Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:27

Er zouden vanavond tegen 20.00 uur 2 vluchten naar B. vertrekken......

Ze kan dus nu overal zijn in feite....en de gsm peilen doen ze ook niet.....

Kan iemand Shokkemeule het gsm nummer van Lotte even pb-en???? Je weet maar nooit.....misschien nemen ze het verhaal wel serieus en peilen ze het nummer uit

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:28

Ik heb helaas geen telefoonnummer of niets van haar. Maar de politie en recerche mogen best weten dat ik het er absoluut niet mee eens ben dat ze meegenomen is! Verder kunnen ze van mij nog chatlogs van msn krijgen waar het hele onderwerp ook uitgebreid aan bod is geweest! Lang leven MessengerPlus!

Sylhouet

FennekeR"]
[quote="Ethelate schreef:
Vliegen aar Brazilië duurt zo'n 11 tot 13 uur, ligt er aan welk deel ze zitten. Hoelaat vertrok het vliegtuig? In die tijd moet er iets gebeuren, want eenmaal in Brazilië is het zoeken...
Scheve mond

ik heb gekeken op vertrekken van Schiphol en niet gezien dat er een vliegtuig naar Brazilie is vertrokken!!
Je hebt dus kans dat ze nog niet weg is.
[/quote]

Ik zie op teletekst tot 12.00 helemaal geen vliegtuig vertrekken naar Brazilië, is dat niet erg vreemd, als ze vannacht al naar Schiphol gingen zou je toch verwachten dat ze een vroege vlucht hebben Verward
Of kijk ik er nu langs heen... Verward

Samantha_Jarig

sjokkemeule schreef:
Ok, het volgende
Politie leest nu bokt, neemt contact op met de recherche in den haag. Ik kan alsbnog aangifte doen, maat dan moet Lotte iemand bellen het liefst SMS, dat zij het nIET ziet zitten in Brazilie. wie o wie heeft contact met haar. Ik heb nu in een wespennest gestoken, maar dat geeft niet.. Maar op wiens ABSOLUTE medewerking kan ik rekenen ?

Ik denk dat je Nathalie hiervoor moet hebben.
Maar die is nu off line.

vikki

sjokkemeule schreef:
Ok, het volgende
Politie leest nu bokt, neemt contact op met de recherche in den haag. Ik kan alsbnog aangifte doen, maat dan moet Lotte iemand bellen het liefst SMS, dat zij het nIET ziet zitten in Brazilie. wie o wie heeft contact met haar. Ik heb nu in een wespennest gestoken, maar dat geeft niet.. Maar op wiens ABSOLUTE medewerking kan ik rekenen ?

Ik zou als ik jou was Nathalie pb'en, misschien kan je telefonisch contact opnemen met Nathalie en haar vader. Nathalie heeft vast de berichtjes bewaard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:29

Misschien een stopover ergens tussen Brazil en Schiphol, dat kan ook.

Smurf, ik vind het grote klasse wat je voor Lotte hebt gedaan tot nu toe. Als ze strakjes terug is, dan kunnen er alsnog stappen ondernomen worden.
Ik vind het afschuwelijk wat er gebeurd is en vooral dat we er niks tegen hebben kunnen doen.

Sjokkemeule, ga je aangifte doen van ontvoering?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:30

sjokkemeule schreef:
Ok, het volgende

Nathalie heeft contact met haar gehad, alleen die ging nu slapen, en ik heb haar nummer Lot's nummer niet.
Brenda (chatelaine) gaf aan dat ze haar foon uit had staan, dat stond in het verzendrapport. En ik denk eerlijk gezegt dat die telefoon is afgepakt Scheve mond

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:32

FlairS is volgens mij ook goed op de hoogte? En is volwassen, dat scheelt misschien al weer voor de politie?

AnneOmie

gijsenkim"]
[quote="Sypheron schreef:
Is het misschien geen idee om dit topic bij de politie af te leveren? En het hele verhaal van Lotte daar te laten vertellen? Eventueel een handtekeningen actie op te starten dat dit niet normaal is... ik weet het, het helpt niet veel meer voor Lotte, maar ik vind dit echt een belachelijke gang van zaken! Die meid wordt gewoon tegen haar wil in huilend en schreeuwend meegenomen door iemand die compleet gebrainwashed is...

goed plan
[/quote]

Hoop dat dat helpt... de politie is je beste vriend zeggen ze wel eens Scheve mond Brrr ik lees nu dus dat die 'vader' haar zomaar tegen haar wil heeft meegenomen naar brazielie... ik krijg er echt de koude rillingen van... en word best bang als ik aan Lotte denk. Had ze niet weg kunnen lopen, paspoort verscheuren zoals hierboven ook al gezegd... dit kan toch niet zomaar Verward ik moet er niet aan denken wat er daar met haar kan gebeuren ver weg van alles en iedereen in een vreemd land.

