Opvoedadvies: pijn doen uit nieuwsgierigheid - wat te doen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Llover

Re: Opvoedadvies: pijn doen uit nieuwsgierigheid - wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:00

pas op hoor Baron want nu krijg je Eva over je heen want ook dat tikje mag niet Knipoog
Nee t is niet bepaald gezellig.

Oh god: Blaricum en Hockey, ik had t ook kunnen weten Duivel
En eh ja dat is wel te ver...sorry!
Ga je me nu ook nog vertellen dat je kinderen: anne fleur en annemijn heten Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:02

Llover schreef:
Ga je me nu ook nog vertellen dat je kinderen: anne fleur en annemijn heten Haha!

Dat zijn anders enige namen! Haha!

eva2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:03

Llover schreef:
pas op hoor Baron want nu krijg je Eva over je heen want ook dat tikje mag niet Knipoog
Nee t is niet bepaald gezellig.

Oh god: Blaricum en Hockey, ik had t ook kunnen weten Duivel
En eh ja dat is wel te ver...sorry!

Bijna goed!

En ja, ik woon in een chique buurt, heb geld als water, ben dol op hockey, ben getrouwd met een chirurg, tja............en ik ben er nog gelukkig bij ook.

Ik begrijp alleen niet zo goed wat dat allemaal met dit topic te maken heeft????

Llover

eva2 schreef:
Llover schreef:
je werkt 4 dagen en de vijfde dag zit je te bokken, dus daar concludeer ik dat uit, slim he van mij.
Ik zou best langs durven komen hoor, maar t moet niet te ver zijn dan Knipoog

Nee, niet slim! Ik werk namelijk gewoon 8 uur per dag! Begin om 7 uur, en ben3 uur klaar. Half uurtje rijden, half 4 thuis. Meiden gaan om half 8 naar bed, dus 4 uur fulltime kindertijd. In het weekeinde ben ik meestal alleen met de meiden, dus nee, ik zou het niet niksdoen willen noemen.
Mijn man werkt veel 's avonds en 's nachts, en in de weekeinden. Wij doen het dus echt samen, heeeerlijk!!!!

En ik woon in Blaricum, misschien wat ver voor je??

Dan zie je je man dus nooit hihi Haha!
Maar goed 4 uur per dag dat is inderdaad de moeite waard Haha!

Twiggy2008

__baron__ schreef:
goh wat een gezelligheid hier

ik ben ook absoluut niet voor slaan

maar als tycho een loopje met me neemt door te gaan lachen en gewoon doorgaat met wat ie doet dan kan ie idd wel op een tik op ze vingers wachten

ow en mijn zoontje is 14maand en begrijpt heel goed dat iets niet of wel mag en 3keer waarschuwen vind ik genoeg ga hem echt geen 300 keer negeren dan blijft het een leuk spelletje Vork

edit: heb niet alles gelezen Koe

Ik gebruik zelf ook het 3 waarschuwingen systeem en zet mijn dochter bij de 3de keer altijd even op de gang. Komt geen tik aan te pas, hoor. Trouwens, na de eerste waarschuwing houdt ze tegenwoordig al op (toen ze 14 maanden was, moest ze dat nog even ontdekken Knipoog ), tenzij ze er echt doorheen zit (bij het drammen ofzo). Eerlijk gezegd, ligt het dan wel aan mij, omdat ik op die momenten vaak net iets te lang heb gewacht met duidelijk zijn. Kinderen die vaak over een bepaald punt heen zijn bij drammen/driftbuien, gaan wel eens door, maar aan wie ligt het dan echt? En dat bedoel ik dus met goed naar jezelf kijken....... Of zijn jullie allemaal zo perfect? Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:05

Tijdelijk slotje voor overleg.