Ah foutje kan gebeuren. Kaart met koe is mooi gebaar.
BusyMissy
Geplaatst: 14-05-25 18:55
Ik vond/vind het een leuke kaart Er stond in (voordat ik het dus blijkbaar ergens gewist heb) iets in de geest van dat ik hoop dat je (Chantal) de volgende moederdag weer heerlijk thuis kunt vieren met je gezinnetje en dit dan allemaal lang verleden tijd lijkt.
Hier de nieuwe update van Chantal: De nieren beginnen een beetje te herstellen, ze heeft nu op ma,di,do en za 3 uur per keer dialyse.Dit valt nog steeds zwaar,ook de therapie is zwaar maar goed dat hoort er allemaal bij,binnenkort komt er iemand van beatrixoord langs.Ik dacht volgende week maar dat had ik verkeerd begrepen, heb dagelijks contact via de app.Inmiddels ligt ze op kamer 69 D3.
Ze leest af en toe nog mee, ze is erg moe! Ze is ons zeker niet vergeten! Ze heeft met hulp al eventjes gestaan en is hard bezig met herstel! Dit is erg vermoeiend. Kaarten zijn goed binnengekomen en hier is ze heel erg blij mee, dank namens Chantal!
Lieve Chantal, als je denkt wat duurt het toch lang, kijk dan even een goeie 10 dagen terug; net van de IC af. Neem je tijd of beter gezegd; geef jezelf tijd. Oefenen en rusten. Je doet het super!!