Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Re: Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 21:24

Dank jullie wel!
Nou, meneer was vanochtend ziek (kater?) en ik was al vroeg naar mijn nieuwe huisje om schoon te maken. Ik heb hem dus niet gezien, alleen over de telefoon gesproken. Ik ben net pas thuis. Hij is met andere jongens/mannen ergens wat drinken. Ik belde hem net, maar hij nam op en was op een soort trommel aan het spelen en iedereen was aan het zingen. (hij kan zijn gevoelens voornamelijk kwijt in muziek). Dus vanavond zal ook wel niks worden... Hij belde mij net via een nummer dat je diegene terug kan bellen, want hij heeft geen beltegoed. daarna nam hij niet op :S
Morgen ga ik verhuizen. Recht tegenover mijn huisje is sinds gister een internet cafe geopent dus ik ga proberen om daar elke dag even te internetten...

Wat het geld betreft, weet ik dat hij het echt niet heeft. Als het goed is heeft hij wel mijn 150 ytl Clown

Liezel1 ik wil ook met hem kappen. Maar iik denk dat, dat het beste is door het niet drastisch te doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 21:29

wel lekker naar je nieuwe huisje das fijn. nieuwe start! Lachen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 21:42

Ja is zeker fijn :d

Vandaag maakte ik een opmerking naar hem, want hij zei dat hij gister avond wat moest doen ofzo, dus ik vroeg iets in de trand van aah naar de disco geweest nog leuke meisjes ontmoet Clown
Hij zei ben je gek ofzo, ik ga helemaal niet uit ofzo en er is maar 1 meisje voor mij en dat ben jij.. Dromen

Vandaag trouwens voor het eerst een paard 2 injecties gegeven. Gezien hoe je een geit slacht Clown en in het donker over de snelweg (dat moet en mag hier) naar huis gereden op mijn scooter...
Verder nog de paardjes gelongeerd en 1 gereden van die engelse vriendin. 1 had koliek.. En daarna in hun restaurant gegeten..
Dus ik heb nog steeds genoeg afleiding en ik vermaak mij prima Clown
Morgen ochtend mijn spullen pakken, even hier schoonmaken en dan verhuizen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 21:44

echt super dat je je eigen dingen hebt en lekker bezig bent OK dan!
zelfst. onafh. vr. dat je dr bent hihi Haha!

ach ja.. laat maar kletsen.. soms heb ik het idee dat NTG nog meer triggert bij mannen dan HTG. zodra ze je niet meer kunnen krijgen gooien ze alles in de strijd Gestoord

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 21:50

Haha Clown dank je wel Haha!

Alleen die NTG en HTG snap ik niet hihi

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 21:54

Not to get versus hard to get toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 21:55

idd Haha!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 22:02

Haha echt he, maar als hij ECHT had willen praten was hij hier gister of vandaag wel geweest toch??

Ik wil eigenlijk zo gaan slapen, maar mijn buren bij mijn raam zitten in de tuin spelletjes te spelen met harde muziek...

Voor mensen die originele turkse bergmuziek wilt horen met af en toe live getrommel op de tafel erbij moeten me maar even pben om mij toetevoegen op msn, dan zal ik mijn microfoon even aan doen Clown haha

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 22:29

Nou, nu zit meneer mij te bellen al 2 keer en liedjes aan het zingen trommelen voor mij waarvan 1 *ons nummer* was...
Mannen !! pffft

Latruda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 22:31

He getver... klinkt gewoon TE bekend...

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 22:50

nu nr 3 ......

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 00:12

meid laat 'm in z'n eigen sop gaar koken Knipoog
en denk idd ook wel wat suze_ zegt ook wel klopt, iemand die moeilijk of niet te krijgen is, wordt vaak meer moeite gedaan dan voor iemand die ze binnen No time hebben bij wijze van...

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 09:45

Dank je wel.. Ik heb alvast 1 koffer vol. Zo even omkleden en de laatste spulletjes bij elkaar pakken en dan ben ik klaar Haha!
Hij ligt nog te slapen, want zijn telefoon staat nog uit. Ik hoop dat hij nog even mijn geld langs komt brengen voordat ik weg ben..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 09:51

hoop het ook voor je. dat geld is natuurlijk wel een erg goed excuus voor hem om nog in contact te kunnen blijven en soort van 'macht' uit te oefenen..

