Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:37

Heel tof Dewi! :D

Iemand vroeg hier een tijd geleden voor een website met veel canvas tasjes. Die is toen gegeven, maar ik kan die website niet meer terugvinden. Weet iemand welke ik bedoel? O:)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:46

Rebeccaa schreef:
Heel tof Dewi! :D

Iemand vroeg hier een tijd geleden voor een website met veel canvas tasjes. Die is toen gegeven, maar ik kan die website niet meer terugvinden. Weet iemand welke ik bedoel? O:)

Deze kom ik tegen in het topic, bedoel je deze?
http://nl.dawanda.com/linnen-tassen/?page=3

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:55

Fris kleurtje Dewi, tof gecombineerd zo met die broek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:10

leuke outfit! vind geel altijd een moeilijke kleur maar dit staat super leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:21

Jaaaa bedankt, volgens mij heb ik die link zelf ooit nog gepost ook, maar ik kon er echt niet meer opkomen. :))

Ik heb ook nog lekker geshopt. Een hele mooie groene warme trui voor in de winter en een grijze broek, waar ik al heel lang naar op zoek was! Ik kon steeds niets vinden. Nu waren we vandaag even de stad in, want we hebben sinds kort koopzondag eens per maand bij ons in het dorp 8-), en ik was een broek aan het passen, maar die zat heel lelijk. Toen kwam mijn vader(!!) met deze broek aangelopen, of ik die niet even zou passen. Ben er echt heel blij mee, denk dat het nu al mijn favoriete broek is! :D Hij is alleen ietsjes te lang aan de onderkant, maar daar heb ik eigenlijk altijd last van. Gelukkig is het nu heel normaal om met omgerolde broekspijpen rond te lopen, haha!

Afbeelding

En stiekem heb ik ook nog een paar all stars besteld, haha. Wou al heel lang bordeaux rode en heb ze nu eindelijk maar eens besteld. Heel tof voor in het najaar.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 18:08

Oh die is mooi Rebec, staat goed! Fijne broek om te combineren ook :)).

Bedankt dames!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:03

Meiden ik begin soms een beetje moedeloos te worden.
Bijna alles qua bovenkleding wat past krimpt in de was zelfs op 30 graden en is dan te kort voor mij. Met mijn 1.70 ben ik niet lang.
Wie heeft er tips of weet (online)winkels waar ze spullen verkopen voor mensen met een lang bovenlichaam?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:06

In heel veel winkels hebben ze gewoon lange shirts hangen. Ik weet niet wat je stijl is maar met mijn 1.85 en bovenmaat 38 is het voor mij ook lang niet altijd een pretje om shirts te vinden die tot mijn kont vallen. Bij de Monki hebben ze veel lange shirts (is nog echt origineel Scandinavisch dus ontworpen voor langere meiden) die goed betaalbaar zijn en van fijn materiaal. Voor wijdere shirts ga ik eigenlijk altijd naar de mannenafdelingen van winkels :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:07

Ik zie juist op dit moment in alle gangbare winkels lange shirts hangen. Mango, forever21, h&m, monki..

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:07

Dewi, hele gave broek zeg! Staat je ook heel goed. Zoiets staat ook nog op m'n lijstje :D

Ik zie idd ook heel veel langere shirt hangen de laatste tijd. Zowel bij heren (liefkozend jurkjes genoemd door mij :+ ) en de dames afdeling van de standaard winkel ketens.

Gisteren kwamen er 4 bestellingen binnen, oeps :') H&M, JoshV, Costes en van de Douglas maar dat was make-up :D

Heb alleen nog maar m'n Costes bestelling gepast, een suède jurkje. Ben de laatste tijd echt gek van suède topjes, rokjes en jurkjes. Vind het echt leuk en de stof voelt zo lekker aan :') had er eerder deze week eentje bij the Sting gepast maar die had helaas korte mouwen en er iets overheen doen vind ik gelijk zo jammer. Maar met deze ben ik ook heel blij :D

Afbeelding

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:14

Oh wauw Roos die vind ik heel erg gaaf! Staat je ook weer zo goed!

