Er vloog van alles door de lucht, en uiteindelijk waren er dus drie politieauto's ook!
Maar goed, ik heb zelf net zo hard mee gedaan!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lindylove schreef:Dat is wel zo, maar als ze dat 9e weg halen kan ik vaker paardrijden. smorgens vroeg stap ik niet zo snel op het paard. Daarmee kunnen ze wel een bult problemen oplossen als ze die uren ook vullen en dan gewoon het 9e uur weg laten. En dan praat ik nog niet eens over de vele tussenuren die ik elke week heb!
row_bow schreef:Haha, hier nog 1 waarvan onze school vanmiddag ook massaal ging staken!!
Er vloog van alles door de lucht, en uiteindelijk waren er dus drie politieauto's ook!
Ilzjuh schreef:Als je even een paar posts boven je had gelezen had je wel gezien dat die er is ja.
Hoewel ik moet zeggen dat je wel een béétje overdrijft.
row_bow schreef:Haha, hier nog 1 waarvan onze school vanmiddag ook massaal ging staken!!
Lara_Silver schreef:Oh ik overdrijf zeker, maar de kern van waarheid kan niemand ontkennen.
Rauka schreef:De meeste brugwuppen wisten niet eens waarom ze daar stonden, hahahahaha
superlise schreef:rosaaa schreef:bij ons dedende docenten ook mee en de rector ging on ook aanmoedigen..
Ik denk dat jij bij mij op school zit dan? Op De Breul in Zeist?
Ik heb niet mee gedaan ik ben gewoon naar al mijn lessen gegaan, ik ben niet eens naar buiten geweest vond het nogal nutteloos om aan zo iets mee te gaan doen.
Maar bij ons is het geloof ik niet echt uit de hand gelopen, hoorde wel dat er politie was maar verder weet ik niet.
Rauka schreef:Vooral 1e en 2e klassers, en een paar relschoppers uit de bovenbouw. Na een paar minuten kwam de rector naar buiten om te vertellen dat iedereen naar de les moest gaan, en DAT DEDEN ZE GEWOON.![]()
![]()
De meeste brugwuppen wisten niet eens waarom ze daar stonden, hahahahaha
Malou_Fenja schreef:maandag wordt er toch weer gestaakt?
igg kreeg vanmiddag zo'n bericht op msn...
Emilia schreef:row_bow schreef:Haha, hier nog 1 waarvan onze school vanmiddag ook massaal ging staken!!
Goedzo meid!! Ga zo door! Dan heeft het staken ook echt nut!![]()
Ik werk in het onderwijs en ook bij ons gingen de leerlingen staken. Ik merkte dat een heleboel leerlingen niet eens wisten waarom ze gingen staken.
Ik kan me zo boos maken om het gezeur van de 1040 uur. Je wilt niet weten wat ze bij mij op school doen om aan die stinkmodder 1040 uur te komen. Elke les die uitvalt, wordt vervangen. Ook ik kan extra uren draaien om de leerlingen van de straat te houden. En ouders maar klagen, dat er zoveel uitvalt. Je kan mij niet wijsmaken dat het sommige ouders ook goed uitkomt als de kinderen langer op school zitten. Scheelt thuis weer opvang! En dan al die projecten die we moeten doen. Moeten we zelf ontwikkelen en krijgen wij geen extra uren voor.
Ik probeer mijn lessen zo leuk en LEERZAAM mogelijk te maken. Gelukkig zijn er een heleboel leerlingen die wel wat willen leren maar helaas zitten er ook een behoorlijk aantal ongemotiveerde kids tussen die je op geen enkele manier iets kan leren. Laat de ouders van die leerlingen daar eens wat aan doen! Ik heb soms echt het idee dat ik sommige kinderen nog moet opvoeden en helaas heb ik daar niet voor geleerd. Ik heb ervoor geleerd om de kinderen iets te leren. Opvoeden zijn de ouders voor!
Ilzjuh schreef:Lara_Silver schreef:Oh ik overdrijf zeker, maar de kern van waarheid kan niemand ontkennen.
Absoluut niet. Het was ook geen aanval, ik moest er best om lachen toen ik het las.
RyantJ schreef:slaat werkelijk helemaal nergens op dit hele gebeuren !
aleida_thijs schreef:RyantJ schreef:slaat werkelijk helemaal nergens op dit hele gebeuren !
Misschien heb je wel gelijk, maar ik denk niet dat half nederland gaat staken om niets!
SuusKiiss schreef:Ik vind het echt zooooo vlauw gewoon 10 lesuren erbij!!!