WinSel schreef:die entiquette vind ik ook nog steeds een oged idee
is ook wel

Had het er gister ook over met een vriendin van mij

Maar ja, waar moet het over gaan?
Hetm oet er wel officieel uitzien natuurlijk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
WinSel schreef:die entiquette vind ik ook nog steeds een oged idee

Iddel schreef:Zeg dat het verstandig is om het bonnetje mee te nemen, omdat er de laatste tijd wat productiefouten in de Fanta zitten en schrijf je emailadres of telefoonnummer er op![]()
![]()
Gewoon doen, wie niet waagt wie niet wint..

nooit problemen mee gehad ofzo trouwens
rakkertjuuhh schreef:hah aja dat flikte ik ook altijd:P ik durfde nooit voor me zelf maar wel voor een vriendin, en heb ik wel is gezegt van: ik moest jou msn vragen van me vriendin (en dan lekker zelf toevoegen hehe) en dan op msn heel laf zeggen dat hij voor je zelf was hahahanooit problemen mee gehad ofzo trouwens

_Linda_ schreef:Nou dan laat je toch gewoon zijn emailadres invullen?
Go for it!

_Linda_ schreef:Tsja dan weet ik het ook niet meer.
Als je het écht graag wil had je het intussen wel gehad..
Maar je kan toch ook gewoon een praatje met hem maken, hoeft toch niks achter te zitten?

suusiejj schreef:ik ben niet helemaal bij gebleven i.v.m overlijden van opa en crematie vandaag
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
als je nie rap aanmaakt kom ik even de hoek om zeilen!!
dutchy_ schreef:Als je volgende week nog steeds geen actie ondernomen hebt, dan kom ik wel even langs hoor. Of ik mail de beheerder van die hyves, dat kan je toch doen? Of durf je dat niet... eventueel gewoon anoniem, andere hyves aanmaken of je hyves niet zichtbaar voor iedereen.
dutchy_ schreef:Wacht, ik heb hier hét idee. Je houdt een reunie van je oude basisschool en bent op zoek naar alle oude klasgenoten. Je zat wat rond te neuzen en zocht op de hyves van bedrijven in de buurt om oude klasgenoten te vinden en op de hyves van de trendstore zie je toevallig een jongen waarbij je in de klas hebt gezeten. David... je weet alleen zijn achternaam niet meer, maar weet zeker dat hij het is. Daarom vraag je zijn e-mailadres....
Haha, misschien iets te ver gezocht, maar het zou kunnen.