Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:31

Zitosh schreef:
Ik heb het dino ei van m'n pleegbroertje wat verder open gekraakt en het dinootje ziet er echt niet uit. Hoop dat het alsnog goed komt :')

Is het 1 van de action? Want dan komt het niet meer goed :') blijven gedrochten haha

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:36

Haha die heb ik ook van de action, helaas misvormd :')

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:37

Inderdaad van de Action. Ik hoorde 'm net roepen dat z'n ei gebarsten is.. :x

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 22:05

Ik wil ook zo eentje _O-

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 22:09

Oh my god, Romana en Ragebol! Ik heb me daar ook schuldig aan gemaakt tot en met ik 16 was := Ik had ooit op een markt de hele serie gekocht en alle boeken minstens 3x gelezen :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 22:10

Confession :')

Heb er na een paar jaar nog steeds spijt van dat ik mijn romana en ragebol boeken heb verkocht..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 22:18

Free2 schreef:
Oh my god, Romana en Ragebol! Ik heb me daar ook schuldig aan gemaakt tot en met ik 16 was := Ik had ooit op een markt de hele serie gekocht en alle boeken minstens 3x gelezen :D

Drie keer is weinig... Maar ze zijn geweldig! _/-\o_

Ik denk dat ik elk boek wel 30 keer heb gelezen... :o
Maar zo is dat ook met Gossip Girl (dit is een confession) ik begin jaarlijks twee keer de hele serie opnieuw te kijken... -O- Ik kan bijna alles meepraten -O-

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 22:29

Gossip Girl heb ik laatst ook alle seizoenen van teruggekeken :)) Vind het juist leuk omdat er dan dingen opvallen omtrent wie GG is wat je daarvoor niet op was gevallen. Zelfde met Pretty Little Liars :D

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 22:30

Smee__ schreef:
Gossip Girl heb ik laatst ook alle seizoenen van teruggekeken :)) Vind het juist leuk omdat er dan dingen opvallen omtrent wie GG is wat je daarvoor niet op was gevallen. Zelfde met Pretty Little Liars :D

Ah Pretty Little Liars is zo leuk! Ik heb eindelijk hem helemaal uitgekeken. Dus ben ik maar weer overnieuw aan de show begonnen :=

Anne_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 23:54

LSnuitje schreef:
Smee__ schreef:

Ah Pretty Little Liars is zo leuk! Ik heb eindelijk hem helemaal uitgekeken. Dus ben ik maar weer overnieuw aan de show begonnen :=

Jaa ik ook! Nu kan ik ook alle stukken die voorheen aan me voorbijgingen met een kussen voor me gezicht, gewoon normaal kijken, omdat ik weet dat het nu toch niet eng is :=

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 00:29

Ik zit nu voor de tiende keer Rock of ages te kijken. Hierna komt Pitch perfect, ook pas n keer of 20 gezien..

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 00:35

Kenyada schreef:
Ik zit nu voor de tiende keer Rock of ages te kijken. Hierna komt Pitch perfect, ook pas n keer of 20 gezien..

Pitch perfect is best leuk, maar dat komt meer omdat ik a capella leuk vind :D
Heerlijk ook als nummers meerstemmig gezongen worden haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 00:37

Ik ben het nieuws aan het volgen over de aanslagen in Parijs die momenteel aan de gang zijn.

Normaal red ik me prima en kan ik dingen goed relativeren, maar voor 1x zou ik niets liever willen dan m'n vriend hier bij me...

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 00:41

Varekaj schreef:
Ik ben het nieuws aan het volgen over de aanslagen in Parijs die momenteel aan de gang zijn.

Normaal red ik me prima en kan ik dingen goed relativeren, maar voor 1x zou ik niets liever willen dan m'n vriend hier bij me...

Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn.

(Excuus voor deze eigenlijk nutelloze bijdrage)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 01:22

:(:) voor jullie beide

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 01:25

Mijn vriend zit momenteel in Kroatië, dus godzijdank niet in die hel die zich momenteel in Parijs afspeelt. Maar Koratië ligt wel nog steeds een heel stuk dichter bij Syrië helaas, en ik woon op amper 3u rijden van Parijs af, in België.

En het zit hier in de stad ook aardig vol van het type volk dat ik zich daar nog bij zie aansluiten helaas. Niet voor niks voeren ze hier campagnes om oa het Nederlands in ere te houden, omdat het merendeel van de kinderen in bijvoorbeeld onze dorpsschooltjes alles behalve Nederlands spreekt thuis... Vooral Frans en Arabisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:25

Ik snap je varekaj. Ik woon zelf ook 3 uur van Parijs, in een Vlaams sprekend gedeelte dat wel. Alleen zit ik nu in Nl, gisteren de avond door gebracht jn het ziekenhuis bij een zieke oma. Hoorde iets op de radio en dacht nog, te naïef om te denken dat er geen tegen antwoord gaat zijn. Wordt net wakker en lees wat er is gebeurt. De grond slaat onder mijn voeten weg.

Varejek, ik hoop dat ondanks de onrust je vriend gezond en veilig thuis komt.

Om ontopic te zijn nog een confession: Ik zie er enorm tegenop om straks per trein terug te reizen naar België. Heb de optie de talys te nemen richting parijs maar dat laat ik in iedergeval.

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 13:30

Anne_91Herkenbaar! Ik erger me wel aan Toby's haar in de eerste seizoenen hoor. Gelukkig word het beter :=

Confession: er is een klein stukje van mijn spalkje achter mijn tanden losgegaan en ik word er helemaal gek van. Ik haal continu mijn tong en lippen open want het is heel erg scherp. Ik moet mezelf echt tegenhouden om niet dat hele spalkje er uit te trekken :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 13:31

Ik zit heerlijk de intocht van de Sint te kijken :+
En nee, ik heb geen kind :')

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 13:32

Haha ik ook :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 13:34

Blijft leuk hè :j :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 13:59

Hier ook! en ik beken dat ik het toch stiekem fijn vind dat ze er hetzelfde uit zien zoals toen ik klein was :o

Gisteren was ik naar Twenty one pilots, zei mij helemaal niets (dat was schijnbaar al erg) maar toen ik het van te voren ging opzoeken op youtube vond ik het verschrikkelijk! :o En ondanks dat ik mij totaal niet thuis voelde tussen die diehard fans, wil ik nu in februari weer. Maar dat ik dus mooi niet toegeven aan dat vriendinnetje die mij mee nam! :o

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 15:17

Ik moest zo lachen om die intocht... stoomboot midden op 'zee', zegt die Piet: ja, normaal kun je van hieraf Meppel al zien liggen _O-

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 15:19

Ik begon ook bijna aan mijn geografische kennis te twijfelen :')

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 17:57

Ik heb toen ik klein was (5/6) weleens een oude mobiele telefoon zonder simkaart gekregen om mee te spelen. Het duurde natuurlijk niet lang tot ik het "Noodnummer" knopje gevonden had, waarvan ik niet wist wat het betekende, en iemand aan de lijn kreeg... Direct opgehangen natuurlijk.

10 minuten later stond er bij ons in de straat allemaal politie en een ambulance... :x En ik wist natuurlijk van niks :o

Ik heb dit vorige week opgebiecht aan mijn moeder en die wist niet of ze stuk moest gaan van het lachen of toch nog boos worden :')