Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FennekeR"]
[quote="Ethelate schreef:Vliegen aar Brazilië duurt zo'n 11 tot 13 uur, ligt er aan welk deel ze zitten. Hoelaat vertrok het vliegtuig? In die tijd moet er iets gebeuren, want eenmaal in Brazilië is het zoeken...
sjokkemeule schreef:Ok, het volgende
Politie leest nu bokt, neemt contact op met de recherche in den haag. Ik kan alsbnog aangifte doen, maat dan moet Lotte iemand bellen het liefst SMS, dat zij het nIET ziet zitten in Brazilie. wie o wie heeft contact met haar. Ik heb nu in een wespennest gestoken, maar dat geeft niet.. Maar op wiens ABSOLUTE medewerking kan ik rekenen ?
Politie leest nu bokt, neemt contact op met de recherche in den haag. Ik kan alsbnog aangifte doen, maat dan moet Lotte iemand bellen het liefst SMS, dat zij het nIET ziet zitten in Brazilie. wie o wie heeft contact met haar. Ik heb nu in een wespennest gestoken, maar dat geeft niet.. Maar op wiens ABSOLUTE medewerking kan ik rekenen ?
gijsenkim"]
[quote="Sypheron schreef:Is het misschien geen idee om dit topic bij de politie af te leveren? En het hele verhaal van Lotte daar te laten vertellen? Eventueel een handtekeningen actie op te starten dat dit niet normaal is... ik weet het, het helpt niet veel meer voor Lotte, maar ik vind dit echt een belachelijke gang van zaken! Die meid wordt gewoon tegen haar wil in huilend en schreeuwend meegenomen door iemand die compleet gebrainwashed is...
Citaat:Maar jeetje Smurf, dat was wel een beetje te laat toch? Lotte meldde aan het begin van het topic dat ze gesprekken had gehad met Jeugdzorg en met school. Die hebben er toch niets aan gedaan, terwijl zij WEL wisten wanneer ze naar Brazillië zou gaan