maar soms kan het niet anders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ddees schreef:
Ik doelde meer op mensen die inderdaad ook de kinderen in hun vakantie naar een kdv brengen, daar kan ik geen respect voor opbrengen!
Ddees schreef:Ik zie inderdaad ook in dat er mensen zijn die geen of weinig keuze hebben.
Ik doelde meer op mensen die inderdaad ook de kinderen in hun vakantie naar een kdv brengen, daar kan ik geen respect voor opbrengen!
Voor jou situatie wel, misschien zou ik hetzelfde doen in die situatie.
Ik wens je in ieder geval veel plezier en succes met je kinderen en je baan.
Otje_Elliot schreef:Klopt hoor Caroline
maar soms kan het niet anders
Joyckuh schreef:Ik moet toch nog even reagerenDdees schreef:Ik zie inderdaad ook in dat er mensen zijn die geen of weinig keuze hebben.
Voor jou situatie wel, misschien zou ik hetzelfde doen in die situatie.
Ik wens je in ieder geval veel plezier en succes met je kinderen en je baan.
Ik ben dus zo'n moeder die haar kind ook in de vakanties naar het kdv brengt, nogmaals, hij vind het heerlijk daar! Schreeuwt 's morgens in alle vroegte al dat hij naar schooltje toe wil gaan en ik vind het heerlijk als ik even een paar uurtjes mijn handen vrij heb voor de paarden, vrienden, dingen die ik nodig moet doen (afspraken met de gemeente en dergelijk). Ik zorg alleen voor Jari, ben heel de dag bij hem, ik ben blij als ik 5 uurtjes op een dag even tijd heb voor mijn eigen dingen, om daarna weer dingen met Jari te gaan doen. Ook in de vakanties, zeker dan eigenlijk, aangezien dan al mijn vrienden dan ook vakantie hebben en die ook tijd hebben om iets af te spreken. Is dat dan zo erg? Als hij het er vreselijk zou vinden, ja, dan zou hij thuis blijven, maar hij vind het er geweldig! Uiteraard blijft hij ook af en toe een dagje of een paar weekjes thuis, als ik heel de dag iets kan gaan doen met hem, maar anders echt niet hoor. Ik kan me er ook niet schuldig om voelen...
Debo: Jari speelde al met de andere kinderen toen hij 4 maanden was, een meisje van 6 maanden, samen elkaar na doen, kan niet leuker toch? Nu is zij 2 jaar, Jari bijna 2, beste vriendjes! Spelen nog steeds erg leuk met elkaar, leren elkaar dingen, moet ik hem daarvoor thuis houden? omdat hij hier dingen kan leren van mensen met een minimum leeftijd van 16 jaar? Die totaal niet op zijn niveau zitten? Ik denk het niet, op het kdv is het leuker om dingen te leren, vriendjes maken, lekker spelen met leeftijdsgenootjes, dat kan hij thuis niet.
En dingen missen? Nee, ik heb alle mijlpalen van Jari zelf meegemaakt. Al weet ik dat het ook anders kan....
Debo schreef:ik vind ook dat je je kind niet 5 dagen per week moet "dumpen" .. neem dan geen kinderen..
veder wens ik alle zwangeren hier een voorspoedige zwangerschap toeWees er maar voorzichitg mee, het is iets heel moois en waardevols!
Ddees schreef:twee jaar wennen?!! Nee, ze was er gewoon niet aan toe.
Maar als je je kind vanaf 6 weken naar een kdv brengt weten ze niet beter, ze zijn eraan gewent dat hun moeder hun naar een "vreemde" brengt.
Welshcobfan schreef:Maw:niet volledig verantwoordelijk voor zichzelf omdat pa en ma dat meestal nog zijn. tussen de 21-25 vind ik jong.
Boven de 32 ben je oud :P
Otje_Elliot schreef:Nou ik kan wel even een idee geven wat ik er van vind, maar krijg ik dan niet het hele topic op mijn dak?
< 18 jaar: TE jonge moeder (ongeacht of je het goed doet of niet)
18 - 22 jaar: jonge moeder
23-35 jaar: gemiddelde moeder
35> : Ik(bij de laatste dan
)
Cayusejuhh schreef:ja oteindelijk iemand die ziet dat je fosieltje ben
* bukt voor lading overvliegende klompen en slippers*