Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sentir

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:47

Ik vondt de dubai chocolade niet super wauw zoals de hype het voordeed.

Ik ben altijd bang om eten in de mail te krijgen wat als die zakken open gaan tijdens transport :')

Maar lekkere zuurtjes mogen altijd! En die chocolate bombs in chocomelk! Die zijn pas lekker :D

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:16

Sentir schreef:
Ik vondt de dubai chocolade niet super wauw zoals de hype het voordeed.

Ik ben altijd bang om eten in de mail te krijgen wat als die zakken open gaan tijdens transport :')

Maar lekkere zuurtjes mogen altijd! En die chocolate bombs in chocomelk! Die zijn pas lekker :D

Jaa!! Die bombs zijn lekker. Vooral die van de HEMA en met witte chocolade hmm.
Lekker voor bij de kachel met een goed boek of een leuke puzzel :D

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:44

Spannend Bienot!

Dubai choc heb ik ook nog niet op. Iemand hier wel? Is het echt de moeite waard?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:47

Ik vind dubai chocola wel lekker, maar het verschilt wel per chocolaterie.

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 05:14

Jongens wat gaan jullie snel, ik kan het nauwelijks bijhouden! ;)

Over de weekvraag omtrent lekkere geuren:
Bloesem (zoals Rituals Sakura), lavendel, als kind idd benzine :+ , vers gebakken brood, de geur als er net regen is gevallen.. <3 en toch de geur van het paard of de hond. :D

I.v.m. vakantie heb ik iets minder tijd om dit topic bij te houden en te reageren, hopelijk word dit mij vergeven. :o

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:05

Ooo het gaat al lekker hard hier!!

De weekvraag over de geurtjes is echt lastig! Ik hou in principe enorm van zoete geuren, maar ik vind frisse geuren zoals citroen of sinasappel ook heel lekker, of juist heel kruidig vind ik ook erg lekker. Ik lees ook veel over chocolade, heb ik nog een weekvraag gemist of is dit gewoon een spontaan onderwerp? Ik hou enorm van chocolade maar ik probeer het zo min mogelijk te kopen, want áls ik het koop dan gaat het ook meteen op. Melk of puur, met karamel of praliné :~ :~

Maar goed, ik ben een paar jaar geleden 40kg afgevallen en inmiddels twee jaar stabiel en dat wil ik graag zo houden, dus in mijn pakket liever niet teveel eetbare dingen :o

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:50

Spannend Bienot, hopelijk komen er veel kijkers, én een koper op af

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:38

Matheno schreef:
Ik ben dól op die groene ballen van Lindt :-D

zijn die lekker ja? ik wil ze ook gaan kopen :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:42

probeer het hier bji te houden, maar pfftt, gelukkig zitten we nog steeds in de chocola discussie :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:43

Dubai trekt mij niet. De chocolade dan hé. Te duur en te gehypt, ben dan toch blijer met gewoon gewoon.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:53

Zul je net zien, regen tijdens het maken van de verkoopfoto's :')

Dubaireep heb ik 2x via Tgtg bij een plaatselijke patisserie voor weinig geld gehaald. Goede chocola, leuk om geprobeerd te hebben maar volle prijs niet waard als je mij vraagt. Maar zo was leuk een keer proberen.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:30

Ik vind het ook hard gaan en we zijn nog lang niet met 100.

Roze chocolade vind ik ook geweldig!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:56

Ja Ruby chocolade mijn favoriet <3 zo zo zo lekker, maar zo slecht verkrijgbaar. Tips waar te verkrijgen graag! haha, en in mijn pakket, nog beter _O-

Edit, wat spannend bienotje, lijkt me zo stresvol. En mijn huis netjes houden, dat is een heeeeele grote uitdaging haha

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:11

Ik heb 1x zo'n dubai reep gekocht, veel te duur, maar was toch te benieuwd. Best lekker maar ik vond het niet echt wauw oid, dus zou het nooit weer halen.

Chocolade vind ik heerlijk, behalve als er noten in zitten, die combi hou ik niet zo van. Caramel-zeezout vind ik echt zalig. Sowieso is caramel gewoon heerlijk. Maar ja niet t beste voor me.

Mocht m'n Santa het leuk vinden om ook iets voor m'n zoon Simon (van 9) in het pakket te doen, die is ook dol op chocolade (melk of wit).

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:12

Jongens hou op over chocola, zo vliegen de kilo's er nooit af bij mij. :') nouja. Zolang ik er alleen over lees en het niet eet, zal het wel meevallen zeker.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:22

Ik had het huis opruimen en schoonmaken bij mijn vriend gelaten, ik heb immers mijn eigen huis die ook tzt in de verkoop komt waar we nu meestal zijn. Maar zijn opruimen/ schoonmaken had een iets andere standaard dan ik had dus was van het weekend wel druk :')

Maar. Foto's binnenkort op funda en tot de bezichtigingen komen we er gewoon niet meer denk ik. Wordt het alleen maar weer stoffig, maar is het wel verder al schoon en opgeruimd tenminste _O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:44

Roosch schreef:
Jongens hou op over chocola, zo vliegen de kilo's er nooit af bij mij. :') nouja. Zolang ik er alleen over lees en het niet eet, zal het wel meevallen zeker.

