Vriend word stalker..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: Vriend word stalker..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 06:05

Liek_ schreef:
xDramaQueen schreef:
daar kan ik niets aan doen toch... Scheve mond

Nee lieffie tuurlijk niet, blame the police Haha!

de politie hier is er ook gewoon altijd, altijd aanspreken etc (gelukkig)
ben nu illegaal aan het bokken en het is nog steeds rustig Lachen

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 07:20

Wat heerlijk dat jij in elk geval op dit moment van je rust kan genieten!! En zover ik weet, kan én mag de politie uit de gegevens van de gemeente (GBA bestanden) namen en bijbehorende adressen opvragen. Helemaal zeker hiervan ben ik niet, maar ik dacht van wel. Ga er maar vanuit dat de politie geheel op de hoogte is waar hij woont ed, en waarschijnlijk ook een gesprekje heeft gehad met zijn ouders.

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 12:53

Pfoe hee, dat is niet niets Scheve mond
Goed van je dat je de politie gebeld hebt!

Hopelijk laat hij je nu met rust, sterkte ermee iig Ach gut

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 22:52

Hoe gaat het ermee TS?

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:24

Ik hoop dat je weer goed tot rust komt en hem niet meer tegenkomt. Of eigenlijk is het misschien nog beter om hem wel tegen te komen en dat hij dan gewoon normaal doet. Dan hoef je niet meer bang te zijn dat je hem steeds tegen kan komen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 19:29

Charles schreef:
Hoe gaat het ermee TS?

Goed! dankjewel!
pmde net ook al met een bokker, het word steeds rustiger in me koppie alleen ben ik wel echt toe aan vakantie, gewoon lekker ver weg en zeker zijn dat ik lekker buiten kan klieren, ik rijd inmiddels me oude routes gewoon weer alleen ontwijk wel de tijden dat hij naar zn werk gaat en terug komt, ben hem gelukkig nog steeds niet tegengekomen, en word er steeds meer nuchter onder.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 19:33

Gelukkig maar Lachen Fijn dat je vakantie over een paar weekjes (toch?) is, kun je echt even helemaal nergens aandenken !

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 19:37

ja 15 augustus, 8 augustus heb ik al vrij, dan ga ik zoveel mogelijk poetsen,wassen,strijken etc om mezelf bezig te houden haha.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 19:43

Goed zo, bezig zijn zodat je aandacht ergens anders is Pling

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 10:30

DQ, ik kan me voorstellen dat je erg uitkijkt naar je vakantie. Fijn dat je steeds meer rust in je hoofd krijgt. Het komt allemaal wel goed! Ja

Raffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 20:56

Ik kom eigenlijk amper op bokt en kwam per toeval bij dit bericht.
Ik heb zelf zoiets mee gemaakt, hij was ook mijn vriend (20jaar) en vanaf het moment dat het uit ging werd het echt een draak. Hij stuurde veel dreigende smsjes en belde vaak, maar in het openbaar deed hij poes lief en aardig. Ik deed tegen iederen alsof er niks aan de hand was, omdat ik dacht dat het wel over zou gaan en hij me toch niks aan zou doen. Toch kwamen al snel mijn ouders erachter (achteraf gezien god zij dank) en hij ging maar door. Ook in het openbaar, gewoon midden in het dorp schold hij me (nu dus wel)uit voor van alles en nog wat en dat hij me nog wel zou pakken.
Ik ging liever niet meer alleen weg, al vond ik het belachelijk dat ik dat niet meer kon. Ik moest van mijn ouders naar de politie, maar dit heb ik niet gedaan, ik was ervan overtuigd dat het dan alleen maar erger zou worden.

Niet veel later kwam ik erachter dat hij, mijn ex-vriend, in het drugswereldje zat en zelfs al een strafblad heeft. De relatie met hem was écht leuk, maar vanaf het moment dat het over was sloeg hij compleet om. Inmiddels ben ik net terug van een heerlijke vakantie in portugal, het is idd echt fijn om na zo'n tijd even weg te kunnen. Maar wel betrap ik mezelf erop dat ik toch wel anders doe tegen jongens. Ik ben veel voorzichtiger, geef absoluut mijn nummer niet meer (ook al weet ik ook wel dat als ze willen, hem zo kunnen achterhalen, maar oke) en zelfs een jongen die ik opzich wel goed genoeg ken nu, moet het doen met mijn e-mail adres.
Ik weet ook echt wel dat lang niet alle jongens zo zijn, maar door nu voorzichtiger te zijn hoop ik toch dat ik er nooit meer zo één tegen kom..

