Zitosh schreef:Ik heb het dino ei van m'n pleegbroertje wat verder open gekraakt en het dinootje ziet er echt niet uit. Hoop dat het alsnog goed komt
Is het 1 van de action? Want dan komt het niet meer goed
blijven gedrochten haha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Free2 schreef:Oh my god, Romana en Ragebol! Ik heb me daar ook schuldig aan gemaakt tot en met ik 16 wasIk had ooit op een markt de hele serie gekocht en alle boeken minstens 3x gelezen
Ik kan bijna alles meepraten
Vind het juist leuk omdat er dan dingen opvallen omtrent wie GG is wat je daarvoor niet op was gevallen. Zelfde met Pretty Little Liars
Smee__ schreef:Gossip Girl heb ik laatst ook alle seizoenen van teruggekekenVind het juist leuk omdat er dan dingen opvallen omtrent wie GG is wat je daarvoor niet op was gevallen. Zelfde met Pretty Little Liars
LSnuitje schreef:Smee__ schreef:Gossip Girl heb ik laatst ook alle seizoenen van teruggekekenVind het juist leuk omdat er dan dingen opvallen omtrent wie GG is wat je daarvoor niet op was gevallen. Zelfde met Pretty Little Liars
Ah Pretty Little Liars is zo leuk! Ik heb eindelijk hem helemaal uitgekeken. Dus ben ik maar weer overnieuw aan de show begonnen
Varekaj schreef:Ik ben het nieuws aan het volgen over de aanslagen in Parijs die momenteel aan de gang zijn.
Normaal red ik me prima en kan ik dingen goed relativeren, maar voor 1x zou ik niets liever willen dan m'n vriend hier bij me...
voor jullie beide 

En ondanks dat ik mij totaal niet thuis voelde tussen die diehard fans, wil ik nu in februari weer. Maar dat ik dus mooi niet toegeven aan dat vriendinnetje die mij mee nam!
En ik wist natuurlijk van niks