Seks op eerste date funest voor relatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cooper

Re: Seks op eerste date funest voor relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 17:48

KirstenG schreef:
mijn vriend zegt daar altijd op: beter een kleine die steigerd, dan een grote die weigerd.. Haha!

Haha. Daar heb je wel gelijk in. En kijk,mij maakt het niet uit of je nou na de eerste keer direct seks hebt, of je doet het na een half jaar. Je doet natuurlijk gewoon wat je lekker zelf wilt en als jij je daarvoor klaar voelt, of je daar goed bij voelt dan moet je het vooral niet weigeren, maar ik zou me gewoon echt niet kunnen voorstellen om het zomaar even te doen met iemand die ik net ken. Het is al zoals iemand die ik ken. Die heeft op drie maanden tijd seks gehad met twee jongens waar ze geeneens een relatie mee had, en dan vraag ik mezelf toch af waar je het lef vandaan haalt. Ik vond het in het begin enorm moeilijk om zomaar naakt te gaan staan voor mijn vriend, en dat heeft echt tot een jaar geleden geduurt dat ik het daar moeilijk mee had. Maar misschien ligt die hele gedachtengang wel anders omdat ik enorm weinig zelfvertrouwen heb, en seks helemaak niet zo boeiend vind.

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:06

cooper schreef:
Ik had jou verhaal wel gelezen, maar dan nog. Het kan zo gezellig zijn, ik zou mezelf nog nooit weggeven de eerste date.

Daar knelt het schoentje misschien wel. Voor jou is seks een Bigger Deal dan voor andere mensen, denk ik. Jij ziet seks als 'jezelf weggeven' anderen zien seks als Plezier Vork

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:08

het heeft voor mij ook wel even geduurd voordat het allemaal gebeurde bij daglicht... Tong uitsteken maar ik vind seks ontzettend boeiend met de juiste persoon... natuurlijk kan je je behoorlijk vergissen in mensen, maar ik wist dat dit goed zat, en hij wist ook dat hij me niet harteloos hoefde te dumpen of zoiets dergelijks... want mijn vader kent de zijne en andersom...dan ligt het anders denk ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:09

Voor mij is seks ook plezier, maar wel iets dat ik te bijzonder vind om zomaar met iemand te delen. Dat is het verschil denk ik. Ik blijf het goedkoop vinden, zeker op jonge leeftijd! Misschien is dat wel uit onzekerheid dat meiden er wel de eerste keer voor gaan, denken door seks iemand aan zich te binden.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:11

moeshie schreef:
cooper schreef:
Ik had jou verhaal wel gelezen, maar dan nog. Het kan zo gezellig zijn, ik zou mezelf nog nooit weggeven de eerste date.

Daar knelt het schoentje misschien wel. Voor jou is seks een Bigger Deal dan voor andere mensen, denk ik. Jij ziet seks als 'jezelf weggeven' anderen zien seks als Plezier Vork

hier ben ik het ook mee eens, iedereen heeft andere principes en dat respecteer ik dan ook, en zou het dan ook fijn vinden, zeker na die hele uitleg met verhaal dat dat van mij ook wordt gedaan, en niet wordt afgeschreven als een persoon die met 'iedereen' het bed induikt...
want dat werd net gesuggereerd, en dat vind ik pas kort door de bocht!

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:32

Ik heb wel drie of vier keer gezegt dat ik jou daar ook helemaal niet op oordeel omdat je natuurlijk zelf doet wat je wilt, maar dat IK het zelf nooit zou doen. En seks is op zich, jezelf wel weggegeven. Je geeft jezelf bloot en je laat een ander meegenieten van jou lichaam en andersom. In mijn ogen is dat dus wel weggeven.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:36

faye schreef:
Voor mij is seks ook plezier, maar wel iets dat ik te bijzonder vind om zomaar met iemand te delen. Dat is het verschil denk ik. Ik blijf het goedkoop vinden, zeker op jonge leeftijd! Misschien is dat wel uit onzekerheid dat meiden er wel de eerste keer voor gaan, denken door seks iemand aan zich te binden.

