Ik heb jullie wijze raad nodig

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nick1963

Re: Ik heb jullie wijze raad nodig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 18:45

Super Uthrick , en over twee weken natuurlijk succes voor zijn vuurdoop.

nijntje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 18:58

Uthrick schreef:
Tijdens de koffie na het eten kwam zijn broer ( die fysiotherapeut) hééééééél toevallig Knipoog langs dus die heb ik ook al ontmoet. Ik had hem al een keer snel gezien maar nu ook met hem zitten kletsen, was gezellig.

Over 2 weken heeft hij zijn vuurdoop Whoosh! dan gaan we bij mijn ouders eten want ook zij zijn benieuwd naar hem Ja

En dan over twee weken komen hééééééééél toevallig wat meiden van dit topic ook even bij je langs Tong uitsteken

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 19:31

wat een heerlijk topic om door te lezen
was wel blij dat ik geen last had van de reclame stukjes Haha!

uthrick heel veel succes met boer Harm!
zo te lezen passen jullie goed bij elkaar

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 21:03

Ben net terug van vakantie, maar wat een leuke vorderingen! Hyper! Fijn dat het zo lekker gaat!!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 15:12

Ik krijg net een smsje: Er is EINDELIJK na 4 stiertjes dan toch een vaars kalfje geboren en ze heeft nu dezelfde naam als jou! Haha!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:13

Ach wat lief! Een Uthrickje Haha!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 15:24

Euhm ja, zoiets Clown Maar dan de naam waarmee ik in real life door het leven ga Tong uitsteken . Die is trouwens ook vrij uniek en ik geloof dat er nog nooit een koe zo geheten heeft

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:37

ik hoop dat het makkelijker te schrijven is als uthrick Knipoog

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 19:33

Oké, ik kom iets opbiechten: ik snapte het nooit als mensen na een paar weken relatie al riepen dat hij/zij de ware gevonden had of -zoals iemand die ook in dit topic post- al na enkele weken met die persoon samenwoonde. Dan dacht ik, dat kan nooit zo snel.
Maar euhm... daar kom ik nu op terug!

Ik weet niet hoe het komt, wat er gebeurd ( is) maar het voelt zó goed!
Ik schrik er eigenlijk een beetje van, dat iets zo snel zó goed kan voelen. We kunnen zo'n gigantische lol hebben samen maar ook ( uren) serieus zitten praten en ook het samen werken op de boerderij gaat super.

Voorbeeldje?
Mijn vriend heeft sinds 3 maanden een roterende melkstal. Vrij nieuw systeem waar sommige boeren nu ook op overstappen. Vaak komen ze dan eerst kijken/meemelken bij een boer in de omgeving die zo'n stal al heeft zodat ze zelf kunnen ervaren hoe dat werkt. Dat is mijn vriend in dit geval.
Het is momenteel druk op het bedrijf en ik heb vakantie dus ik werk zoveel mogelijk mee. Ik heb me draai aardig gevonden in de melkstal maar als hij "meemelkers/kijkers" ga ik niet ook nog is mee melken maar sluit de koeien op, voer de kalveren en maak de ligboxstal in orde en zet voermengwagen klaar. Dingen waar ik me alleen prima mee redt.
Nu kregen we afgelopen de opmerking van "meemelker'/kijkers" dat ze het zo mooi en leuk vonden om te zien dat een zo'n jong stel als wij zó goed op elkaar ingespeeld/gewerkt was op de boerderij.
Ze dachten dat wij al jaren samen waren en toen we zeiden dat dat nog geen halfjaar was waren ze even stil en was het antwoord: Dan moet het gewoon zo zijn, jullie horen gewoon bij elkaar! Zo voelt dat voor mij/ons ook!

Waar ik eerst hartkloppingen en vluchtneigingen kreeg of het als geintje zag als een vriendje en ik het over de toekomst hadden, zo relaxt word ik nu van het idee om met hem verder te gaan. We hebben het gewoon al serieus over de toekomst, nee niet dat we binnen een jaar samenwonen, trouwen en kinderen hebben maar het is voor ons allebei duidelijk dat we dat wél zien zitten met elkaar. Ik vind het nog steeds raar, maar ik word er ook rustig van.

nijntje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 21:36

wow wat leuk om te lezen zeg.
Meid geniet er lekker van het leven is soms toch al zo kort.
Gewoon doen wat je hart je ingeeft.
Heel veel geluk met hem.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 11:40

