Iemand vroeg hier een tijd geleden voor een website met veel canvas tasjes. Die is toen gegeven, maar ik kan die website niet meer terugvinden. Weet iemand welke ik bedoel?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Rebeccaa schreef:Heel tof Dewi!
Iemand vroeg hier een tijd geleden voor een website met veel canvas tasjes. Die is toen gegeven, maar ik kan die website niet meer terugvinden. Weet iemand welke ik bedoel?

, en ik was een broek aan het passen, maar die zat heel lelijk. Toen kwam mijn vader(!!) met deze broek aangelopen, of ik die niet even zou passen. Ben er echt heel blij mee, denk dat het nu al mijn favoriete broek is!
Hij is alleen ietsjes te lang aan de onderkant, maar daar heb ik eigenlijk altijd last van. Gelukkig is het nu heel normaal om met omgerolde broekspijpen rond te lopen, haha!
.

) en de dames afdeling van de standaard winkel ketens.
H&M, JoshV, Costes en van de Douglas maar dat was make-up 
had er eerder deze week eentje bij the Sting gepast maar die had helaas korte mouwen en er iets overheen doen vind ik gelijk zo jammer. Maar met deze ben ik ook heel blij 

vind grijze broeken best lastig, ze moeten niet te donker zijn maar ook niet te vaal. Deze heeft echt een mooie kleur
Ik vind suède ook echt prachtig, maar op mijn bovenlichaam kom ik echt niet weg met suède. Heb een behoorlijk grote cupmaat en suède is vrij stug/dikke stof, dus dat accentueert het nog meer. Wat ben je trouwens nog lekker bruin Roos! 
heb er echt al zoveel aangehad. Je ziet ze wel heel veel met gaten erin, maar ik wou gewoon een 'hele', haha. Was ook echt verbaasd dat mijn vader zo de perfecte broek uit de winkel haalt, ik moet echt vaker winkelen met hem..
Rebeccaa schreef:Heel mooi Roos!Ik vind suède ook echt prachtig, maar op mijn bovenlichaam kom ik echt niet weg met suède. Heb een behoorlijk grote cupmaat en suède is vrij stug/dikke stof, dus dat accentueert het nog meer. Wat ben je trouwens nog lekker bruin Roos!
maar die tops en jurkjes staan juist erg mooi!
Daenerys schreef:Rebeccaa schreef:Heel mooi Roos!Ik vind suède ook echt prachtig, maar op mijn bovenlichaam kom ik echt niet weg met suède. Heb een behoorlijk grote cupmaat en suède is vrij stug/dikke stof, dus dat accentueert het nog meer. Wat ben je trouwens nog lekker bruin Roos!
De suedine collectie van Costes (en ook van The Sting) is imitatiesuède, het valt juist heel losjes en glad, absoluut niet stug. Ik heb ook best een bos hout voor de deurmaar die tops en jurkjes staan juist erg mooi!
De gele blazer hierboven is trouwens echt waanzinnig! Staat je super
een vriendin heeft ook een suede top van de Costes en die heeft ook een fliiiiiinke voorgevel en dat wil allemaal prima! De stof is heel soepel en rekt fijn mee.
Eindelijk.
Weet iemand daar nog een leuke winkel? of anders een leuke shopstad rond friesland?