had van de week n match met n leuke kerel. Even op de Tinderapp gebabbeld en daarna nummers uitgewisseld vanwege de traagheid soms van Tinder.
Nou allemaal leuk, even gefacetimed, ook leuk.
Ben ik gisteren mn haren aant verven dus dat zei ik m, gaat hij me weer facetimen. Nouja. Ken mij t schelen dat iemand me ziet met verf in mn haar dus ik neem op, staat meneer in de douche te bellen! Oké ik zag alleen zijn hoofd en n stuk schouders maar ik was echt even van mn wap hoor! Vond t zo raar en ongepast!
Ik heb wel gezegd van jaaaaa joh ga je me een beetje facetimen terwijl je onder de douche staat!!?? Ja zegt ie. Blijkbaar vond hij het heel normaal...
Ik was zo flabbergasted dat ik ook nog twee minuten met m gebeld heb en toen heb ik maar gezegd ik moet mn haar uitspoelen... Euh... Doei!
Daarna heb ik ook niet meer met m geappt en hij mij ook niet meer.
Vaagheid op en top! Waar zijn de "normale" mannen gebleven? |o

Wat een aparte vent zeg :')
De normale hebben wij al geclaimd O:)

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 13:23

Hihi ik lees nog steeds mee hoor maar was zelf niet meer actief op Tinder. Even een zin meer in alleen maar depri gedoe := tot ik vorige week een super like kreeg. Nou ja even checken. Hij kreeg de voordeel van de twijfel. En gister gedate en het was echt super gezellig. Even met zijn auto heen en weer gereden naar mijn huis (45min) zodat ik m'n kat kon verzorgen en toen daar weer even in de jacuzzi en blijven slapen. Nog niet gegymd omdat ik dat zelf niet wil maar het voelde echt als of we elkaar al jaren kennen <3

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 13:23

Ik dacht dat ik een van de weinige ben die al die rare dingen niet kan waarderen......heb soms het gevoel dat het tegenwoordig normaal is al die maffe acties en dat ik maar saaai ben dat ik dat niet kan waarderen!!! Maar dat valt dus mee hahahaha

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 13:25

Zonnetje81 schreef:
Ik dacht dat ik een van de weinige ben die al die rare dingen niet kan waarderen......heb soms het gevoel dat het tegenwoordig normaal is al die maffe acties en dat ik maar saaai ben dat ik dat niet kan waarderen!!! Maar dat valt dus mee hahahaha

Ja dat was voor mij ook 1 van de redenen om even te stoppen met Tinder. Kreeg er een beetje een minderwaardigheidscomplex van

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 13:31

Lootje1991 schreef:
Zonnetje81 schreef:

Ja dat was voor mij ook 1 van de redenen om even te stoppen met Tinder. Kreeg er een beetje een minderwaardigheidscomplex van

Ja snap ik helemaal!!! Ik ben echt van doe gewoon normaal. Bijna alle kerels beginnen bijna meteen over seks of seks is belangrijk in een relatie gelul. Nee dat bespreek ik ook echt met iemand in de kroeg in de eerste 10 minuten..... :roll:

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 13:38

Haha ja de normale zijn dun gezaaid en grotendeels ingepikt :D

Hier gisteren wandeling, terrasje, ijsje gaan eten en damen gekookt. En vriendlief is zo lief voor mijn doggies en voor mij ook natuurlijk <3

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 13:59

Hmm vreemd, ik heb dat eigenlijk nog niet zo vaak gehad, dat ze direct over se*s beginnen... Vreemde vogels pffffff

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 14:33

Ja nouja. Hij zei niets over seks maar het feit dat hij na dat gesprek geen contact meer heeft opgenomen na t zien van mijn reactie zegt mij wel genoeg idd!

Heb nu wel weer contact met een leuke vent!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 15:26

Ligt Tinder er bij jullie ook uit? De app heeft me afgemeld en iedere keer dat ik me terug wil aanmelden met facebook geeft hij aan dat het aanmelden mislukt is. Facebook en Tinder al een keer opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet gewerkt... :+

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 17:47

Aah bah! Sommige mannen hebben echt geen manieren!

Ik ben zenuwachtig voor mijn date maandag

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 18:05

Bambi
Doet ie wel vaker en dan ineens kan je er weer op. Vorig jaar kon ik er niet meer op toen ben ik gegstopy met tinderen.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 18:08

Ja echt vage mensen. Ik heb van mijn tindermsn z'n profiel gekregen hehe. Geeft me al iets meer gerust gevoel haha

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 18:48

heb je nou al een date voor dit weekend geregeld HTXL?

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 18:50

Ja morgen middag waarschijnlijk! Had eerst vandaag bedacht tot ik er achter kwam dat m'n zusje natuurlijk jarig was haha

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 19:07

Vraag vandaag dan een bevesteging en het uur meestal komt het er anders niet van

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:27

Mijn afspraakje is om 22 uur :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:28

Ik mag maandag weer op date :o

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:35

Wat raar joh, Kenyada! Daar zou ik ook niet echt van gediend zijn :n Hij houdt natuurlijk wijselijk zijn mond, omdat hij nu duidelijk weet dat jij daar niet van gediend bent.

Hoe deden degene dat die op date wat gingen drinken op een terras; naast elkaar zitten aan een tafeltje of tegenover elkaar? Vind tegenover elkaar wat drinken zo suf en zakelijk.... :=