Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
buster4ever schreef:vrijdag weer lekker met de trein naar nieuwerkerk vind t altijd wel gezellig trein reizen je komt vaak de meeste bizarste mensen tegen..
heb ook 1 keer mobieltje gevonden in rotterdam blaak..op de trap...
zocht toen ook nummer van ouders ofzo maar stond dr in t marokaans of wat t ook voor taal was erin..
maar keek toen ff bij foto's maar omg..dat was echt schokking...heb em gauw naar de kiosk gebracht...was gewoon nog helemaal iebelig toen ik naar huis ging door die foto's die in die tel stonden
Zwitsal schreef:[naam] schreef:Vandaag hadden ze het op Sloterdijk wel heel netjes en snel opgelost.. Was een wissel defect dus alle treinen richting Zaandam moesten van spoor 4 ipv spoort 3 én 4. Maar ze reden allemaal netjes op tijd vanaf dat ik op het station was!Vond ik wel uitzondelijk, meestal heeft alles dan opeens vertraging.
ik vroeg me al af waarom we opeens vanaf spoor 4 vertrokken (zat al in de trein, stap op amstel altijd op).
meestal heb je dan idd fijn vertraging..hebben ze het nu toch goed gedaan
buster4ever schreef:vrijdag weer lekker met de trein naar nieuwerkerk vind t altijd wel gezellig trein reizen je komt vaak de meeste bizarste mensen tegen..
heb ook 1 keer mobieltje gevonden in rotterdam blaak..op de trap...
zocht toen ook nummer van ouders ofzo maar stond dr in t marokaans of wat t ook voor taal was erin..
maar keek toen ff bij foto's maar omg..dat was echt schokking...heb em gauw naar de kiosk gebracht...was gewoon nog helemaal iebelig toen ik naar huis ging door die foto's die in die tel stonden
Unwritten schreef:De trein vanuit Arnhem / Maastricht richting Den Helder / Alkmaar waren vandaag ook lekker op dreef.. hadden allemaal vertraging
Misser schreef:Blaadjes he...