Leuk om te lezen dat het zo goed met jullie gaat! Ben weer terug van vakantie dus keek ik weer ff bij dit topic Lachen

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 14:49

leuk hoor! Ik is jaloers!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 16:49

super zeg, lekker dat gevoel blijven vasthouden Lachen

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-08 18:34

Dat ga ik ook zeker doen/proberen want dit bevalt me prima! Ja

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 19:35

* Smelt. Wauw, ik ben echt super blij voor je! Klinkt echt heerlijk!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 19:42

Mooi om te horen! Ja

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:37

Waarom zou je niet gaan? Omdat je bang bent dat er iets gebeurd tussen jullie? Als je dat niet wilt zeg je dat toch gewoon tegen hem..? Lijkt mij iig niet zo moeilijk. En stel er gebeurd wel wat, wil dat toch niet meteen zeggen dat je meteen weer een relatie hebt? Ik bedoel jullie willen geen relatie met elkaar vanwege de redenen die je al vertelde, maar als je hem nog leukvind, en hij jou miss ook nog wel dan kun je het toch weer gewoon proberen?
Ja sorry hoor maar ik ben daar niet zo moeilijk in. Gewoon gaan en dan zie je vanzelf wel joh!

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:29

Hebben we nog een update Schijnheilig ??

Ben wel benieuwd eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:05

Moelie je moet even het hele topic lezen denk ik. Tong uitsteken

En wat fijn dat het zo goed voelt allemaal Uthrick! Maak zelf momenteel hetzelfde mee; dus weet hoe je je voelt. Geniet er van! OK dan!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:36

uthrick wat fijn dat het zo goed voelt.
lekker rustig aandoen en het gevoel vasthouden..

zo zie je maar weer, als je echt bij elkaar hoort, dan kom je er wel.
ook al kom je elkaar tegen net na een relatie en zijn jullie er allebei niet aan toe. nu zijn jullie er dus duidelijk allebei wel aan toe.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:39

Jaaah Uthrick, hoe gaat het nu? Lachen

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 16:15

Zoooo even in 1 ruk het hele topic gelezen, met een brede grijns op mijn gezicht natuurlijk!!

En de ware... die bestaat echt wel hoor!! Toen ik Gerard voor de eerste keer zag was ik al helemaal weg van hem... Een maand later hadden we wat (moest eerst een andere relatie stoppen Haha!), nog een maand later woonde we samen, en 1,5 jaar later waren we getrouwd.. Dit is nu alweer 9 jaar geleden, en ben nog elke dag zeer gelukkig met hem!! Dus ga ervoor, zou ik zeggen!!!

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 16:32

Waar blijven die tips om een leuke boer aan de haak te slaan? Ik heb er twee die interesse in mij hebben maar die zijn allebei nogal nogal wereldvreemd en contactgestoord.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 20:02

Hay

Hier even een update!
Het gaat nog steeds ( super) goed tussen ons! Ja In mijn vakantie ben ik best veel/vaak bij hem geweest maar nu ik weer in het korps aan het werk ben, moe(s)ten we allebei wel een soort van "afkicken"
We wonen 130 km bij elkaar vandaan dus je gaat niet zo snel even bij elkaar op de koffie 's avonds. Aan de de ene kant balen we van de afstand, aan de andere kant was de afstand iets wat we al wisten. Gelukkig hebben we allebei de insteek van, het is 1,5 uur rijden met de auto en we zien elkaar dan niet zo vaak als we zouden willen, maar áls we dan wel bij elkaar zijn dan is dat extra leuk.
Verder zijn we allebei druk, voor hem is het oogstseizoen begonnen en in mijn korps zijn er nog veel evenementen en ik werk nu in een druk team/drukke regio dus ik heb genoeg te doen, zit geen duimen te draaien als ik niet op de boerderij ben.

Toch is het wel frustrerend dat we zeer waarschijnlijk de komende 2, en als het tegen zit de komende 4 jaar niet niet kunnen samenwonen door mijn werk. Lips are sealed
Maar ach, ik wil me daar eigenlijk ook nog niet te druk om maken, dat zien we tegen die tijd wel en tot die tijd zien we elkaar in het weekend of doordeweeks, hangt van mijn diensten/rooster af. Maar goed, het gaat dus nog goed/super tussen ons en dat wilde ik toch even laten weten! Haha!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:06

fijn dat het nog zo goed gaat tussen jullie Lachen