't Is toch net 'n schoolreisje hè En Daley lijkt net 'n teletubbie op de achtergrond bij 1.16 Naja, iedereen die die muts op heeft lijkt net Po, maar op dat stukje viel 't op
Marrjjollein
Geplaatst: 17-03-11 18:50
Opstelling: - Ebecilio - De Jong -Sulejmani -Anita -Eriksen -De Zeeuw - Blind -Vertonghen -Alderweireld - Van der Wiel -Verhoeven
Ajax tegen Spartak Moskou: Verhoeven; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; De Zeeuw, Eriksen, Anita; Sulejmani, De Jong, Ebecilio Die van jou klopt haha Had toch ook wel graag Özbiliz in de basis gezien
Jup, verwacht ik wel en als d'r 'n x iets heel raars in m'n posts staat, sorry ik zit op m'n iPad en die maakt d'r soms rare dingen van Gister tweette ik opeens Bosnië ipv boehoe Baal wel nog steeds van Steekie ik wordt echt zenuwachtig van verhoeven in de goal
Ja inderdaad.. Die 1e was ie gewoon kansloos.. Had m gewoon niet. Maar die 2e
Hoe dan ook,, Ajax moet nu 3x scoren willen ze er nog iets van kunnen maken.. En ik geloof niet dat het zover zal komen dus helaas.. Twente staat ook al achter zag ik..
Misschien dat PSV de boel een beetje kan redden
_Nancy
Geplaatst: 17-03-11 21:00
Moiryn schreef:
Tja als de verdediging gewoon z'n werk zou doen...Ze maken daar echt domme fouten en ik erger me doooood
Precies!! Om de televisie te behouden zit ik nu maar voor de laptop Ik was echt boos.. Ze laten ze ook gewoon zover komen!!