KirstenG schreef:mijn vriend zegt daar altijd op: beter een kleine die steigerd, dan een grote die weigerd..
Haha. Daar heb je wel gelijk in. En kijk,mij maakt het niet uit of je nou na de eerste keer direct seks hebt, of je doet het na een half jaar. Je doet natuurlijk gewoon wat je lekker zelf wilt en als jij je daarvoor klaar voelt, of je daar goed bij voelt dan moet je het vooral niet weigeren, maar ik zou me gewoon echt niet kunnen voorstellen om het zomaar even te doen met iemand die ik net ken. Het is al zoals iemand die ik ken. Die heeft op drie maanden tijd seks gehad met twee jongens waar ze geeneens een relatie mee had, en dan vraag ik mezelf toch af waar je het lef vandaan haalt. Ik vond het in het begin enorm moeilijk om zomaar naakt te gaan staan voor mijn vriend, en dat heeft echt tot een jaar geleden geduurt dat ik het daar moeilijk mee had. Maar misschien ligt die hele gedachtengang wel anders omdat ik enorm weinig zelfvertrouwen heb, en seks helemaak niet zo boeiend vind.