Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:53

Citaat:
Helaas met een kleine leugen. Ze is niet in het ziekenhuis geweest. Dat heeft het ziekenhuis bevestigd.

Dus als ik het goed begrijp zegt ze dat het haar spijt, maar gaat er meteen weer een leugen tegenaan?

Erg geloofwaardig dus...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:54

Sorane schreef:
Knap!! Het ziekenhuis mag zulke info niet prijs geven tenzij Miepje zelf toestemming heeft gegeven.
Ik snap ook niet dat een beheerder van een forum dit wil achterhalen. Sorry ik praat Miep niet goed (in tegendeel zelfs!!) maar wat hier gebeurd is rechtstreeks inbreuk op haar privacy.

Nou van mij mogen ze hoor Sorane, en als ik haar tegenkom krijgt ze ook nog een inbreuk op haar neus!

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:54

dat ze nu zelfs nog liegt!! (zou ze niet in een ander ziekenhuis gelegen kunnen hebben? Scheve mond )

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:55

Het hele bericht is onzin, lijkt me.
Als ze zelfs in een spijt-betuiging liegt...

Ach, ik kan me er ook niet meer druk om maken. Zielig meisje. Heel zielig.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 21:55

Klopt, Ik heb alleen gebeld destijds omdat ik een kaart wilde sturen. En er was geen carmen bekend. In dit geval zou ze dus best in het ziekenhuis geweest kunnen zijn. Maar niet gelegen. Dit had iedere bokker kunnen doen trouwens.

En ik denk dat ze wel degelijk spijt heeft. Ze komt ze op mij wel over in ieder geval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:56

Heike schreef:
Klopt, Ik heb alleen gebeld destijds omdat ik een kaart wilde sturen. En er was geen carmen bekend. In dit geval zou ze dus best in het ziekenhuis geweest kunnen zijn. Maar niet gelegen.

Dat veranderd de zaak. Het kwam nu over alsof je ziekenhuizen af bent gaan bellen om te kijken of ze wel of niet geweest is. Knipoog Bij deze neem ik mijn opmerking terug.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:57

Wat betreft het ziekenhuis en privacy, het lijkt me zeer eenvoudig om te achterhalen of iemand in een ziekenhuis ligt (of heeft gelegen). Een beetje creatief zijn met smoezen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:59

Fijn Heike dat je haar bericht hebt geplaatst en dat je hebt uitgezocht of ze bekent is in dat ziekenhuis..Hoop dat ze op andere forums niet verder gaat, maargoed dat is hun probleem verder daar..sneu alleen voor de mensen die sympathie tonen naar haar toe..wat de psych betreft geloof ik geen barst van, anders had ze nu al wel kunnen uitleggen waarom ze dit doet, had ze niet eens voor in details hoeven treden..

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:02

misschien toch niet een leugen dus

ze zegt dat ze daar geweest is niet dat ze daar gelegen heeft

en ze geven geen info over mensen die daar poliklinisch op bezoek zijn geweest(privacy redenen)

let op ik praat het niet goed maar misschien heeft ze voor de verandering inderdaad niet gelogen(ik blijf geloven in de goedheid van de mens )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:03

Citaat:
misschien toch niet een leugen dus

ze zegt dat ze daar geweest is niet dat ze daar gelegen heeft

dat is wat ik ook weer dacht

Zo komen er natuurlijk ook weer roddels in het land

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:05

runningkawa schreef:
dat is wat ik ook weer dacht

Zo komen er natuurlijk ook weer roddels in het land

Wat maakt het uit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:06

dat dat ook niet netjes is

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:06

lis schreef:
Wat maakt het uit?

Dat vraag ik me ook af eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:09

Misja schreef:
Dat vraag ik me ook af eigenlijk?

Dat je dan zelf onwaarheden het land in brengt
en waarom is nu iedereen in dit topic boos?..juist... daarom

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:15

runningkawa schreef:
Dat je dan zelf onwaarheden het land in brengt
en waarom is nu iedereen in dit topic boos?..juist... daarom

Ja klopt, heb je wel gelijk in..
Maar ik zou daar bij deze persoon iets minder moeite mee hebben, aangezien zij nogal van onwaarheden schijnt te houden. Sorry.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:16

Maar om onszelf naar hetzelfde nivo te verlagen?
Kunnen we ook allemaal boos op onszelf gaan worden Lachen

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:19

runningkawa schreef:

Ja, klopt..je hebt wel gelijk..

