Daarom dat ik deze vandaag extra stel, hij is niet verplicht ofc maar ik denk dat meer mensen hier wel benieuwd naar zijn.
Vaak willen onze SS'rs een cadeautje voor de baas toevoegen. Absoluut niet verplicht en buiten het budget om. En wordt ook niet verwacht. Maar wat geef je iemand als je enkel iets weet van de hond(en)
Kortom:
#snuffelsanta extra vraag schreef:Wat is jouw top en flop lijst als baasje? (denk ook vooral aan allergieën etc. Niets is zo sneu als chocola krijgen als je lactose intolerant bent)
Als voorbeeld wat over mijzelf
Mijn chocolade voorkeur is Puur of wit maar melkchocolade liever niet.
Ik drink graag witte, groene of rooibos thee.
Ik drink (en eet) geen alcohol ivm medicatie. (Ook niet in bijv bonbons)
Ik haat vanille, kaneel en chemische aardbei geur maar word wel gelukkig van bloemige en fruitig en kruidige geuren.
Ik heb een bad en houd van alles wat daar in kan. Ik heb geen vast merk.
Ik ben verder aardig creatief en vermaak mij achter een naaimachine, ik game graag (genshin impact, honkai star rail).
Ik vind zelf gemaakte cadeautjes of gepersonaliseerd ook leuk.
Grote flop: ik laat echt alles vallen door mijn aandoening. Ik gebruik daardoor geen servies gemaakt van breekbaar materiaal zoals keramiek, glas etc. Ik drink bijvoorbeeld m'n thee uit reisbekers van metaal of kunstof. (Kerst mokken zien er altijd zoooo leuk uit.. Tot ze in scherven liggen)
Ik zit in een electrische rolstoel dus dat is wel handig te weten soms..