[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:38

Oh ik nu ook niet meer! De grootste drukte is nu dus voorbij. :D Hij is wel gaaf!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:42

xkimmx schreef:
Oh ik nu ook niet meer! De grootste drukte is nu dus voorbij. :D Hij is wel gaaf!

Nu ga ik weer twijfelen. Buhuh. Ik heb altijd zo'n moeite met 1 groot bedrag, terwijl ik makkelijk een groter bedrag aan meerdere artikelen uitgeef. Zo stom :')

xkimmx

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:56

Ja als je een nieuwe winterjas nodig hebt zeg ik doen. Als je hem alleen wil omdat hij leuk is en toevallig in de aanbieding zou ik hem voorbij laten gaan. Ik zie ook veel leuke dingen die ik bijna alleen zou kopen omdat ze nu in de aanbieding zijn, maar denk nu heel verstandig, heb ik het wel nodig? Die Uggs zijn gaaf, maar net nieuwe gekocht dus helaas moet ik ze voorbij laten gaan. :P En heb de baily button al , zit hier alleen een touwtje extra aan. :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:57

Haha dat ken ik DaisyDarling..
150 euro uitgeven aan 1 artikel of 150 euro besteden en thuis komen met 4-5 of meer artikelen kan ik wel xD

Maar oke; zaterdag op stap voor mijn verjaardag en ik heb echt niks meer in mijn kast hangen.. Jurkjes maar ik ben uit mijn jurkjesperiode gegroeid en die vallen dus af.. Lange broek is te lang maar als ik echt niks vind dan wordt het dus wel een lange broek...
Nu dacht ik aan dit, mijn vriendin vond het best meevallen ( ze zag me liever in een jurkje maar ze weet dat die tijd écht voorbij is ), maar ik weet het toch niet.

Afbeelding
Afbeelding

En in het echt ziet de kleur er zo uit:
http://i44.tinypic.com/k46us7.png

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:58

xkimmx schreef:
Ja als je een nieuwe winterjas nodig hebt zeg ik doen. Als je hem alleen wil omdat hij leuk is en toevallig in de aanbieding zou ik hem voorbij laten gaan. Ik zie ook veel leuke dingen die ik bijna alleen zou kopen omdat ze nu in de aanbieding zijn, maar denk nu heel verstandig, heb ik het wel nodig? Die Uggs zijn gaaf, maar net nieuwe gekocht dus helaas moet ik ze voorbij laten gaan. :P En heb de baily button al , zit hier alleen een touwtje extra aan. :+

Ik heb er wel echt een nodig, mijn vorige heeft inmiddels geen rits meer :')
Naar de uggs zit ik ook al steeds te kijken, maar ik denk dat ik ervoor kies die later in het jaar te halen bij andere uitverkopen, want ik wil eigenlijk ook gewoon zwarte en die zijn er nu helaas niet :Y)
Soms zou een geldboom zo lekker zijn *D :')

Ik vind de combinatie leuk Mexx_Lady, maar nog een beetje 'leeg'. Ik mis een opvallendere armband of een toffe ketting ofzoiets. Iets meer 'feest'. En heb je geen koude benen? :D

Deze zie ik net op fb
Afbeelding
Jammer dat hypebazaar geen webwinkel meer heeft en geen winkel bij mij in de buurt.
Laatst bijgewerkt door DaisyDarling op 02-10-13 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:06

Het is binnen en ik krijg het heel snel te warm dus die koude beentjes komen wel goed ( alhoewel ik liever een lange broek aan doe vind mijn benen, en dan vooral mijn bovenbenen, maar niks. Maar goed dan zweet ik me dood daar binnen).
Goh accesoires daar kom je mee af! Heb ik dus niet :') Ik heb nog een lange ketting.Bronskleurig met onderaan een kruisje en daar hangt nog een witte ketting en aan met een soort diamanten steenachtig iets. Ik ben sowieso al niet van de accesoires.. Hen enige wat ik standaard aan heb ik die witte armband op de foto.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:26

DaisyDarling schreef:
xkimmx schreef:

Ik heb er wel echt een nodig, mijn vorige heeft inmiddels geen rits meer :')
Naar de uggs zit ik ook al steeds te kijken, maar ik denk dat ik ervoor kies die later in het jaar te halen bij andere uitverkopen, want ik wil eigenlijk ook gewoon zwarte en die zijn er nu helaas niet :Y)
Soms zou een geldboom zo lekker zijn *D :')

Ik vind de combinatie leuk Mexx_Lady, maar nog een beetje 'leeg'. Ik mis een opvallendere armband of een toffe ketting ofzoiets. Iets meer 'feest'. En heb je geen koude benen? :D

Deze zie ik net op fb
[ Afbeelding ]
Jammer dat hypebazaar geen webwinkel meer heeft en geen winkel bij mij in de buurt.

