Ruzie met Vodafone...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Lisanne

Re: Ruzie met Vodafone...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:16

Hier nog 1 met problemen met Vodafone. Laatste tijd zijn inderdaad mijn rekeningen veeel hoger, terwijl ik niet meer bel.. Afgelopen 4 maanden ruim over mijn bundel heen, terwijl ik normaal altijd over hield :?.
En vorige maand had ik er ook ineens een Blox bij; onbeperkt internet. Had dat helemaal niet aangevraagd. Heb het toen opgezegd maar moest nog wel voor die maand betalen!

En wat ik ook vreselijk irritant vind is dat je zo vaak je resterende tegoed niet op kunt vragen!!

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 12:03

_Lisanne schreef:
Hier nog 1 met problemen met Vodafone. Laatste tijd zijn inderdaad mijn rekeningen veeel hoger, terwijl ik niet meer bel.. Afgelopen 4 maanden ruim over mijn bundel heen, terwijl ik normaal altijd over hield :?.
En vorige maand had ik er ook ineens een Blox bij; onbeperkt internet. Had dat helemaal niet aangevraagd. Heb het toen opgezegd maar moest nog wel voor die maand betalen!

En wat ik ook vreselijk irritant vind is dat je zo vaak je resterende tegoed niet op kunt vragen!!

Idd.. Nu kan 't weer. Staat mn abbo op 0,00 kijk ik op de voda site zit ik er al 7 euro overheen, Maar heb dan ook wel aardig gebeld deze maand :o

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 23:59

Nog een hier! Ik krijg torenhoge rekeningen.. Eerste keer ruim 200 euro, en van de week weer 130.. En dat kan nóóít!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 00:04

standaard ruzie met vodafone. Ook hier torenhoge rekeningen terwijl ik écht niet zoveel bel en sms, mam idem dito, die heeft volgens vodafone regelmatig ruim 20 euro boven dr tegoed gesmst (ze heeft 150 smsjes in dr bundel ) en ze smst echt nooooooooooit. Ze kan niet eens goed smsen :+

Inmiddels overgestapt naar hi, hier heb ik nooit problemen mee, mam is overgegaan naar telfort en nu hebben we ineens hele nette rekeningen waarbij we soms 5 euro over het abbo zitten, maar nooit meer.... Ra-ra, hoe kan dat nou?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 11:53

Ik heb nu mijn gespecificeerde rekening binnen en heb niks geks ontdekt. Moet er wel op letten dat ik vóór ik een voicemail krijg ophang, want nu betaal ik voor dat eerste piepje meteen 21 cent.

Wat ik wel frappant vind is dat mijn rekening ná het opvragen van de specificatie ineens weer met de helft afnam (van 120 euro naar 63 euro). En deze maand heb ik zelfs mijn tegoed niet helemaal verbruikt! Najaaaa...

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 11:54

Ik controleer ook altijd mijn gespecificeerde rekening op internet.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 11:59

Mensen zou dit niet 's iets zijn om te laten onderzoeken door weet ik wat voor tv programma ofzo? Want 't lijkt af en toe zoals ik 't lees, nogal beetje op huppelepup *sorry kan ff niet op de naam komen :o* iig dat geld afgetrogt word...

Irissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:51

Ik heb dus de afgelopen maanden weer een redelijk normale rekening gehad vorige maand €93 en afgelopen maand €83. Terwijl ik naar mijn idee nu veel meer sms en bel minder..Heb mn nummer laten veranderen en een specificatie aangevraagd..ik kan niks vreemds ontdekken aan die specificatie..want ik kan onmogelijk bijhouden wanneer ik nou bel, met wie en laat staan hoelang..Wel hou ik tegenwoordig de smsjes bij die ik verstuur en dan iedere 1ste vd maand zet ik em op nul.Zo heb ik toch een beetje een idee hoeveel ik sms en hoeveel ik ontvang..
Ik zit al weer te ''wachten'' op een rekening van €200..Liever niet mr het zal mij niet verbazen....
Ik zou het best ergens willen melden maar zou niet weten waar!!! :+ En weet cker dat er meer mensen zijn die dit wel willen..Dus wie o wie weet hoe dat gaat??? ;)

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:53

Irissje schreef:
Ik zou het best ergens willen melden maar zou niet weten waar!!! :+ En weet cker dat er meer mensen zijn die dit wel willen..Dus wie o wie weet hoe dat gaat??? ;)

Ja, je moet het natuurlijk wel zeker weten voordat je zoiets gaat ondermen, dus zal je het toch echt een keer bij moeten houden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:57

Het klinkt misschien raar, maar ik zou dit eens melden bij TROS-Radar. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een studiegenoot hebben ze heel goed en snel geholpen. Misschien dat ze voor jullie ook wat kunnen betekenen?

Irissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:03

brigitta1987 schreef:
Het klinkt misschien raar, maar ik zou dit eens melden bij TROS-Radar. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een studiegenoot hebben ze heel goed en snel geholpen. Misschien dat ze voor jullie ook wat kunnen betekenen?

Zoiets bedoelde ik ook ja..Er zijn zoveel mensen met deze klachten..