Nu ik dit lees + tijd van de maand wil ik heeeeel graag chocolade -O-

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:52

Banjer schreef:
Matheno schreef:
Ik ben dól op die groene ballen van Lindt :-D

zijn die lekker ja? ik wil ze ook gaan kopen :D

Doe het niet _O-
Ze zijn verslavend lekker!

Mijn zoontje van 3 is zelfs al verpest hierdoor. Die wil alleen nog die "groene chocolade" _O-

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:02

Hoi,

Ik zal me ook even voorstellen. Ik doe al jaren mee. Ik ben Fenna, nu 29 jaar (help ik word volgend jaar 30). Ik ben inmiddels verhuisd naar ons koopwoning. Wij hebben 2 jonge katten dus speelgoed en snoepjes lusten ze wel. Daarnaast heb ik twee mini Shetlanders, halstermaat is maat veulen of mini. Verder houd ik van leuke onderleggers, onze hoofdkleur is blauw. Als mijn SS wat creatief is en zelf iets wil maken, dan wil ik best nog meer maten geven of eventueel ook foto's. Verder lusten zij ook wel snoepjes.
Ikzelf hou van warmte in de winter, dekentjes, warme chocolademelk, thee etc. Ik ben creatief, haak veel en ik doe af en toe tekenen voor volwassenen. Maar momenteel durf ik het niet aan, te bang het te verpesten. Daarnaast houd ik van Japanse puzzels.

Ik doe niet veel met sieraden of make up, en heb liever niet teveel rotzooi in de doos qua confetti etc wegens de katten die dat op willen eten. Ze hebben ook pica voor karton, maar ik kan nu eenmaal geen doos vereisen van andere materiaal dus de doos is prima. :+

Verder ga ik vanaf nu meer mijn best doen om te lezen en plaatsen.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:15

Woow het gaat hard inderdaad alweer, superleuk! Maar teveel om op iedereen te reageren haha.

Heerlijk die vakantiefoto's Nala <3

De weekvraag, ik ben niet mega moeilijk kwa geurtjes heb ik wel gemerkt, mits ze niet te chemisch zijn. Ik ben ook wel fan van huisparfum tegenwoordig. Hebben beneden 1 van Zwitsal staan en boven 1 die ik van Costes had gekregen. Merk dat mijn vriend en ik die beide best vaak even gebruiken, vooral na het poetsen in huis voor dat extra geurtje :o .

Ik kan chocola of heel goed laten liggen, of de reep gaat in 1x op haha. Ben fan van witte chocola en melk met smaakjes behalve met noten :r en pure chocola vind ik zelf ook wat minder.

Matcha snap ik de hype niet zo, heb het ook nog niet geprobeerd maar het ziet er voor mij niet heel aantrekkelijk uit om te proberen haha. Wellicht probeer ik het nog eens.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:17

Succes Roos met de afvalstrijd!

En een huis verkopen lijkt mij ook hectisch, succes Bienotje.

Je hoeft niet overal op te reageren of aan te haken. Probeer in ieder geval de weekvragen te beantwoorden, dan doe je al lekker mee. :)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:22

Bienotje, balen van de regen. Is het nog wel wat gelukt met de foto’s?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:25

Foto's worden nog nabewerkt en ontvang je dan pas week later, dus hoop het wel :-) in ieder geval weer even zorg minder nu dat maar gedaan is!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:29

marleen_88 schreef:
Succes Roos met de afvalstrijd!

En een huis verkopen lijkt mij ook hectisch, succes Bienotje.

Je hoeft niet overal op te reageren of aan te haken. Probeer in ieder geval de weekvragen te beantwoorden, dan doe je al lekker mee. :)

Jaa precies, lees alles wel natuurlijk :o

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:34

Hallo allemaal,

Nu mijn aanmelding is bevestigd zal ik mij ook hier weer voorstellen aan jullie allemaal!

Mijn naam is Kimberley en ik woon samen met mijn vriend en onze twee ''huistijgers'' Pluche en PLumeau.
Verder hebben wij 3 uitwoonende 4-benige kinderen hahaha ( onze paarden ) : William , Chanorka en U Never Know C.K.W. ( Nowwy )

Buiten mijn werk als accountant ben ik uiteraard in de paardensport actief, ik rij wedstrijden met Chanorka en geniet ik van de andere 2 ( William is met semi pensioen en Nowwy is nu een goed jaar oud ).
Naast de paardensport zijn mijn vriend ik samen actief in de hondensport ( IGP ). Hier helpen wij mensen met het trainen en africhten van hun honden. Een leuk weetje is dat mijn vriend ook pakwerker is en zich wederom heeft geselecteerd voor een WK in 2026 ( dit wordt zijn 3de WK ).

Verder zijn wij echt eet liefhebbers maar wel ieder zijn eigen ding hahaha. Goed vlees etc kunnen wij bijde erg waarderen maar hij is gek op Chocolade en ik juist meer op hartige dingen.

Verder kwa Shampoo etc is mijn huid heel erg gevoelig, mocht mijn toekomstige Santa zoiets willen geven is het misschien hadig via bestuur de vraag aan me te stellen :D :D

Ohja en we zijn ook allebij heel eeg fan van cocktails hahahahah :)) :)) :))