Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 10:53

Kitten84 schreef:
Is dit nu te mooi om waar te zijn of ben ik paranoïde?

Als je het niet vertrouwt kun je altijd online kijken welke NS dagkaart acties er op dit moment zijn.
Ik ben in mijn zoektocht toen een site tegen gekomen waarbij je altijd dagkaarten met korting kunt bestellen. Slimme ondernemers, zij kopen dagkaarten uit de actie op (die 14-18 euro per stuk kosten) en verkopen ze met winst :D
Misschien heb je er alsnog wat aan? http://www.treinkaartkorting.nl/

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:03

Of 5 euro minder bieden dan de vraagprijs fatsoenlijk is hangt helemaal af van de vraagprijs... ik heb vaak de ervaring dat mensen de helft van de vraagprijs bieden, dus zet ik de vraagprijs behoorlijk hoog. Op het bedrag van 'nou, dat zou wel heel mooi zijn als ik dat ervoor kon krijgen.' Ik weet wel aardig de marktwaarde van de dingen die ik zoek op Marktplaats, dus weet ik ook wat redelijk is om te bieden :)

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:49

Dames,

even jullie advies.
4 nieuwe elastische bandages incl. verzendkosten (in envelop voor € 2,70) voor € 10,- is dat te duur ??

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:51

Dat vind ik niet te duur!

Sammie

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:52

Nee :n

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 13:27

Lijkt me een koopje :j

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 13:48

Bedankt dames,

dat vond ik dus ook.
Had namelijk net een bod van een malloot van € 7,- incl. verzenden (nu valt dat nog mee).
Dus ik stuur heel netjes terug van € 10,- incl. verzenden en de bandages zijn voor u.

Krijg ik dit net terug.

Citaat:
Bedankt voor de snelle reactie!
Maar dan koop ik ze toch liever nieuw bij de ruiterzaak inclusief onderbandages!

Groetjes.

En ik kon het gewoon niet laten om toch nog even terug te reageren want mijn handels geest werd spontaan wakker :)*

Citaat:
Hallo,

bedankt voor u reactie dan moet u dat doen als u ze voor die prijs krijgt incl. onderbandages.
Dat zou ik dan ook meteen doen je mag me meteen het adres geven van die ruitersport zaak dan ga ik wel een partij inslaan.
En deze zijn ook trouwens ook nieuw.
Met vriendelijke groet,

marina.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 13:51

Staat niet bij dat ze de prijs duur vind maar ze dan liever nieuw koopt. Ik heb zelf ook wel eens dat ik dan liever een paar euro meer betaal en zeker de garantie heb dat het nieuw is en/of in mijn handen heb. Misschien dat ze ze liever heeft incl. onderbandages (want die heb jij niet, begrijp ik eruit)

Maar ik vind de prijs zeker niet te hoog hoor :)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 13:55

Ik vind 7 euro ook niet meteen raar om te bieden hoor, als je 10 als vraagprijs hebt :). En inderdaad wat Sammy zegt, soms is het fijner om ze nieuw te hebben omdat je dan garanties hebt :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 13:59

Het is maar net hoe je zo'n berichtje in eerste instantie op vat :P Het zou gelezen kunnen worden als 'Als je er zóveel voor vraagt, kan ik het ook nieuw kopen!'
Als een product in de winkel maar net iets duurder is dan dat iemand het op MP aan biedt, zou ik ook absoluut voor de winkel kiezen.

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 14:08

Sammie schreef:
Staat niet bij dat ze de prijs duur vind maar ze dan liever nieuw koopt. Ik heb zelf ook wel eens dat ik dan liever een paar euro meer betaal en zeker de garantie heb dat het nieuw is en/of in mijn handen heb. Misschien dat ze ze liever heeft incl. onderbandages (want die heb jij niet, begrijp ik eruit)

Maar ik vind de prijs zeker niet te hoog hoor :)

Het staat duidelijk in de advertentie dat ze nieuw zijn en is ook duidelijk aan de foto te zien.
Zijn niet eens los geweest.
Ik ben niet het type om mensen op te lichten voor een paar euro ik heb zelfs iemand hier op bokt de garantie gegeven als de deken niet aan haar eisen voldeed dat ze hem terug mocht sturen.
En nee ik bied ook geen onderbandages aan maar dat staat ook duidelijk in.
Als je liever met onderbandages hebt waarom reageer je dan vraag ik me af :?
En er stond ook geen vraagprijs bij omdat het om meerdere sets ging.
Denk dat het ook een kwestie is van een advertentie goed lezen of eerst te vragen of ze nieuw zijn.
Klein berichtje groot plezier zeg ik altijd.
En buiten dat is ze nog altijd incl. verzenden goedkoper uit dan dat deze bandages nieuw koste.
En buiten dat had ze gewoon een tegen bod kunnen doen misschien waren we er wel uit gekomen.
Doe ik zo vaak en meestal komt het dan ook wel goed.
Maar ja, het is crises he.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 14:53

Heb vandaag ook weer twee biedingen geaccepteerd, ben benieuwd :)
Afgelopen woensdag had ik mn dolce gusto verkocht maar nadat ik mn nummer had gegeven voor een afspraak omvhem te komen niks meer en bod ook verwijdert. Maar als het goed is nu voor 15 euro meer verkocht, hopen dat het doorgaat :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 16:02

Sorry Barry, maar jouw hele reactie sluit eigenlijk helemaal niet aan op mijn opmerking. Ze mogen bij jouw wel nieuw zijn, maar je blijft een particulier. En bij een bedrijf heb je net wat meer zekerheden dan bij een particulier.(je hebt ze onder meer in je handen) Jij zegt dat ze stelt dat ze die 10 euro te duur vindt, maar dat staat helemaal niet in haar mail. Alleen dat ze ze liever nieuw koopt met onderbandages. (die jij dus niet hebt – en dat dat in de ad. staat doet er dan niet toe. Misschien is ze van gedachte veranderd) Dat is haar goed recht. Ze wil ze blijkbaar liever in de winkel nieuw (en compleet) kopen dan ‘nieuw’ via een particulier voor een 10’tje zonder onderbandages.

