Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liezel1 schreef:x_tico schreef:Jezus, iedereen zeikt hier.
Als wij willen staken dan doen we dat.
waar bemoei je je mee, jezus..
Mystar; helemaal met je eens
waar ik me mee bemoei???
dat al die troep die geschopt wordt door verwende scholieren betaald moet worden de belastingcenten die wíj betalen!
shadowflower schreef:als er veel word gesloopt zal er wel steeds meer belasting betaald moeten worden. Nederland is zoiezo al een troetel land kwa toeslagen endergelijke
Liezel1 schreef:ten eerste ik "zeik" niet.. ik geef mijn mening...
en nee, hier is de belasting niet voor... en als je dat denkt, zijn die extra lesuren misschien geen overbodige luxe....
shadowflower schreef:dat is verdomme niet een prullebak ... ik denk toch dat er aardig wat miljoen aan de sloopwerkzaamheden van jongeren verspild word.
Liezel1 schreef:ten eerste ik "zeik" niet.. ik geef mijn mening...
en nee, hier is de belasting niet voor... en als je dat denkt, zijn die extra lesuren misschien geen overbodige luxe....
Liezel1 schreef:ik zit idd niet op meer op school... ik heb gymnasium gedaan met 34 uur per week les... ja, dat lees je goed...
en nu ben ik student... 4 jaar geleden was ik nog scholier....
mijn zusje is scholier en mijn moeder zit in het onderwijs... dus ik weet wel degelijk waar ik het over hebt...
en, het is trouwens "jouw" mening... je hebt hier namelijk te maken met een bezittelijk voornaamwoord...
katiavl schreef:Liezel1 schreef:ten eerste ik "zeik" niet.. ik geef mijn mening...
Zeker die msn taal, en omgang naar andere. Neen; die extra lesuren kunnen wel gebruikt worden.
Maar natuurlijk zijn alle scholieren niet zo, erg voor degene die het wel goed bedoelen
katiavl schreef:Liezel1 schreef:ten eerste ik "zeik" niet.. ik geef mijn mening...
Zeker die msn taal, en omgang naar andere. Neen; die extra lesuren kunnen wel gebruikt worden.
Maar natuurlijk zijn alle scholieren niet zo, erg voor degene die het wel goed bedoelen
x_tico schreef:Liezel1 schreef:ik zit idd niet op meer op school... ik heb gymnasium gedaan met 34 uur per week les... ja, dat lees je goed...
en nu ben ik student... 4 jaar geleden was ik nog scholier....
mijn zusje is scholier en mijn moeder zit in het onderwijs... dus ik weet wel degelijk waar ik het over hebt...
en, het is trouwens "jouw" mening... je hebt hier namelijk te maken met een bezittelijk voornaamwoord...
Noudán wat praat je dan?
nou sorry hoor, dat ik vmbo doe en jij gymnasium heb gedaan.
betweter.
dat jij t beter weet, weet je dat je dan echt zó doelloos bezig bent?
Mii_Jessica schreef:Nouw ik denk zeker wel dat ze weet waar ze het overheeft!! Als dr moeder in het onderwijs zit en dr zusje nog scholier zal ze er thuis genoeg over horen!!
Liezel1 schreef:het feit dat ik gymnasium heb gedaan doet er hier niet toe, we hebben het immers over scholieren in zijn algemeenheid.... dat was alleen illustratief voor de 34 uur, die zijn daar namelijk standaard!!
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat als de scholieren zo een instelling hebben, het voor deze mensen érg moeilijk gaat worden op de dag dat ze van school af komen...
x_tico schreef:Liezel1 schreef:het feit dat ik gymnasium heb gedaan doet er hier niet toe, we hebben het immers over scholieren in zijn algemeenheid.... dat was alleen illustratief voor de 34 uur, die zijn daar namelijk standaard!!
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat als de scholieren zo een instelling hebben, het voor deze mensen érg moeilijk gaat worden op de dag dat ze van school af komen...
oké en nou ABN?