Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 18:59

Kan ik mijn zwager weigeren aan de kersttafel om zijn rottende gebit?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 19:01

Dat ligt er aan waar die kersttafel staat :))

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 19:03

Als ik rechtop sta, en mijn billen aanspan, zitten er twee "deuken" aan de zijkant van elke bil. Wat is dit? :D
En ja, ik sport veel, heb stevige en gespierde billen..

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 19:08

Sammie schreef:
Dat ligt er aan waar die kersttafel staat :))

Thuis in de keuken met zicht op zijn rottende gebit.Hij eet ook niet echt met de mond dicht.

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 19:08

Waarom heeft de KNHS het NK dressuur op dezelfde data gepland als het CHIO in Aken? En voor welke wedstrijd gaan de dressuurtoppers dan kiezen?

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 19:11

Britta31 schreef:
Kan ik mijn zwager weigeren aan de kersttafel om zijn rottende gebit?

Nee, dat kan niet.

Maar je kunt natuurlijk wel al van tevoren een tafelindeling maken, met naambordjes en zo, om te zorgen dat hij zo ver mogelijk van je af zit :j O:)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 19:13

Ik zal hem dan in een hoekje zetten.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:10

Liesje1611 schreef:
Als ik rechtop sta, en mijn billen aanspan, zitten er twee "deuken" aan de zijkant van elke bil. Wat is dit? :D
En ja, ik sport veel, heb stevige en gespierde billen..

De spieren rondom die 'deuken' (voornamelijk die tussen de deuken en de naad) spannen zich aan, waarbij ze boller worden en verder 'uitsteken'. Vergelijk het met het aanspannen van je biceps. Daar waar die opbollende spieren niet zitten, daar zitten jouw 'deuken'.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:23

Free2 schreef:
Waarom heeft de KNHS het NK dressuur op dezelfde data gepland als het CHIO in Aken? En voor welke wedstrijd gaan de dressuurtoppers dan kiezen?

Waar het meest geld te verdienen valt denk ik

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:32

purny schreef:
Free2 schreef:

Waar het meest geld te verdienen valt denk ik

Dan wordt dat dus het CHIO gok ik. Jammer voor het NK.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:34

Wel een mooie kans voor de subtop van NL dus! Stom van de organisatie van het NK omdat je kwaliteit van deelnemersveld zo wel afneemt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:45

Waarom puistjes en acne bijna altijd in het gezicht voorkomt, en niet op je benen, rug oid.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:47

Bij een hoop mensen komen ze zeker ook op de rug voor hoor! Ik denk dat het te maken heeft met dat het aantal talgkliertjes in je gezicht veel groter is dan bijvoorbeeld in je benen.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:48

Ja, en je zit meer aan je gezicht dan aan je benen en rug.
en je rug en benen zijn meer bedekt dan je gezicht dus daar komt minder vuiligheid op.

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:56

[***] schreef:
Waarom puistjes en acne bijna altijd in het gezicht voorkomt, en niet op je benen, rug oid.

Kan je dat mijn rug vertellen? -O- Trouwens ook mijn hals en borstbeen..

Wat ik me dan weer afvraag, hoe krijg ik het weg? Smeer er geen foundation op, houd het goed schoon, houd het schoon met dit.. maar het blijft terugkomen, of het gaat gewoon niet weg.. Begin het zo onderhand na 3 jaar wel zat te worden.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:58

_Cassidy schreef:
[***] schreef:

Wat ik me dan weer afvraag, hoe krijg ik het weg? Smeer er geen foundation op, houd het goed schoon, houd het schoon met dit.. maar het blijft terugkomen, of het gaat gewoon niet weg.. Begin het zo onderhand na 3 jaar wel zat te worden.

Ik herken het en kom er ook maar niet van af, dus als iemand tips heeft? :o Op mijn rug werd het overigens wel minder toen ik begon met zo 3x/4x per week te schrubben onder de douche. Misschien dat je dat eens kan proberen.

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:58

_Cassidy schreef:
[***] schreef:

Bij sommige mensen is acne gewoon heel hardnekkig. Misschien kun je eens langs de huisarts gaan?

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:59

_Cassidy schreef:
[***] schreef:

Het heeft ook veel te maken met wat je eet en in mijn geval ook met mijn maandelijkse feestjes. Als ik ongesteld moet worden, dan krijg ik een huge ass puist op mijn voorhoofd of neus :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:07

_Cassidy schreef:
[***] schreef:

De pil

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:13

Ik heb op mijn rug af en toe wel een puistje, maar eigenlijk bijna nooit. Bij mij ligt het denk ik vooral aan wat ik eet, en of ik stress heb. Sinds ik gestopt ben met vlees eten en minder melk drink heb ik er gelukkig minder last van. Maarja, waarom het dan bijna altijd perse op mijn gezicht moet komen..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:18

acne op je rug eens het volgende proberen -> de shampoo uit je haar wassen door het niet over je rug te laten weglopen. Hetzelfde met conditioner. Wat ook helpt is elke avond je rug goed wassen, zonder zepen, lotion's enz. Gewoon water. Kleding niet te synthetisch maken (zorgt voor zweet etc). Vermijd varkensvlees.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:25

Hoeveel procent kans is het dat een man en vrouw elkaar beide super leuk vinden en er dus een relatie ontstaat? Dit vraag ik me af omdat het bij mij altijd van 1 kant komt.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:39

Gezien het aantal miljoenen relaties op de wereld.................. lijkt mij die kans vrij groot :') En je hebt vast nog niet de hele wereld gehad :D Niet zomaar opgeven :)

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 10:22

Als er op mijn ticket (ochtend/middagkaart) voor Jumping Indoor Maastricht staat: Za 31-10-2015 - 10:00, mag je dan echt pas vanaf 10 uur naar binnen of ook eerder? Gezien het feit dat de eerste combinatie in eerste rubriek ook al om 10:00 uur start.. Dan zou je die in principe al missen omdat je eerst nog naar de tribune moet lopen en zo?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 10:39

Free2 schreef:
Als er op mijn ticket (ochtend/middagkaart) voor Jumping Indoor Maastricht staat: Za 31-10-2015 - 10:00, mag je dan echt pas vanaf 10 uur naar binnen of ook eerder? Gezien het feit dat de eerste combinatie in eerste rubriek ook al om 10:00 uur start.. Dan zou je die in principe al missen omdat je eerst nog naar de tribune moet lopen en zo?

Ga er maar vanuit dat de hal ruim tevoren open gaat voor het publiek. Een half uur of uur van tevoren. Zou anders ook raar zijn voor de 1e ruiter: hij/zij start en tegelijkertijd wandelen een paar honderd man de hal in..... :+