Ik heb gewone zwarte bij een aanbieding op Groupon gekocht. 160 euro waren ze daar! Niet een onwijs heftige aanbieding maar scheeldt toch weer 30 (?) euro.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:29

Dat is het onthouden waard. Dankje! :)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:31

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:36

Leuk Saar!

Ik zal zo eens wat nieuwe dingen posten van mijn zalando pakketje haha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:36

@xSaarSaar, wat een leuke chelsea boots heb je op de zesde foto aan! Waar heb je die gekocht, als ik vragen mag? :)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:50

kchristi schreef:
@xSaarSaar, wat een leuke chelsea boots heb je op de zesde foto aan! Waar heb je die gekocht, als ik vragen mag? :)

Thanks, ik ben er ook wel een tijdje naar op zoek geweest. :)) Ze zijn van Clarks!

xFioon - Ik ben benieuwd!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:52

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 17:28

Nice Saar! Ik ben dus niet de enige die qua stijl van alles en nogwat doet - waar ik op die dag maar zin in heb. Kan heel verschillend zijn :)

Fioon, moet zeggen dat ik vooral de eerste combi: zwart, blauw en bordeauxrood, niet helemaal mooi vind.. Ik zou zeggen: als je dat rokje draagt, andere top erop. Spijkerblouse bijvoorbeeld, of een zwarte top met spijker- of leren jasje. Maakt dan zo'n 'tuttig' rokje net wat stoerder.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 18:23

Haha i know, was ook alleen maar aan het passen gister ;)

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 21:16

DaisyDarling schreef:
Ik zit te twijfelen over deze jas. http://www.debijenkorf.nl/action/ViewPr ... 6001212001

Doen? Is de kwaliteit van Maison Scotch goed? Ik wil namelijk niet volgend jaar weer een jas kopen :)

Mijn zusje heeft deze jas toevallig net aangepast bij de bijenkorf in Arnhem. Maar mijn moeder en ik vonden hem niet mooi voor dat geld. Hij zat heel propperig en maakte haar vooral van boven erg dik en lomp. Ze had een maat S en M aan maar maakte weinig verschil qua hoe het eruit zag.
Ze heeft hem dus uiteindelijk niet gekocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 22:49

Ik ben sowieso al niet zo'n fan meer van de tailleriemen, tenzij het om een hele mooie trenchcoat gaat. Deze jas vind ik dan ook echt 3 keer niks, is totaaaal niks voor mij.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 09:50

mOamm schreef:
DaisyDarling schreef:
Ik zit te twijfelen over deze jas. http://www.debijenkorf.nl/action/ViewPr ... 6001212001

Doen? Is de kwaliteit van Maison Scotch goed? Ik wil namelijk niet volgend jaar weer een jas kopen :)

Mijn zusje heeft deze jas toevallig net aangepast bij de bijenkorf in Arnhem. Maar mijn moeder en ik vonden hem niet mooi voor dat geld. Hij zat heel propperig en maakte haar vooral van boven erg dik en lomp. Ze had een maat S en M aan maar maakte weinig verschil qua hoe het eruit zag.
Ze heeft hem dus uiteindelijk niet gekocht.

Dankje voor je reactie :) Zeer nuttig, want ik ben al breed in mijn schouders en hoef er niet nog lomper uit te zien. Dankje! :D

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:49

ik ga wss in de herfstvakantie met mijn moeder shoppen in almere sws naar de primark dan :D
iemand al eens in almere wezen shoppen?

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:59

Hoihoi, ik kom hier ook weer eens binnen vallen. Ik ben opzoek naar een camelkleurige skinnyjeans. Een tijdje terug zag ik ze overal en nu kan ik ze niet meer vinden.. Wie kan mij helpen? :)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 11:02

Birgit__ schreef:
Hoihoi, ik kom hier ook weer eens binnen vallen. Ik ben opzoek naar een camelkleurige skinnyjeans. Een tijdje terug zag ik ze overal en nu kan ik ze niet meer vinden.. Wie kan mij helpen? :)

Zara misschien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 11:03

Bershka heeft ze ook!

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 11:03

Ik shop regelmatig in Almere, vind het geen hele gezellige stad maar qua winkels wel erg leuk!
Slaag er altijd goed :) let er op dat de Primark in het oude gedeelte zit (bij het station), en het nieuwe gedeelte dus een stukje lopen daarvandaan is.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 11:05

Hele gave outfits Saar!

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 11:06

Birgit__ schreef:

Heb donderdag de hele stad afgezocht, en kwam ze tegen bij de H&M :') Voor 10 euro nu.