En mooie broek Rebecca, mooie kleur!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:17

Dankje Sanne! :D

Oohh Rebec helemaal vergeten op jouw berichtje te reageren. Idd hele mooie broek zeg <3 vind grijze broeken best lastig, ze moeten niet te donker zijn maar ook niet te vaal. Deze heeft echt een mooie kleur :j

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:23

Gaaf Roos!
Ze hebben veel bij de costes, met dat suède. Ik vind het ook een mooie stof. Niet eens zo duur, maar het ziet er wel heel sjiek uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:41

Heel mooi Roos! :+: Ik vind suède ook echt prachtig, maar op mijn bovenlichaam kom ik echt niet weg met suède. Heb een behoorlijk grote cupmaat en suède is vrij stug/dikke stof, dus dat accentueert het nog meer. Wat ben je trouwens nog lekker bruin Roos! :D

Ik vind grijze broeken ook super lastig, ben niet voor niets al een halfjaar op zoek.. :') heb er echt al zoveel aangehad. Je ziet ze wel heel veel met gaten erin, maar ik wou gewoon een 'hele', haha. Was ook echt verbaasd dat mijn vader zo de perfecte broek uit de winkel haalt, ik moet echt vaker winkelen met hem.. *D

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:25

Rebeccaa schreef:
Heel mooi Roos! :+: Ik vind suède ook echt prachtig, maar op mijn bovenlichaam kom ik echt niet weg met suède. Heb een behoorlijk grote cupmaat en suède is vrij stug/dikke stof, dus dat accentueert het nog meer. Wat ben je trouwens nog lekker bruin Roos! :D

De suedine collectie van Costes (en ook van The Sting) is imitatiesuède, het valt juist heel losjes en glad, absoluut niet stug. Ik heb ook best een bos hout voor de deur :Y) maar die tops en jurkjes staan juist erg mooi!

De gele blazer hierboven is trouwens echt waanzinnig! Staat je super :j

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:06

Daenerys schreef:
Rebeccaa schreef:

De suedine collectie van Costes (en ook van The Sting) is imitatiesuède, het valt juist heel losjes en glad, absoluut niet stug. Ik heb ook best een bos hout voor de deur :Y) maar die tops en jurkjes staan juist erg mooi!

De gele blazer hierboven is trouwens echt waanzinnig! Staat je super :j

Precies dit idd :D een vriendin heeft ook een suede top van de Costes en die heeft ook een fliiiiiinke voorgevel en dat wil allemaal prima! De stof is heel soepel en rekt fijn mee.

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:15

Heeeel mooi jurkje!

Ik heb net een broek besteld, nieuwe blazer en nieuwe sportschoenen.wil ook nog een leuk paar gympen voor het najaar, best moeilijk. I love all stars alleen heb liever iets warmers. Iemand nog goede tips?

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:16

Nike Thea, Nike air max 1, Adidas superstar, Asics gell lyte 3 :D

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:26

De laatste twee zijn wel leuk, ik ben niet zo van Nike.
Ik ga in dec naar Amerika, misschien moet ik daar opwachten want geloof dat het daar goedkoper is..

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:42

Smaken verschillen natuurlijk! In Amerika zijn ze wel goedkoper ja, als je er geen haast mee hebt zou ik daar op wachten :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:17

Die grijze broek is echt perfect!

En wauw roos, je outfit is awesome. Knappe meid ook

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:58

Die gele blazer is echt prachtig!

Ik heb momenteel geen werk, dus ik heb al heel lang niets gekocht. Maar volgende week krijg ik weer kinderbijslag, dus shoppen! <3 Eindelijk.
Ik heb dringend 2 nieuwe broeken nodig, een paar truien en ik wil ook weer wat blazers en vestjes.
Ik wil denk ik even naar groningen. :) Weet iemand daar nog een leuke winkel? of anders een leuke shopstad rond friesland?

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:05

Weet iemand of er nog ergens Adidas vestjes te koop zijn, van gladde stof en met zakken met rits?
Kan alleen met steekzakken vinden :(

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:37

Bedankt dames!
Ik had ook zo'n suède shirtje gepast bij de costes. Een blauwe met V-hals, onwijs leuk shirt en kleurde ook bij mijn nike air. Alleen vielen (ik denk) door de stof mijn borsten helemaal weg hah, terwijl ik gewoon een D heb. Ik denk dan ook dat dat shirt juist heel mooi zou zitten bij iemand met een grotere maat.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:02

Dan hoef ik het helemaal niet te proberen met A :p