Nathalie hou je taai he.. dat is ook niet niks om zo'n telefoontje te krijgen en machteloos te staan. Ik zou ook helemaal hysterisch zijn geworden hoor.

Tyrza

O jee.... wie zegt dat ze inderdaad naar Brazilie is? Ik vond het al zo'n gekke bestemming... Die man heeft het eea al uit zijn duim gezogen... wie zegt dat dit wel waar is?

Anoniem

Sjokkemeule, mijn medewerking kun je op rekenen, maar ik heb geen telefoonnummers, niks.

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:33

Ik bel NU het ministerie van justitie, kijken wat die doen, ik zal wel voor gek versleten worden, maar nooit geschoten is altijd mis. Desnoods minister Donger HIMSELF !!!!!

Ik geef niet op. Jacques je bent een eikel Lachen Ja ik weet het Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:34

Ik volg dit topic al de hele tijd. Onvoorstelbaar dat dit heeft kunnen gebeuren in een land als Nederland. Ik heb er een heel slecht gevoel over. Ik zie minister Donner alweer staan met zijn excuses als dit straks helemaal uit de hand gelopen is. En wordt er iets van geleerd? Nee.....

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:34

Als de politie hier niets aan kan/wil doen dan ga ik alle nieuwsgroeperingen in Nederland mails sturen met een link naar dit topic op bokt! (Als iedereen het daar mee eens is natuurlijk..)

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:35

Op de mijne zeker!!!!
Ik kan contact met haar zoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:36

Jacques, je bent dan wel een lieve eikel Haha!.

Syph, een samenvatting in de vorm van een soort persbericht zou beter zijn en makkelijker te lezen voor de redacties.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:36

Wat die lijst met vluchten betreft: het kan best zijn dat de bestemming Brazilie helemaal niet is, maar het kan ook zijn dat ze via een andere bestemming vliegen (Spanje, Portugal, ik noem maar wat).

Ik heb tot nu toe alleen gelezen in dit topic en niet gereageerd. Wist niets zinnigs te zeggen, het is te absurd voor woorden wat hier gebeurt. Maar ik kan het niet laten om te melden dat ik het TOP vind wat Smurf en Sjokkemeule (Jacques) voor Lotte doen! Natuurlijk leeft iedereen mee, alleen moeten we nu idd niet allemaal als een kip zonder kop iets willen gaan doen. Ik snap dat de emoties hoog zijn opgelopen onder de Bokkers (ik zit ook niet geheel gevoelloos achter mijn pc nu) maar ik denk dat we vertrouwen moeten hebben in de personen die tot nu toe concrete actie hebben ondernomen. Jacques, zet 'm op! OK dan!

Ik wens iig met heel mijn hart dat Lotte zo snel mogelijk terug is in NL en op een veilige plaats terechtkomt. En die vader? Dat is IMO geen echte vader. Een echte vader laat zijn dochter niet zo gruwelijk vallen als dat hier gebeurt. Scheve mond

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:37

Syph doen!!! Goed idee, bekendheid kan geen kwaad.

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:39

Goed plan! Dit is natuurlijk te gek voor woorden.
Lotte die overstuur is en dan zegt ze politie...Ja hoor ga jij maar lekker mee naar Brazilië...Veel plezier Boos!

Iedereen weet ervan politie en jeugdzorg...En dan NOG laten ze het gebeuren.

Op mijn mederwerking kunnen jullie ook rekenen!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:41

Mensen ik ben op het moment Lovely's advies op aan het volgen en een persbericht aan het schrijven, just in case! Als iemand nog belangrijke gegevens heeft, pb deze dan aub!!!

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:42

Ben heel misselijk en leeg nu, ik moet nu w8en op een telefoontje. Heb net even overgegeven. Printer draait overuren nu. Neem nog een sjekkie en 10 liter koffie, en laat de boel de boel op het werk. Als ik langer moet w8en dan een uur, ga ik lopend naar politiebureau, want auto staat bvoor grote beurt in garage. Hoop dat ik kalm kan blijven, anders kom ik strax niet meer geloofwaardig over. K*T !!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:43

Is er geen bokker die in de buurt woont en met je mee kan gaan?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:44

Citaat:
Maar jeetje Smurf, dat was wel een beetje te laat toch? Lotte meldde aan het begin van het topic dat ze gesprekken had gehad met Jeugdzorg en met school. Die hebben er toch niets aan gedaan, terwijl zij WEL wisten wanneer ze naar Brazillië zou gaan

die vader schijnt een gladde prater te zijn, hij is bij de school opgeroepen en heeft alles glashard ontkend, Lotte had alles verzonnen. Toen ik de school belde, had de mentor net een gesprek met Lotte gehad en terwijl hij dit topic zat te lezen, is Lotte naar huis gegaan Scheve mond

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:45

Ik heb haar 06 gebeld. Uitgeschakeld......

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:45

wie zit er heel kort in de buurt van Winschoten op dit moment ?