Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) tja mja als ik geluk (pech) heb val ik daarvoor nog in slaap
ben meer dood dan levend

hihi paps is over uurtje op stap
haha heb nog ff
)
gelukkig hebben we die hier niet echt
. De buren hebben een sateliet op het dag staan en ik dacht een tijdje steeds dat er een alien uit Signs naast stond... En als ik alleen ben en ik ga slapen doe ik altijd de wandkast deur op slot... (door Boogyman)
manishdra schreef:En ik ren altijd de trap omhoog als het donker in de gang is... er zal maar een monster zijn die me in mijn been grijpt! Het met een reuze sprong in bed springen (zodat het monster onder mijn bed niet in mijn benen kan grijpen) is gelukkig al over.
manishdra schreef:En ik ren altijd de trap omhoog als het donker in de gang is... er zal maar een monster zijn die me in mijn been grijpt! Het met een reuze sprong in bed springen (zodat het monster onder mijn bed niet in mijn benen kan grijpen) is gelukkig al over.

Spanning tijdens het kijken, later geen gezeik 
Toushie schreef:manishdra schreef:En ik ren altijd de trap omhoog als het donker in de gang is... er zal maar een monster zijn die me in mijn been grijpt! Het met een reuze sprong in bed springen (zodat het monster onder mijn bed niet in mijn benen kan grijpen) is gelukkig al over.
Bij mij nog steeds niet

hihi), op een gegeven moment kreeg ik het spaansbenauwd, heb mn lenzen uitgedaan(zodat k het niet kan zien, als ik per ongeluk even kijk
) en ben omgedraaid in bed gaan liggen
Alleen nu ben ik benieuwd hoe het is afgelopen, ik heb het uitgehouden tot het stukje dat ze met zijn 3-en in de 'wachterspost' oid zaten, en dat er toen 1 naar beneden viel en de rest er ook achteraan ging. En die 'mannetjes' met fakkels om de boom heen aan het lopen waren.
DiegoWendy schreef:Sinds de film The Gremlins heb ik echt maaaanden met het licht aan geslapen
en durfde geen glas water meer naast mijn bed te zetten. (was toen trouwens 18 ofzo) hihihi
Ben ik raar?
Hellup...

plotie schreef:HorseyDude schreef:Moet je The Haunting eens proberen in DOLBY 5.1 Surround! Je weet niet wat je hoort! Lichten uit 's-avonds en dan de film kijken! BEZORGT JE SLAPELOZE NACHTEN!
Eerst zien en dan geloven
Ga de film denk ik eens downloaden