Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xkimmx schreef:Ja als je een nieuwe winterjas nodig hebt zeg ik doen. Als je hem alleen wil omdat hij leuk is en toevallig in de aanbieding zou ik hem voorbij laten gaan. Ik zie ook veel leuke dingen die ik bijna alleen zou kopen omdat ze nu in de aanbieding zijn, maar denk nu heel verstandig, heb ik het wel nodig? Die Uggs zijn gaaf, maar net nieuwe gekocht dus helaas moet ik ze voorbij laten gaan.En heb de baily button al , zit hier alleen een touwtje extra aan.
DaisyDarling schreef:xkimmx schreef:Ja als je een nieuwe winterjas nodig hebt zeg ik doen. Als je hem alleen wil omdat hij leuk is en toevallig in de aanbieding zou ik hem voorbij laten gaan. Ik zie ook veel leuke dingen die ik bijna alleen zou kopen omdat ze nu in de aanbieding zijn, maar denk nu heel verstandig, heb ik het wel nodig? Die Uggs zijn gaaf, maar net nieuwe gekocht dus helaas moet ik ze voorbij laten gaan.En heb de baily button al , zit hier alleen een touwtje extra aan.
Ik heb er wel echt een nodig, mijn vorige heeft inmiddels geen rits meer![]()
Naar de uggs zit ik ook al steeds te kijken, maar ik denk dat ik ervoor kies die later in het jaar te halen bij andere uitverkopen, want ik wil eigenlijk ook gewoon zwarte en die zijn er nu helaas niet![]()
Soms zou een geldboom zo lekker zijn![]()
Ik vind de combinatie leuk Mexx_Lady, maar nog een beetje 'leeg'. Ik mis een opvallendere armband of een toffe ketting ofzoiets. Iets meer 'feest'. En heb je geen koude benen?
Deze zie ik net op fb
[ Afbeelding ]
Jammer dat hypebazaar geen webwinkel meer heeft en geen winkel bij mij in de buurt.
DaisyDarling schreef:Ik zit te twijfelen over deze jas. http://www.debijenkorf.nl/action/ViewPr ... 6001212001
Doen? Is de kwaliteit van Maison Scotch goed? Ik wil namelijk niet volgend jaar weer een jas kopen
mOamm schreef:DaisyDarling schreef:Ik zit te twijfelen over deze jas. http://www.debijenkorf.nl/action/ViewPr ... 6001212001
Doen? Is de kwaliteit van Maison Scotch goed? Ik wil namelijk niet volgend jaar weer een jas kopen
Mijn zusje heeft deze jas toevallig net aangepast bij de bijenkorf in Arnhem. Maar mijn moeder en ik vonden hem niet mooi voor dat geld. Hij zat heel propperig en maakte haar vooral van boven erg dik en lomp. Ze had een maat S en M aan maar maakte weinig verschil qua hoe het eruit zag.
Ze heeft hem dus uiteindelijk niet gekocht.