Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:vandaag, morgen en zondagmiddag
van dit topic geleerd niet op 1 paard te wedden dus dat doe ik ook niet meer
Kenyada schreef:Nou ik had ook weer iets raars hoor.
Had van de week n match met n leuke kerel. Even op de Tinderapp gebabbeld en daarna nummers uitgewisseld vanwege de traagheid soms van Tinder.
Nou allemaal leuk, even gefacetimed, ook leuk.
Ben ik gisteren mn haren aant verven dus dat zei ik m, gaat hij me weer facetimen. Nouja. Ken mij t schelen dat iemand me ziet met verf in mn haar dus ik neem op, staat meneer in de douche te bellen! Oké ik zag alleen zijn hoofd en n stuk schouders maar ik was echt even van mn wap hoor! Vond t zo raar en ongepast!
Ik heb wel gezegd van jaaaaa joh ga je me een beetje facetimen terwijl je onder de douche staat!!?? Ja zegt ie. Blijkbaar vond hij het heel normaal...
Ik was zo flabbergasted dat ik ook nog twee minuten met m gebeld heb en toen heb ik maar gezegd ik moet mn haar uitspoelen... Euh... Doei!
Daarna heb ik ook niet meer met m geappt en hij mij ook niet meer.
Vaagheid op en top! Waar zijn de "normale" mannen gebleven?
Zonnetje81 schreef:Ik dacht dat ik een van de weinige ben die al die rare dingen niet kan waarderen......heb soms het gevoel dat het tegenwoordig normaal is al die maffe acties en dat ik maar saaai ben dat ik dat niet kan waarderen!!! Maar dat valt dus mee hahahaha
Lootje1991 schreef:Zonnetje81 schreef:Ik dacht dat ik een van de weinige ben die al die rare dingen niet kan waarderen......heb soms het gevoel dat het tegenwoordig normaal is al die maffe acties en dat ik maar saaai ben dat ik dat niet kan waarderen!!! Maar dat valt dus mee hahahaha
Ja dat was voor mij ook 1 van de redenen om even te stoppen met Tinder. Kreeg er een beetje een minderwaardigheidscomplex van