Quir schreef:GESLAAGD GESLAAGD![]()
Had maar één opmerking: Langer op de linker rijbaan van de snelweg blijven rijden, niet te veel rechts willen rijden![]()
Gewoon alles in één keer, theorie en praktijk.
Nou moeten jullie gaan oppassen!
gefeliciteerd!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quir schreef:GESLAAGD GESLAAGD![]()
Had maar één opmerking: Langer op de linker rijbaan van de snelweg blijven rijden, niet te veel rechts willen rijden![]()
Gewoon alles in één keer, theorie en praktijk.
Nou moeten jullie gaan oppassen!
susie_anne schreef:Ik nuMoet om 8 uur beginnen en dan om 14:55 examen.
Mas schreef:susie_anne schreef:Ik nuMoet om 8 uur beginnen en dan om 14:55 examen.
Heeeeel veel succes dan vandaag
Ik ben zelf bewust niet gaan klooien met pillen etc, ik blijf liever 'wakker' als ik moet
autorijden en met de zenuwen viel het bij mij wel mee, waarschijnlijk omdat ik al een
motorrijbewijs had.
Ik was ook bang dat ik te suf zou worden van druppels en pillen...
casperrr schreef:Ik ga echt niet aan de rustgevende middeltjes hoor! Heb ik nog nooit gedaan, vind het zelf een beetje overdreven
Nymphadora schreef:casperrr schreef:Ik ga echt niet aan de rustgevende middeltjes hoor! Heb ik nog nooit gedaan, vind het zelf een beetje overdreven
Voor jou misschien, maar sommige mensen kunnen nu eenmaal onder druk niet presteren.
Autorijlessen gaan super, maar door de stress rondom het examen gaat het mis.
Dus wat dat betreft vind ik het absoluut niet overdreven hoor.
Wat stress kan geen kwaad, maar sommige kunnen door de stress niet meer presteren, dus het is echt per persoon verschillend
Devilish schreef:Ik ben geslaagd!:D
Ben echt superblij, had 'n hele lieve vrouw waarmee ik lekker heb zitten kletsen over m'n opleiding!
Iedereen die nog moet; heeeel veel succes!
Devilish schreef:Ik ben geslaagd!:D
Ben echt superblij, had 'n hele lieve vrouw waarmee ik lekker heb zitten kletsen over m'n opleiding!
Iedereen die nog moet; heeeel veel succes!
Nymphadora schreef:casperrr schreef:Ik ga echt niet aan de rustgevende middeltjes hoor! Heb ik nog nooit gedaan, vind het zelf een beetje overdreven
Voor jou misschien, maar sommige mensen kunnen nu eenmaal onder druk niet presteren.
Autorijlessen gaan super, maar door de stress rondom het examen gaat het mis.
Dus wat dat betreft vind ik het absoluut niet overdreven hoor.
Wat stress kan geen kwaad, maar sommige kunnen door de stress niet meer presteren, dus het is echt per persoon verschillend