Ik ben blij te lezen dat het met het meisje die dit bericht is begonnen ook beter gaat en hoop dat het ook haar en de rest van de meiden nooit (meer) overkomt!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 21:08

Ajj meid toch! Wat een lastige situatie en een akelige jongen. Ik heb niet alle berichten doorgelezen dus ik weet niet hoe het inmiddels gaat met de situatie maar een tip (die vast iedereen heeft gegeven). MAAK HET UIT!! Doe het op een openbare plek zodat hij je niks aan kan doen (als die dat doet zijn er altijd nog mensen bij). Maak het uit maar vertel het gewoon op een rusitge manier, doe het allemaal rustig.. want als je zelf paniekerig word oid dan word hij dat miss ook. Maar zeg dat je hem niet meer wilt zien, als die vraagt waarom zeg je anders gewoon: Ik heb gemerkt dat ik nog niet aan een serieuze relatie toe ben (miss dat als je zegt dat hij zich zo verkeerd gedraagt hij nog bozer word).

Als het eenmaal uit is en hij blijft je lastig vallen zou ik naar de politie stappen, dan maar hogere maatregelen treffen! Het gaat om JOU veiligheid en die staat altijd bovenaan. Misschien wil je het niet, maar als die je blijft lastig vallen zou ik echt naar de politie stappen.
En blijf hem negeren! Stuur hem geen smsjes terug, neem niet op.. niks. Misschien geeft die dan vanzelf op, kan even duren maar uiteindelijk krijgt ie het vanzelf in de gaten.

Heel veel succes en ik hoop dat het allemaal goedkomt!
Groetjes Milou

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 21:34

jeetje wat erg.. en misselijk va hem zeg.Hoe gaat ht nu met je TS?

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 23:54

Moelie schreef:
Ajj meid toch! Wat een lastige situatie en een akelige jongen. Ik heb niet alle berichten doorgelezen dus ik weet niet hoe het inmiddels gaat met de situatie maar een tip (die vast iedereen heeft gegeven). MAAK HET UIT!! Doe het op een openbare plek zodat hij je niks aan kan doen (als die dat doet zijn er altijd nog mensen bij). Maak het uit maar vertel het gewoon op een rusitge manier, doe het allemaal rustig.. want als je zelf paniekerig word oid dan word hij dat miss ook. Maar zeg dat je hem niet meer wilt zien, als die vraagt waarom zeg je anders gewoon: Ik heb gemerkt dat ik nog niet aan een serieuze relatie toe ben (miss dat als je zegt dat hij zich zo verkeerd gedraagt hij nog bozer word).

Als het eenmaal uit is en hij blijft je lastig vallen zou ik naar de politie stappen, dan maar hogere maatregelen treffen! Het gaat om JOU veiligheid en die staat altijd bovenaan. Misschien wil je het niet, maar als die je blijft lastig vallen zou ik echt naar de politie stappen.
En blijf hem negeren! Stuur hem geen smsjes terug, neem niet op.. niks. Misschien geeft die dan vanzelf op, kan even duren maar uiteindelijk krijgt ie het vanzelf in de gaten.

Heel veel succes en ik hoop dat het allemaal goedkomt!
Groetjes Milou

Gaaaap Je had toch op zn minst de laatste 3 pagina's kunnen lezen?
Dan had je geweten dat het inmiddels uit is, en dat de politie op de hoogte is.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 08:31

PintoNatal schreef:
jeetje wat erg.. en misselijk va hem zeg.Hoe gaat ht nu met je TS?

Goed! voel me soms alleen heel raar van binnen maar over 2 daagjes ga ik heerlijk naar spanje en heb er echt heel erg behoefte aan, zelf vermoed ik dat hij toch naar turkije is gegaan of dat hij gewoon bang is voor de politie.
beide vind ik het niet erg want ik vind het heerlijk rustig.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 09:03

gelukkig meid dat 't nou zo rustig is en zo rustig gaat Lachen
zou zeggen geniet alvast van je vakantie Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 09:14

Ga maar lekker genieten van je vakantie dan Ja
Dit is echt onwijs zenuwslopend geweest... poe...poe... maar er niet aan denken dat mij zoiets overkomt!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 18:44

Thanks lady's jullie zijn echt lief geweest allemaal. Afbeelding

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 18:52

Heel fijne vakantie, lekker niet aan je ex denken en uitgerust terugkomen! Haha! Knipoog

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 12:08

Hoe is je vakantie geweest DQ? En hoe is het nu thuis? Ben je je ex nog tegengekomen?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 12:11

vakantie was waardeloos, ik ging na een week naar huis met verschrikkelijke heimwee. ik was dus thuis en alleen, ik ben savonds gewoon niet naar beneden gegaan, ik heb hem nog steeds niet gezien Lachen heb wel een paar x gedacht dat ik hem zag maar dat had ik mis gelukkig.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 12:12

Wat jammer dat je vakantie niet leuk was, maar erg fijn dat je hem niet meer gezien hebt. Het lijkt erop dat hij je toch echt met rust laat.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 17:46

oh dat is wel heel jammer dat je vakantie niet zo leuk was, heimwee is ook wel heel erg naar om last van te hebben, wel balen, zeker omdat je het zo hard nodig had.
Gelukkig heb je geen last meer gehad van je ex, wat een eikel zeg.