Helemaal mee eens, en weinig toe te voegen. Lachen

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:54

cooper schreef:
Ik heb wel drie of vier keer gezegt dat ik jou daar ook helemaal niet op oordeel omdat je natuurlijk zelf doet wat je wilt, maar dat IK het zelf nooit zou doen. En seks is op zich, jezelf wel weggegeven. Je geeft jezelf bloot en je laat een ander meegenieten van jou lichaam en andersom. In mijn ogen is dat dus wel weggeven.

dat was niet voor jou bedoeld.. Knipoog
maar om op het 'weggeven' terug te komen.. jezelf weggeven vind ik een te sterk woord voor seks. Je geeft je lichaam op dat moment aan een ander, je bent er zelf nog steeds baas over, je je geeft het Niet weg... toch?

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:03

Soms moet je de dingen dan ook niet letterlijk opnemen en niet verder gaan zoeken, want in principe leg jij net hetzelfde uit als wat ik bedoel, maar dan toch wat anders.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:02

en daar ontstaat het woord miscommunicatie...
we zijn er dus over uit... Lachen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:48

faye schreef:

en hoe verklaar je dan de meiden die wel snel/makkelijk sex hebben, maar juist géén relatie willen, hooguit een vaste scharrel Knipoog

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:49

Renske_ schreef:
faye schreef:

en hoe verklaar je dan de meiden die wel snel/makkelijk sex hebben, maar juist géén relatie willen, hooguit een vaste scharrel ;)

Hier ben ik er namelijk 1 van Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:49

Persoonlijk noem ik dat ordinair Knipoog

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:52

Renske_ schreef:
faye schreef:

en hoe verklaar je dan de meiden die wel snel/makkelijk sex hebben, maar juist géén relatie willen, hooguit een vaste scharrel Knipoog

diegene moet gewoon aan zijn behoefte komen.. batterijen raken ookop en vingertjes worden ook moe Clown hahaa

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:53

.. en dat vind ik nog netjes uitgedrukt!
(overigens vind ik dat ook voor kerels die dat doen hoor! Knipoog )
Vind t nogal goedkoop!
Maar ieder z'n hobby, zeg maar.

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:54

zeg dan maar gewoon het woord H O E R want dat wil je graag zeggen meen ik uit je berichtjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:59

nah, zou voor sommigen wel mooi zijn als ze er voor betaald kregen, maar dat is zeker niet het woord dat ik zou willen noemen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:03

maak van je hobby je beroep !!! Clown haha nee grapje

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:03

Dus ehm, jullie zien jezelf als beter mens, omdat jullie 'dat' nooit zouden doen? ROFL Haha!
Da's best ehm... Erg No Cheer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:04

Dat zeg ik niet schimmelig, ik vind het wel ordinair Ja

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:06

vind het wel een beetje overkomen alsof jullie zo netjes zijn Knipoog
mischien zijn jullie dat ook wel maar om nou mensen die gewoon genieten van het hun vrijgezelle leven en die hun behoeftes ergens halen meteen af te schilderen als ordinair enzo vind ik wel beetje kinderachtig.
Maar goed ieder zo zijn mening Lachen

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:06

ja helemaal mee eens chan

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:07

Hmmmz... Mijn huidige vriend was op de 3e date... Lachen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:09

kijk soms heb je een relatie achter de rug en heb je voorlopig geen zin in een nieuwe... maar wel in de spanning (dat is menselijk... je voelt je eenmaal aangetrokken tot een bepaald geslacht) maar geestelijk kan je de relatie nog niet aan/geen zin in hebben.. dus dan wordt het seks om de seks...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:09

faye schreef:
Dat zeg ik niet schimmelig, ik vind het wel ordinair Ja

Ja, maar dan wijs je wel enorm met je vingertje húh Lachen