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 09:55

Mmmm, hij was ziek, maar later wel met vriendden kunnen drinken en lol maken?

En je geld? Heb je dat al?

Meid, kap met die jongen. Volgens mij wordt het niets dan ellende.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 10:24

Hij blijft jou bellen, jij blijft hem bellen. Ik denk dat je voor hem ook gemengde signalen blijft uitzenden. Ik snap, dat het moeilijk is om je droom op te geven, om hem op te geven. Tenzij je bij hem terug wil, gaat het nog heel lang duren dat hij afstand gaat nemen. Gewoon niet meer bellen, niet meer reageren, als hij belt gewoon zakelijk antwoorden.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 10:37

Zo in zo zal ik hem nog regelmatig s'avonds op 1 van de stallen zien waar ik paarden train. Een vriend van hem heeft daar 3 paarden staan waar hij bijna dagelijks mee naar toe gaat.Eerst ging ik altijd smiddags, maar door de warmte ben ik gedwongen s'ochtends vroeg (5.00 uur) en s'avonds te gaan (17.00 uur)

Als ik hem bel is het ook niet om te vragen hoe het gaat, wat ie aan het doen is enz enz.. Ik bel hem alleen om te vragen van hoe/of wat betreft het geld...

Alleen eergister heb ik hem gevraagt over hoeveel cc een paard moest hebben kwa pijnstiller...
Diablo hij ligt nu nog te slapen, want zijn telefoon staat uit. Ik hoop dat hij zo wakker wordt en mijn geld komt brengen...

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 14:41

Nou, ik belde hem om te vragen hoelaat hij mijn geld kwam brengen. Hij zei dat hij heel erg ziek is, want hij had gister teveel gedronken enz.. Daarna zei hij tegen mij aan het einde van het gesprek doe alstjeblieft rustig aan.. Dus ik zei: Hoezo? Jij wilde zo graag met mij praten, maar je stelt het elke keer uit. Dus volgens mij valt het reuze mee hoe graag jij met mij wilt praten. Nadat we hadden opgehangen stond hij binnen 5 minuten voor mijn deur?

Meneer heeft gezegt dat zodra hij mij ziet met een andere jongen dat ik beter een vlucht naar Nederland kan boeken Clown
Daarna draaide hij wel weer bij en ging in mijn telefoon kijken. Dus ik wilde in zijn telefoon kijken en dat mocht niet?? Tenminste hij ging toen grapjes maken??
Hij zei ook dat God 1 ding weet en dat is dat ik van je hou blablabla..
Ook zei ik tegen hem dat hij mij zoveel dingen beloofd heeft en dat er niks van gebeurd is, waaronder een x aantal dagen per dag bij mij slapen. Hij zei :''zal ik elke avond bij jouw komen slapen in je nieuwe huis of kan dat niet''?. Dus ik zei: '' nee dat kan niet en wil ik niet. Kijk hoe het nu is tussen ons en dan wil jij elke avond bij mij slapen?''!.
Hij vroeg toen of hij morgen ochtend een bakje koffie bij mij kon doen. Daarop zei ik :Ik heb daar nog geen koffie. En als je koffie wilt komen drinken kom je maar naar stal Clown

Uiteindelijk is hij weggegaan met de mededeling dat ik niet aan hem moet denken en mij zorgen moet maken en dat hij mijn geld (alles) morgen ochtend komt brengen...

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 14:44

Hij probeert invloed op je te houden... en dat doet hij door middel van het geld... hoevaak had hij dat al niet af kunnen geven?

Sms hem om te zeggen dat je het geld niet meer hoeft en dat hij dus niet meer om de haverklap hoeft te bellen of voor je deur hoeft te staan...
Hij heeft dan geen reden meer om contact met je te zoeken, wegblijven dus!!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 14:49

Weet je wat het is... Dat geld heb ik gewoon ECHt hard nodig.. Als hij mijn geld morgen niet geeft, zal ik het hem misschien ook wel zeggen. Maar als ik verhuist ben (vandaag Haha!) weet hij toch niet precies waar ik woon en zal hij daar zo in zo niet langs komen. Wel zal ik hem vaak s'avonds nog op stal tegen komen denk ik....