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:22

In dit geval worden er niet bewust leugens de wereld in gestuurd. Ik vind dat toch een ander verhaal.
Hoe dan ook, Heike heeft zichzelf hersteld.
Ze lag niet in het ziekenhuis op het moment dat zij zei dat ze in het ziekenhuis lag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:25

dat het verhaal van miep een leugen is, snappen we wel, lis
maar dat wil niet zeggen dat je onzekerheden als feit neer hoort te zetten

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:34

Heike heeft het toch hersteld?
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar het lijkt me niet meer relevant.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:35

Huisartsen verwijzen ook wel eens mensen door naar een internist of weet-ik-veel wat voor arts voor verder onderzoek. Dat gebeurt geregeld en vaak is dat gewoon een poli-afspraak waarvoor je niet opgenomen hoeft te worden.
Nee, ik praat het gedrag van Miep niet goed (zie mijn vorige berichten maar, dan weten jullie hoe ik er over denk) maar nu gaat iedereen weer zelf zijn conclusies trekken, zoals wel vaker gebeurt hier op Bokt.

In het ziekenhuis geweest zijn is wat anders dan opgenomen te zijn geweest in een ziekenhuis. Dus dat hoeft geen leugen te zijn. (Maar na al haar geweldige verhalen zou het me niks verbazen als ze er nog een schepje bovenop doet...)

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:36

Mijn eerste boosheid (of meer verbazing / verbijstering) is nu ook wat weg gezakt. Het lijkt erg op het verhaal van een ex van me, die mij en mijn familie ooit eens heeft verteld dat ie nog maar een jaar te leven had.. De context en nasleep van dat verhaal zal ik jullie besparen..

Miep.. ten eerste wil ik wel even kwijt dat ik het knap vind dat je het wel op tijd opgebiecht heb, waarschijnlijk zat je zo verstrikt in je leugens dat je wel moest, maar toch.. Ik denk dat het belangrijk is dat je goeie hulp gaat zoeken, want zoiets doe je niet puur om anderen voor de gek te houden.. Degene die je het meest voor de gek hebt gehouden ben je zelf.. Jouw zelfvertrouwen moet echt 0,0 zijn om zo'n verhaal neer te moeten zetten.. Als je gewoon jezelf bent..ben je een stuk leuker.. Ik denk dat iedereen het wel met me eens is wat dat betreft.
Eerlijkheid duurt echt het langst..en als mensen je niet nemen zoals je bent op de manier zoals jij écht bent, dan zijn ze je niet waard, onthou dat maar. Het is heel wat meer waard om oprechte aandacht te krijgen, die gebaseerd is op de waarheid. Gewoon jezelf blijven: dat verdient aandacht..

Maar goed..ik denk dat er al heel wat leed is geschied.. Het belangrijkste nu is dat je Bokt even laat voor wat het is, en ga eens werken aan REAL LIFE.. En de eerste stap kan al gezet zijn.. Maak er werk van, zoek hulp, en geef mensen de kans om van de échte persoon die in jouw schuil gaat te genieten!

Mijn excuses als ik eerdere reacties heb geplaatst die weinig respectvol waren. Er werden even oude wonden open gekrabt.

Succes.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:39

runningkawa schreef:

hihi kijk dat bedoel ik dus ....

fijn dat nog meer mensen ff goed lezen
en helder denken (niet gelijk helemaal doom denken)

wie weet (de wonderen zijn de wereld echt nog niet uit!)was ze
nu voor de verandering wel eerlijk

laten we hopen voor haar (en de rest van deze wereld)
dat het haar lukt (h)eerlijk te worden en te blijven

kom op mensen een beetje positief blijven !
natuurlijk zijn er mensen boos (ik ook) en dat mag je natuurlijk uiten
maar natrappen heeft zo weinig zin

(daarbij is ze niet meer op bokt (ze kan niet meer reageren) en denk dat ze ook echt niet zomaar gaat lezen wat wij nu nog allemaal
over haar typen -> dus wie heb je er mee ?? juist jezelf!)

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:54

Sorry hoor maar ze blijft gewoon liegen Scheve mond zelfs in de pb liegt ze dus.. ik geloof haar ook absoluut niet meer vind het gewoon walgelijk dat ze zo de spot drijft met ziektes... er zijn verdorrie mensen die echt heel erg ziek zijn.... Ik heb hier gewoon geen woorden voor en de pb dan hoe die geschreven is.. zo koel en doordacht.. halllo bokkers.. Lips are sealed die heeft een gigantisch bord voor haar kop hangen Scheve mond

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:54

Geweldig wat een bak en wat een freak ben je dan om zoiets te verzinnen.
Echt petje af dat iemand zo gigatisch kan liegen en danb ook met een stalen "gezicht" zoveel mensen kan bedonderen en bedriegen.

Van de spijtbetuiging geloof ik geen hol anders had ze na het 2de berichtje ook wel kunnen liegen dat ze weer helemaal opgeknapt was en dan was het min of meer klaar geweest door dat ze maar bleef liegen en het alsmaar erger maakte geloof ik nooit dat ze het niet leuk vond om zoveel aandacht te krijgen.