Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
ik bedoel in amerika hebben ze een stuk of 24 orkanen gehad dit jaar
en wij hebben een dagje storm enzo en dan gebeurt er dit

(Hé El_vis) lizjuhh schreef:litteltje schreef:Bij ons sneeuwt het nu al een tijdje, ligt nu iets van.. 5 cm sneeuw.
Maar, mijn pappa en me broer zijn naar utrecht geweest, naar de bcc-dagen ofzoiets? Weet niet meer hoe het heet, alleen konden niet terug omdat er geen treinen meer reden vanaf Utrecht, nu zijn ze naar leiden, en proberen ze zo maar terug te komen.
Ik hoop ook dat er veel sneeuw valtvoor sommige niet, maarja... ook wel weer leuk
HCC dagenvan de computers! Hoorde dat er overal bomen etc op de rails lagen? pff en de monteurs stonden in de file ofzo...
Kon er niet meer opkomen
een grote ramp man!!
Nu dus wel
runningkawa schreef:Ik lees dat ze dekens uit gaan delen aan mensen die vastzitten in de file.
verschrikkelijk zeg
wat de benzine gaat ook op
verschrikkelijk, je zou daar maar staan

en alles gwoon lekker doen! DarkDreamer schreef:@ meiske16: de grootse file op het moment is tussen amsterdam en nog wat en die is over de 90 km lang
Je zal er maar in staan.
Dat hou je niet voor mogelijk hoeveel! meiske16 schreef:runningkawa schreef:Ik lees dat ze dekens uit gaan delen aan mensen die vastzitten in de file.
verschrikkelijk zeg
Ze doen de auto vast wel even uit.
Al zou het wel koud worden. Ach daar zijn de dekens dan weer goed voor.
meiske16 schreef:DarkDreamer schreef:@ meiske16: de grootse file op het moment is tussen amsterdam en nog wat en die is over de 90 km lang
Echt?![]()
Wow,dat is lang zat.Je zal er maar in staan.
tog wel erg wat zou er gebeuren als wij net zo als amerika een aantal orkanen achter elkaar over ons kleine landje kregen?
vraag het me nu tog wel af
meiske16 schreef:runningkawa schreef:Ik lees dat ze dekens uit gaan delen aan mensen die vastzitten in de file.
verschrikkelijk zeg
Ze doen de auto vast wel even uit.
Al zou het wel koud worden. Ach daar zijn de dekens dan weer goed voor.
Als je er sinds vanmorgen staat, dan gaat je auto denk ik vanzelf wel uit

meiske16 schreef:Jah Klopt! 1 snelweg had 70km file.
griebels schreef:meiske16 schreef:Jah Klopt! 1 snelweg had 70km file.
De A2 van A'dam naar Den Bosch had straks 92 km...

Anna-Jelly schreef:Als ze nou benzine gaan uitdelen
mijn buurjongen ging vanmiddag 2 uur weg uit Arnhem en kwam zonet pas thuis! Niet best allemaal.. Hier in friesland is het gelukkig wel lekker rustig!
Dat is beter voor milieu
Want dan kan de auto wel aan,maar zonder dat de motor aan moet. meiske16 schreef:Dat denk ik ook wel. Als het dan niet aan de benzine ligt dan ligt het wel aan de Accu,die kan ook nog leegraken.