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 14:54

Dat is het wel, in Nederland denken we wel van ag laat dat geld dan maar zitten al is het (je kreeg nog 150 YLT??) nog maar 75 euro (want de koers staat nu op ongeveer 2 euro), maar als je ergens zit waar geld niet zo heel makkelijk te verdienen is als hier dan is die 75 euro erg veel geld!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 14:56

Ik snap dat het heel erg veel geld is, en het vervelende ervan is dat het je nu in een afhankelijke positie brengt!
Als je dat geld zou kunnen laten vallen, dan zou je een stuk makkelijker van hem af komen denk ik...

Helaas is dat nu niet het geval... en ik ben bang dat Ergin dat ook weet.. en daar misbruik van maakt...

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 15:18

Ik heb al 50 ytl gehad en ik krijg nog 300 van hem..

Hij belde mij net om te vragen wie mij helpt met verhuizen.
Dus ik zei: (wetend dat hij anders wel zou willen helpen om erachter te komen waar ik ga wonen Clown )Karin hoezo?
Hij: Nee niks gewoon..
Ook vroeg ik hem van: Hoe zit alles nou precies??
Hij: Morgen ochtend praten we erover....

Liezel en samy ja jullie hebben gelijk. Het is dat ik die scooter op afbetaling heb gekocht. En ik die jongen vandaag nog 200 YTL zou geven. Ook zou ik eigenlijk afgelopen zaterdag 100 ytl en die zaterdag daarvoor 100 ytl gekregen hebben van 1 van mijn bazen. Maar die heb ik niet gehad doordat het buitenrijden niet door ging, maar die krijg ik nog wel....
Zelf haat ik het om het elke keer uit te stellen wat geld betreft...

Latruda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 15:45

iloveyah87 schreef:
Nou, ik belde hem om te vragen hoelaat hij mijn geld kwam brengen. Hij zei dat hij heel erg ziek is, want hij had gister teveel gedronken enz.. Daarna zei hij tegen mij aan het einde van het gesprek doe alstjeblieft rustig aan.. Dus ik zei: Hoezo? Jij wilde zo graag met mij praten, maar je stelt het elke keer uit. Dus volgens mij valt het reuze mee hoe graag jij met mij wilt praten. Nadat we hadden opgehangen stond hij binnen 5 minuten voor mijn deur?

Meneer heeft gezegt dat zodra hij mij ziet met een andere jongen dat ik beter een vlucht naar Nederland kan boeken :+
Daarna draaide hij wel weer bij en ging in mijn telefoon kijken. Dus ik wilde in zijn telefoon kijken en dat mocht niet?? Tenminste hij ging toen grapjes maken??
Hij zei ook dat God 1 ding weet en dat is dat ik van je hou blablabla..
Ook zei ik tegen hem dat hij mij zoveel dingen beloofd heeft en dat er niks van gebeurd is, waaronder een x aantal dagen per dag bij mij slapen. Hij zei :''zal ik elke avond bij jouw komen slapen in je nieuwe huis of kan dat niet''?. Dus ik zei: '' nee dat kan niet en wil ik niet. Kijk hoe het nu is tussen ons en dan wil jij elke avond bij mij slapen?''!.
Hij vroeg toen of hij morgen ochtend een bakje koffie bij mij kon doen. Daarop zei ik :Ik heb daar nog geen koffie. En als je koffie wilt komen drinken kom je maar naar stal Clown

Uiteindelijk is hij weggegaan met de mededeling dat ik niet aan hem moet denken en mij zorgen moet maken en dat hij mijn geld (alles) morgen ochtend komt brengen...

Pardon??? lekker gaan zitten dreigen en daarna laat je m ook nog in je telefoon kijken??
Ik krijg echt vreselijke kriebels bij die vent... Misselijk

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 15:51

Ik had persoonlijk ook helemaal niet gezegd wie me ging helpen met verhuizen, tenzij ik nog steeds zijn vertrouwen wilde hebben Nagelbijten / Gniffelen