Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 18:18

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 18:19

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Korleon

Re: Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 19:39

Hier meld ik me ook.. bahbah enge films.. nee aan mij niet besteed!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:02

Liever black beauty als een paar uur lang naar de binnenkant van m'n ogen moeten kijken. Clown

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:05

Nou, mijn vader heeft hier achter mij Saw 4 opstaan.. vind er geen kont aan, veelste nep Nagelbijten / Gniffelen

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:10

hmm, Saw heb ik nog niet gezien volgens mij(?) hihihi weet idd wel dat vandaag The wrong turn op kom (heb 'm volgens mij al 's gezien Bloos) tja mja als ik geluk (pech) heb val ik daarvoor nog in slaap Nagelbijten / Gniffelen ben meer dood dan levend Gaaaap

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:13

Wrong turn?
Ik geloof dat ik die gezien heb op school.
Viel best mee eigenlijk...
Door die rare mannetjes is 'ie nog een beetje grappig.

Alleen ik keek hem met de hele klas, dat scheelt nogal met s'avonds in je eentje. Clown

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:20

heb op school 's ooit Dreamcatcher gezien.. iewll ie hoef voor mij toch niet meer Bloos

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:27

Okee ik ga Wrong turn kijken.
Met paps en mams Huilen van het lachen
Moet goed komen, toch? Clown

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:28

Vast wel Tong uitsteken

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:32

hihi ik kijk strax Scary Movie Clown
haha kijke of ik daarna de Wrong turn nog ergens kan vinden Tong uitsteken
moet 'm wel in me uppie kijken Boos! hihi paps is over uurtje op stap Clown

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:34

Rtl 5 om 10 uur *LOL*

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:38

hihi heb ff net op teletekst zitten gluren Bloos haha heb nog ff Clown

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 08:15

Hij viel reuze mee. Ik zat zo'n beetje op het beeld geplakt door hoe spannend het was, maar het enge viel reuze mee, er zaten wat schrikstukken in (waardoor ik helemaal overeind sprong Huilen van het lachen )
Maar het ging wel. Haha!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 10:48

Alleen na The Village en Wrong Turn ben ik niet meer zo dol op bossen Clown gelukkig hebben we die hier niet echt Huilen van het lachen

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 08:55

Heb ooit eight legged freaks gezien.. dat vond ik een hele leuke film! Het gaat ook over spinnen, maar dermate overdreven dat het grappig is! Dus misschien iets voor mensen met een spinnen trauma?

PS: in het dagelijks leven ben ik ook bang voor alles wat geen hooiwagen en groter dan een baby spin is... maar dat komt niet door films Clown

Ik kijk ook altijd achter het douche gordijn, het liefst 2x en de 3e keer schuif ik hem helemaal opzij Bloos. De buren hebben een sateliet op het dag staan en ik dacht een tijdje steeds dat er een alien uit Signs naast stond... En als ik alleen ben en ik ga slapen doe ik altijd de wandkast deur op slot... (door Boogyman)

En ik ren altijd de trap omhoog als het donker in de gang is... er zal maar een monster zijn die me in mijn been grijpt! Het met een reuze sprong in bed springen (zodat het monster onder mijn bed niet in mijn benen kan grijpen) is gelukkig al over. Bloos

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 09:47

Oei ik kan dus ook echt niet alleen een enge film kijken. Ik ben al weken van de leg door Jeepers Creepers en Saw heb ik zo'n beetje 100 X herbeleefd met mijzelf als slachtoffer in mijn dromen. nee ik kan echt niet tegen enge films. Paar weken terug zat ik in het vliegtuig naar Mexico en kon je films kijken op zo'n entertainmentset. Ik heb toen I am Legend gekeken met Will Smith. Ik dacht dat het een actie of comedy film was. weet ik veel. Ik schoot alle kanten op in mijn stoel. Mayo (mijn beste vriendinnetje) heeft zich kapot gelachen om mij Knipoog

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:27

manishdra schreef:
En ik ren altijd de trap omhoog als het donker in de gang is... er zal maar een monster zijn die me in mijn been grijpt! Het met een reuze sprong in bed springen (zodat het monster onder mijn bed niet in mijn benen kan grijpen) is gelukkig al over. Bloos

Bij mij nog steeds niet Vork

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:36

manishdra schreef:

Hahah ja dat heb ik ook altijd, alleen nu heb ik toch maar even een lampje naast mn bed gezet uit angst dat ik ooit nog op de katten vloog *LOL*

1 keer hing er een pak aan de kast, en die kast staat naast de trap, dus ik zo naar de trap toe lopen... zie ik ineens dat pak. Ik schrok me echt kapot, het leek echt net een mens zonder hoofd, voeten en handen *LOL*

Ik vind die films toch ook zo brr. Wrong turn is wel leuk, maar in film waarin te veel herkenbare dingen zitten.. bah vreselijk.

