Theo van Gogh doodgestoken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:18

ThePast03 schreef:
Hoe verzin je het.
Pim was niet bezig om buitenlanders naar hun eigen land te verplaatsen maar de grenzen dicht te doen voor economische vluchtelingen.
(wat inmiddels dus ook zonder hem gebeurd).
Voor onze "eigen buitenlanders" wilde hij de situatie juist beter maken.

Zo komen de fabels dus weer in de wereld.

Idd heb je gelijk in.
Maar er kwamen iig niet meer bij dat is ook al voldoende.
Ze zijn er nog steeds mee bezig toch om de grens zeg maar dicht te doen .

Maar aan die Bak ellende heb je wat aan Scheve mond (balkenende)
Laatst bijgewerkt door parouscha op 02-11-04 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:18

youngster schreef:
Dat weet ik wel zeker dat de hel losbreekt dan, maar misschien moeten ze dat maar eens laten gebeuren..

Ja idd, laat maar komen.. misschien dat die slapers hier in Nl eens een keer wakker worden. Vind het nog steeds te zot voor woorden.

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:19

lienet schreef:
de vraag is of het een Nederlandse Marokkaan is of een Marokkaanse Nederlander.....

Beide nationaliteiten dus

Dat is toch 1 en hetzelfde Verward

Janneke_

Ik hoorde laatst op de radio dat Wilders vertelde dat hij vrijheid van godsdienst een groot goed vond, maar zeker niet absoluut Rolleyes

Danielle_1

ThePast03 schreef:
Hoe verzin je het.
Pim was niet bezig om buitenlanders naar hun eigen land te verplaatsen maar de grenzen dicht te doen voor economische vluchtelingen.
(wat inmiddels dus ook zonder hem gebeurd).
Voor onze "eigen buitenlanders" wilde hij de situatie juist beter maken.

Zo komen de fabels dus weer in de wereld.

Klopt als een bus.
Zo rechts was Pim helemaal niet
Zo werd ie door zijn collega politici alleen neergezet,
en we weten allemaal hoe dat is afgelopen
Verdrietig

carien

lienet schreef:

Ik word hier zooo vreselijk woedend over................
Ben benieuwd wat er op die brief staat...dat verduidelijkt heel veel en ik hoop dat ook zo snel mogelijk te weten, waarom geven ze dat niet direct door? Belachelijk.

je geeft zelf al de reden aan waarom ze de inhoud van de tekst niet meteen vrijgeven.
Vanwege de woede die op zou kunnen steken onder de Nederlanders

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:20

Ik heb langzamerhand ook wel het idee dat de moslims het over willen nemen. Het klinkt nu wel heel overdreven maar er is een theorie dat over of binnen 50 jaar in Europa de Islam de grootste zal zijn.

En wie is de volgende wordt er gevraagd. Als ik Hirschi Ali was zou ik me eventjes verbergen. Dat is eigenlijk ook precies wat ze willen. DUs eigenlijk moet je dat niet doen.

Door dit soort dingen komen de 'nazi's' wat ik niet perse 'nazi's' wil noemen zo op in de jeugd. Die gebruiken hun hersens meestal niet maar je ziet heel goed dat Nederland in opstand gaat komen.

Citaat:
er zitten 911 dagen tussen en dit werd op een bevriende site gepost van maroc.nl http://forums.marokko.nl/showthread...21&page=7&pp=15 Een aantal citaten : Allah heeft toestemming gegeven aan de gene die aangevallen woorden. ALLE LOF VOOR DE MARTELAAR DIE THEO VAN GOGH NEERGEKNALD HEEFT!!! ZO KOMEN DE ZIONISTEN EN HUN KNECHTEN AAN HUN BLOEDIGE EIND! De site is inmiddels offline gegaan en heeft een foto ter nagedachtenis aan Theo geplaatst.

Waarom pakken ze die rotte appels niet aan? Niet alle moslims willen dit toch!? Mijn onbegrip is groot

bonney4evver

zucht.. gaat lekker joh in ons landje..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 15:20

Marokkanen in Nederland hebben altijd zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit. Het schijnt niet mogelijk te zijn om de Marokkaanse nationaliteit op te geven.
Snap dus ook niet waarom ze dat er elke keer bijzeggen, laten ze dan gewoon zeggen een Nederlander van Marokkaanse afkomst.

Anoniem

seren schreef:
Ja idd, laat maar komen.. misschien dat die slapers hier in Nl eens een keer wakker worden. Vind het nog steeds te zot voor woorden.

Is er iemand wakker geworden na alle moorden van de laatste jaren?

Er word nu een hoop geblaat en daar blijft het vast wel weer bij

jeanie

Mag ik even Misselijk Hoe een aantal bokkers hier reageren...............

Wie van jullie is bekend met zijn films en uitspraken,volgens mij past hij helemaal niet in jullie racistische denkwijze Lips are sealed .

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:21

Het is jammer dat er zoveel hier op bokt zitten die hun mening niet over durfen te geven hier op bokt.
Die er precies zo over denken als mij.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 15:21

Danielle_1 schreef:
Klopt als een bus.
Zo rechts was Pim helemaal niet
Zo werd ie door zijn collega politici alleen neergezet,
en we weten allemaal hoe dat is afgelopen
Verdrietig

Ach Wilders werd hier ook al als extreem rechts neergezet. Blijkbaar lezen die mensen alleen maar quotes ofzo.
Ik heb alle boeken van Pim gelezen omdat ik graag alle feiten wil kennen en kan zeggen dat die man helemaal niet zo dom was als dat een boel mensen denken.