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:05

Ik ben altijd tevreden klant geweest. Zat dik binnen mijn bundel, kreeg dat echt nooit op. Tot ik melde dat ik 3 maanden later over zou gaan naar een andere provider (KPN) ivm contractafloop. Opeens bleek het contract 3 maanden eerder te zijn afgelopen en moest ik dus de laatste 3 maanden volle prijs betalen (had een super sim only, 22.50 voor 9.75). Heb het niet voor elkaar gekregen om uit te leggen dat er naar mijn idee iets niet klopte en het maar laten zitten.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 15:26

Oh men ik heb net zaterdag een sim only afgesloten bij HI dus ben benieuwd wat voor een leuke grapjes ik dan nu krijg met Vodafone. Zal het in de gaten houden. Doe nu een poging een unlockcode voor mijn foon te krijgen. Begon al goed. Zou drie dagen duren, kreeg al meteen een mailtje dat het er vijf werden. Zal mij benieuwen. Nou ik heb nog drie maanden om mijn telefoon unlocked te krijgen dat scheelt.

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:04

volgens mij klopt er ook helemaal niks van hoe snel mijn tegoed op gaat? Had afgelopen maand een rekening van 120 euro! Ik zit dan wel door de week in Antwerpen, maar ik gebruik vanaf vrijdag avond mn nederlandse sim kaart.. En heb een ondernemersbundel waardoor ik "goedkoper" uit zou moeten zijn..
Weet iemand hoe je kan controleren of die rekeningen echt kloppen? buiten smsjes en belminuten bijhouden?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:42

Op je internetrekening staat toch wanneer je hoe lang en hoeveel hebt gebeld? Dan kan je toch zien waar die hoge rekening vandaan komt?

BloodElf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 10:14

Mijn vriend zit er ook bij en die belt volgens hen altijd over zijn bundel van 500 min heen terwijl hij bijna niet meer belt de laatste tijd! De rekeningen zijn zo gemmaakt dat je net niks terug kunt vinden, echt waardeloos.

Geef mij t-mobile maar goeie service nooit problemen of dat ik denk dat het niet klopt. Alleen de bereikbaarheid is wel eens een probleem maar als het goed is wordt dat beter als ik straks een nieuwe tel heb..

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 00:26

Grmmbll.. De maand is net begonnen en myvodafone geeft aan dat ik nog 0.00 euro van 27,50 over heb.. Terwijl ik van de week nog tegoed van de vorige maand mee had. :roll: Waardeloos dat systeem.. Tis nooit up-to-date...

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:37

ooooh ik haat vodafone!! Wat ze me nu weer hebben geflikt. Heb al 2 maanden (Thank god) geen vodafone meer, maar ze blijven gewoon mijn abo kosten vrolijk eraf halen al 2 maanden. Naar een 45 min krijg ik iemand aan de telefoon die vrolijk verteld dat de eerste maand afsluitingskosten zijn alla 54,95 en vervolgens nog verlate abo kosten?? wat is dat in godsnaam? Ook alla 65,00?! Ik zeg meneer dit kan echt niet, ik betaal ook gewoon mijn rekeningen van HI, die overigens 4x zo goedkoop is als vodafone. Had bij vodafone rekeningen van 200,00 per maand, terwijl ik een abo van 45,00 had, en dat is al niet goedkoop. nu heb ik een abo van 30,00 bij HI en heb ik rekeningen van 45,00.. En ik bel evenveel.

Ze willen nog niet eens fatsoenlijk uitleggen wat die kosten nu zijn, hij bleef er omheen draaien, en nu heb ik denk ik 20,00 euro aan onzin uitgegeven, ben nog niks wijzer.. Word hier altijd zo boos van!

Nooit maar dan ook nooit meer dat ik nog vodafone neem!!!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:47

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:55

Ben zo blij dat ik nu weg bij vodafone ben en Hi heb.
Had ook altijd veel te hoge rekeningen waar niks van klopte.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 16:50

Bij klopt t elke keer wel geukkig.
Ik heb juist probs met T mobile ;)

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:39

Mijn abbo loopt gelukkig ook bijna af. Vanaf juli ga ik over naar Hi :).
Moest bij Vodafone ook bijbetalen voor mijn telefoon en bij Hi niet. Voorlopig geen Vodafone meer voor mij hoor!

nienkemoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 22:06

Ik heb gelukkig een abo bij HI, heb wel bij Vodafone gezeten, maar was een dikke elende

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 22:57

Misschien werkt de consumentenbond? :)
Ik heb geen idee waar je anders heenkan, maar als er zoveel problemen zijn moet er toch wat aan te doen zijn?

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 09:02

Nou ze zijn weer bezig hoor!!!! Ik ben zooooooooooooo kwaad !!!! :( :(

Ik heb vorige keer mijn rekening moeten verlagen omdat ik zo weinig belde..

en nu heb ik weer een rekening gekregen van bijna 200 euro... dit gaat echt nergens over..
Heb vorige keer me rekening gewoon moeten betalen omdat ze zo bezig waren met met dreigen en doen..

En nu dit weer... pffff...