Liek_ schreef:xDramaQueen schreef:daar kan ik niets aan doen toch...
Nee lieffie tuurlijk niet, blame the police
de politie hier is er ook gewoon altijd, altijd aanspreken etc (gelukkig)
ben nu illegaal aan het bokken en het is nog steeds rustig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Liek_ schreef:xDramaQueen schreef:daar kan ik niets aan doen toch...
Nee lieffie tuurlijk niet, blame the police

Charles schreef:Hoe gaat het ermee TS?
Fijn dat je vakantie over een paar weekjes (toch?) is, kun je echt even helemaal nergens aandenken !
Moelie schreef:Ajj meid toch! Wat een lastige situatie en een akelige jongen. Ik heb niet alle berichten doorgelezen dus ik weet niet hoe het inmiddels gaat met de situatie maar een tip (die vast iedereen heeft gegeven). MAAK HET UIT!! Doe het op een openbare plek zodat hij je niks aan kan doen (als die dat doet zijn er altijd nog mensen bij). Maak het uit maar vertel het gewoon op een rusitge manier, doe het allemaal rustig.. want als je zelf paniekerig word oid dan word hij dat miss ook. Maar zeg dat je hem niet meer wilt zien, als die vraagt waarom zeg je anders gewoon: Ik heb gemerkt dat ik nog niet aan een serieuze relatie toe ben (miss dat als je zegt dat hij zich zo verkeerd gedraagt hij nog bozer word).
Als het eenmaal uit is en hij blijft je lastig vallen zou ik naar de politie stappen, dan maar hogere maatregelen treffen! Het gaat om JOU veiligheid en die staat altijd bovenaan. Misschien wil je het niet, maar als die je blijft lastig vallen zou ik echt naar de politie stappen.
En blijf hem negeren! Stuur hem geen smsjes terug, neem niet op.. niks. Misschien geeft die dan vanzelf op, kan even duren maar uiteindelijk krijgt ie het vanzelf in de gaten.
Heel veel succes en ik hoop dat het allemaal goedkomt!
Groetjes Milou
Je had toch op zn minst de laatste 3 pagina's kunnen lezen?PintoNatal schreef:jeetje wat erg.. en misselijk va hem zeg.Hoe gaat ht nu met je TS?

heb wel een paar x gedacht dat ik hem zag maar dat had ik mis gelukkig.