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:21

runningkawa schreef:

Daarom hield ik het ook op Misschien.. Haha!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:22

owow.. ik word er echt moedeloos van. Ik ben zwaar racistisch als het gaat om de buitenlanders die niet willen integreren, maar gaat het om de buitenlanders die goed in de Nederlandse maatschappij passen, ben ik juist absoluut niet racistisch. Het wordt tijd dat ze de rotte appels hard gaan aanpakken, want ze nemen nu de overhand.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 15:22

runningkawa schreef:

Daar ben ik nu ook zo bang voor Verdrietig

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:22

runningkawa schreef:

Hopelijk dus nu eens een keer niet. Ik hoop echt met recht dat de pleuris eens een keer uitbreekt..

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:23

ThePast03 schreef:
Een roofmoord is het zeker niet. Je gaat niet met een geweer, mes en een briefje op pad om iemand te moorden.
Er wordt trouwens in de tweede kamer nergens anders over gesproken als dat hij vermoord is voor zijn mening, ik denk dat die mensen wel beter uitkijken en niet zomaar iets verzinnen.
Voor de rest ben ik het met je eens.

Dan geldt nog steeds het dilemma: moeten wij ons als Nederlanders ons verlagen tot het niveau van de dader om onschuldige Marokkanen te straffen voor de daad van één Marokkaanse maniak van 26 jaar? Ik begrijp trouwens dat de dader niet alleen Marokkaans, maar ook Nederlander is.

Zoals gezegd: ook Marokkanen hebben recht om vrijheid van meningsuiting en ook Marokkanen hebben recht op vrijheid van geloofsbelijdenis.

Het neerschieten van een Medelander valt
niet onder vrijheid van meningsuiting, dat moge duidelijk zijn. Starf de dader, geen onschuldigen.

Anoniem

Ik ben het wel eens met Joost. Ok er is vrijgegeven dat de dader naast een Nederlandse nationaliteit ook een "andere" nationaliteit heeft. Maar om nou gelijk allerlei geloven de "schuld" te geven..........Scheve mond

Inderdaad is Bush een goed voorbeeld om te nemen, zijn nu alle Christenen gek/gestoord/geflipt?
Politiek zou sowiesie niet gekoppeld mogen worden aan geloofsovertuigingen.

Ik heb een heleboel " buitenlandse" collega's en die vinden het ook heel erg. Mijn leidinggevende is een marokkaan en die is ook gewoon geschokt!

En met hem denk ik 99% van de marokkanen, turken, joegoslaven, italianen...........christenen, katholieken en moslims.

DiantaM

ThePast03 schreef:
Ach Wilders werd hier ook al als extreem rechts neergezet. Blijkbaar lezen die mensen alleen maar quotes ofzo.
Ik heb alle boeken van Pim gelezen omdat ik graag alle feiten wil kennen en kan zeggen dat die man helemaal niet zo dom was als dat een boel mensen denken.

Dom? Pim was één van de slimste mensen die ik ken. Pim was absoluut niet racistisch, ja, tegen de mensen die niet wilden integeren.

spokie79

Het is toch niet normaal.

Niemand durst straks meer zijn/haar mening te uiten, omdat je dan bang moet zijn om vermoord te worden. Als je in een land gaat wonen waar er vrijheid van meningsuiting is moet je dit respecteren en niet proberen de kop in te drukken. Anders ga je maar lekker ergens anders heen.

Ik kan hier zo boos om worden omdat wij (Nederland) ons best doen voor anderen en ons vest doen voor reintegratie, inburgering en alles tegen dicriminatie. En wat krijg je ervoor terug. Stank voor dank. Sorry dat ik hier nu even loop te spuien, maar ik kan hier echt heel kwaad om worden.

En ik mocht die Theo van Gogh echt niet. Maar iedereen heeft het recht op een eigen mening en de een laat dat nu eenmaal meer horen dan de ander. Ik vind het zo'n laffe en belachelijke daad om daarvoor iemand dood te maken.

En over voortijdig conclusies trekken: Er was op het nieuws dat de dader een gewaad aanhad en een dikke zwarte baard had. Grote kand dat dat geen Nederlander is geweest.

Mensen, laat iedereen in hun waarde en als je het er niet mee ens bent ga de discussie aan of negeer het. Maar maak iemand daarvoor niet dood Boos! .

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:24

Natalie1981 schreef:
lienet schreef:
de vraag is of het een Nederlandse Marokkaan is of een Marokkaanse Nederlander.....

Beide nationaliteiten dus

Dat is toch 1 en hetzelfde

Nationaliteit is heel iets anders als cultuur, hij kan de Nederlandse nationaliteit hebben, maar ongetwijfeld hebben zijn ouders hem opgevoed naar de normen en waarden van de islam....

Hij kan ook door extremistische/ fundamentalistische familie of kennissen gebrainspoeld zijn. Hij heeft in iedergeval niet de nederlandse 'tolerantie' meegekregen Verward

youngster

ThePast03 schreef:

Pim foruijn was absoluut geen domme man Net als Wilders.. Allebei hebben ze wel gelijk over hoe het er aan toegaat in ons land.

Malabarista

Wilders is ook allang met de dood bedreigd, hij wordt bewaakt heb ik ergens gelezen. Erg dat het zo moet in een land als NL. Een land waarin iedereen recht heeft op een eigen mening. Maar dat is helemaal niet zo, alleen als je politiek correct praat.

Sammie

lienet schreef:

Dat is de vraag helemaal niet, het kan mij eigenlijk weinig bommen wie of wat het was, al was het een Franse homoseksuele travestiet die zich om wilt laten bouwen. Je vermoord gewoon iemand niet, ongeacht of je het wel of niet met zijn uitspraken eens bent, of dat nou Pietje van de hoek is of Theo van gogh.
Het enige goede wat hier misschien nog uit komt is dat de overheid nu eindelijk wakker wordt en nu echt duidelijk lijnen en straffen gaat verzinnen.