Ik heb ook zo'n film dat er geesten uit de 'sneeuw' van de tv ofzo komen, 12+ film dus stelt vast helemaal niks voor, maar ik durf gewoon echt niet te kijken want als ik digitenne uit zet krjig ik altjd dat beeld omdat de tv dan nog aanstaat
Bah, vreselijk Clown

Maar dr zijn ook gewoon enge films die helemaal niet blijven hangen, zijn misschien dan niet de beste films, maar die kijk ik toch wel het liefst Clown Spanning tijdens het kijken, later geen gezeik Nagelbijten / Gniffelen

En It... elke keer als ik uit het raam keek was ik bang dat er ineens een clown voor stond *LOL* Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:38

Toushie schreef:
manishdra schreef:

Bij mij nog steeds niet Vork

Ja Ja Bloos
Ook zoiets 's avonds in spiegels kijken, in het donker, nee bedankt, ben nog altijd bang voor een slang oid! Haha!

Heb ook een stuk Wrong turn gekeken, mijn vriend vindt dat namelijk 'helemaal leuk' (zucht Boos! hihi), op een gegeven moment kreeg ik het spaansbenauwd, heb mn lenzen uitgedaan(zodat k het niet kan zien, als ik per ongeluk even kijk Haha!) en ben omgedraaid in bed gaan liggen Haha! Alleen nu ben ik benieuwd hoe het is afgelopen, ik heb het uitgehouden tot het stukje dat ze met zijn 3-en in de 'wachterspost' oid zaten, en dat er toen 1 naar beneden viel en de rest er ook achteraan ging. En die 'mannetjes' met fakkels om de boom heen aan het lopen waren.
[edit] mijn voorganger heeft het over 'voorspelbare' dingen! Nou die vond ik nog juist het ergst, ik wist al wat er ging komen en juist daardoor schrok ik me elke keer het *leplazurus*. Toen ik omgedraaid in m'n bed lag en dat 'gilletje' van die mannetjes hoorde, schrok ik weer. Ik moet er wel bij zeggen dat ik echt ANTI horror ben hoor, ik kan nergens tegen! Haha!

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:42

DiegoWendy schreef:
Sinds de film The Gremlins heb ik echt maaaanden met het licht aan geslapen
en durfde geen glas water meer naast mijn bed te zetten. (was toen trouwens 18 ofzo) hihihi

Ben ik raar?
Hellup...

Nee hoor niet raar Haha!

Ik ben sinds die film nietmeer naar "enge" films geweest
Ik ben nu bijna 26 en durf het nogsteeds niet aan Bloos
Mijn vriend is ook nog eens gek op zulke films en geniet van bv Saw Misselijk

Nee ik ga er echt niet heen en als hij thuis kijkt dan zorg ik wel dat ik een boekje heb of ga lekker ergens anders zitten Knipoog

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:45

Haha komt allemaal zo bekend voor, inderdaad het omhoog rennen de trap op. Ik ben ook bang dat iets mijn benen pakt Tong uitsteken

Na "It" durfde ik niet meer te douchen, bang dat ie door t putje kwam.

Laatst Jeepers Creepers gekeken, kan er niets aan doen maar elke keer toen ik schrok reageerde ik zo dat mijn vriend naast mij dubbel lag..

Films met geesten moet ik helemaal niet meer zien, dan lig ik ook elke nacht wakker. Zelfs na Zo'n reading programma lig ik met kriebels in bed.

Tja het houdt ons leven spannend he Lachen

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:12

plotie schreef:
HorseyDude schreef:
Moet je The Haunting eens proberen in DOLBY 5.1 Surround! Je weet niet wat je hoort! Lichten uit 's-avonds en dan de film kijken! BEZORGT JE SLAPELOZE NACHTEN!

Eerst zien en dan geloven Clown
Ga de film denk ik eens downloaden

hijs wel vet koel! hijs nu op rtl 7 Lovers

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 16:47

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 18:17

ik schaam me diep Clown
mijn zusje slaapt met 2 vriendinnetjes bij ons nieuwe huis (oude boerderij) en ze vroegen me of ik vanavond een eng verhaal kwam vertellen.
het zojuist er een paar opgezocht het ze zelf proberen te lezen maar schijt nu al in mijn broek dat ik vanavond alleen in het donker terug naar huis moet fietsen Tong uitsteken