Iemand vroeg hier een tijd geleden voor een website met veel canvas tasjes. Die is toen gegeven, maar ik kan die website niet meer terugvinden. Weet iemand welke ik bedoel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebeccaa schreef:Heel tof Dewi!
Iemand vroeg hier een tijd geleden voor een website met veel canvas tasjes. Die is toen gegeven, maar ik kan die website niet meer terugvinden. Weet iemand welke ik bedoel?
Rebeccaa schreef:Heel mooi Roos!Ik vind suède ook echt prachtig, maar op mijn bovenlichaam kom ik echt niet weg met suède. Heb een behoorlijk grote cupmaat en suède is vrij stug/dikke stof, dus dat accentueert het nog meer. Wat ben je trouwens nog lekker bruin Roos!
Daenerys schreef:Rebeccaa schreef:Heel mooi Roos!Ik vind suède ook echt prachtig, maar op mijn bovenlichaam kom ik echt niet weg met suède. Heb een behoorlijk grote cupmaat en suède is vrij stug/dikke stof, dus dat accentueert het nog meer. Wat ben je trouwens nog lekker bruin Roos!
De suedine collectie van Costes (en ook van The Sting) is imitatiesuède, het valt juist heel losjes en glad, absoluut niet stug. Ik heb ook best een bos hout voor de deurmaar die tops en jurkjes staan juist erg mooi!
De gele blazer hierboven is trouwens echt waanzinnig! Staat je super