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:00

Sammie schreef:
Sorry Barry, maar jouw hele reactie sluit eigenlijk helemaal niet aan op mijn opmerking. Ze mogen bij jouw wel nieuw zijn, maar je blijft een particulier. En bij een bedrijf heb je net wat meer zekerheden dan bij een particulier.(je hebt ze onder meer in je handen) Jij zegt dat ze stelt dat ze die 10 euro te duur vindt, maar dat staat helemaal niet in haar mail. Alleen dat ze ze liever nieuw koopt met onderbandages. (die jij dus niet hebt – en dat dat in de ad. staat doet er dan niet toe. Misschien is ze van gedachte veranderd) Dat is haar goed recht. Ze wil ze blijkbaar liever in de winkel nieuw (en compleet) kopen dan ‘nieuw’ via een particulier voor een 10’tje zonder onderbandages.

Sorry sammie, maar ik denk dat je mijn achterliggende gedachte ook niet begrijpt.
Ik denk dat het meer zit in de advertentie GOED lezen zit.
Dat geld ook tevens voor opmerkingen.
Als je echt zeker heden wil dan moet je niet op bokmarkt of marktplaats bij particulieren kopen en alleen bij bedrijven / web winkels.
En dat is vaak nog geen garantie want daar heb je het ook niet in handen.
En buiten dat het was een bokker.
Anders doe je ook geen bod.
Bedenken kan zeker maar zeg dat gewoon eerlijk daar heb ik totaal geen moeite mee.
En nogmaals als zij ze voor € 10,- kan kopen incl. onderbandages dan wil ik dat ook wel want dat vindt ik een super prijs en ben ze daar nog niet voor tegen gekomen.

Maar goed, heeft er nog iemand iets anders leuks mee gemaakt op marktplaat ??

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:08

Ik ga vanavond een leren jasje van Arma passen op station Hoogeveen :D

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:42

Mijn laarzen zijn gereserveerd voor € 20,- meer dan ik in gedachten had :-)
Nu hopen dat het door gaat :-)

Gytrash24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 19:48

Gytrash24 schreef:
week terug prachtige video camera gekocht. Hele aardige man kwam zelfs hem langs brengen omdat het op de route was naar zijn werk. :)
gaf zelfs nog even basis uitleg en alles. Super tevreden en prachtig ding.

En hopelijk morgen weer goeie ervaring erbij. Iemand die geintresseert is in een hoofdstel wat ik tekoop heb staan. Ben benieuwd klonk er enthousiast maar goed zal niet de 1ste keer wezen dat ze neit komen opdagen...

yup geslaagt ^^ mevrouw was keurig op tijd. Heel aardig was helemaal verliefd op het hoofdstel. Precies wat ze had voorgesteld ^^ mooi contant geld bij zich. Nou prachtig.

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 15:05

Treinkaart is niks geworden..mafkees had hem verkocht terwijl we afspraken aan het maken waren. Maar ik heb er via een forum 1 kunnen kopen.

Maar goed, rond 3 uur komen als het goed is mensen wat ophalen, maar het is nog stil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 15:11

Kitten84 schreef:
Treinkaart is niks geworden..mafkees had hem verkocht terwijl we afspraken aan het maken waren. Maar ik heb er via een forum 1 kunnen kopen.

Maar goed, rond 3 uur komen als het goed is mensen wat ophalen, maar het is nog stil.

Als het goed is mijn blondservies verkocht! :j

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 16:05

Nou, denk niet dat er nog iemand komt. Dan hou je iets vast vanaf woensdag. Sommige mensen...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 16:39

Wat stom, als mensen niet komen :(. Ik had ook 2 parfummetjes verkocht en ze wilde ze komen ophalen, maar toen ik niet kon op haar tijd heeft ze niets meer van zich laten horen.

Ik had wel een hele positieve ervaring met het leren jasje :). Ze was speciaal voor mij naar station Hoogeveen gekomen (dat scheelde me een uur met de bus) en het jasje was prachtig :)

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 16:44

Hier vandaag twee dingen verkocht en opgehaald. morgen komt er weer iemand. gaat goed zo.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 16:58

ik had ook deze week eigenlijk afspraak met iemand voor 2 hoesjes, is ook niet opkomen dagen. daarna mailde ze me nog of ik het op wou sturen. ik zei dat ik dan eerst het geld op de rekening wou ontvangen. ze zei dat ze het had overgemaakt. nu 5 dagen later nog niets ontvangen. ik vind dat zo jammer he? dat mensen dat doen.

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 09:15

Nou, heb gisteravond toch een mail gehad van diegene. Dat zijn vader met spoed was opgenomen. Ik twijfel nu. Is dit een smoes of echt? Als het echt is is het best rottig, maar iedereen heeft bijna zo'n smartphone-beest(ik niet en hoef het niet) en ziekenhuis heeft wifi volgens mij, dus een snel mailtje is niet teveel toch?

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 09:45

je hoofd staat dan toch ergens anders naar, dan iets dat je hebt gekocht op MP