arans schreef:Dus 2012 word "het" jaar?
Ik ben beniuewd
Ja luister naar arrow classic rock en tik 21-12-2012 in op google.
De wereld wordt beter joepie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
arans schreef:Dus 2012 word "het" jaar?
Ik ben beniuewd
Loose schreef:Uhm zinloos geweld neemt juist af.En de wereld is nu veiliger dan vanaf WOII tot ongeveer de val van de Berlijnse muur. Alleen denkt iedereen van niet.
kynshiri schreef:Loose schreef:Uhm zinloos geweld neemt juist af.En de wereld is nu veiliger dan vanaf WOII tot ongeveer de val van de Berlijnse muur. Alleen denkt iedereen van niet.
WO II en de berlijnse muur behoort voor mij ook tot 'nu' hoor. is amper een vijftigtal jaar geleden en wat is nu 50 jaar op heel het bestaan van de mensheid...je kijkt op een te korte tijdsspanne. Als je bekijkt met wat voor een enorme cycli de maya's werkten en hoe ver die vooruit keken, lijkt het me logisch dat je zeker de laatste 100 jaar in de aanloop naar 2012 in beschouwing mag nemen.
Seleentj schreef:Dan ga ik dood op me verjaardag
Candy_x3 schreef:En jawel the netherlands, staat erbij. Dus waar maakt iedereen zich zorgen om. Zoieso geloof ik het niet, en verzin ik liever "dan ga ik op de maan wonen" verhaaltjes.
Sammie schreef:Candy_x3 schreef:En jawel the netherlands, staat erbij. Dus waar maakt iedereen zich zorgen om. Zoieso geloof ik het niet, en verzin ik liever "dan ga ik op de maan wonen" verhaaltjes.
Nu zo veilig is Nederland niet hoor, met al dat water om ons heen.
Eén voordeel heeft die maan wel, je bent opeens een stuk lichter
Candy_x3 schreef:Als je op de NOS-pagina had gekeken, zag je daaronder ergens iets staan over plaatsen waar de mensheid veilig was. En jawel the netherlands, staat erbij. Dus waar maakt iedereen zich zorgen om. Zoieso geloof ik het niet, en verzin ik liever "dan ga ik op de maan wonen" verhaaltjes.
mekkie schreef:ze kunnen nog niet eens het weer voorspellen,dus zoiets al helemaal niet.