Petpa schreef:Ik vind het lastig om te lezen dat je man 10 paracetamol + morfinepleisters + nog meer pijnstilling gebruikte en dat er vervolgens geen "niet pluis gevoel" bij huisartsen ontstaat.
Mag ik wat persoonlijks vragen?
Hoe goed kende de huisarts jullie gezin? In de zin van kwamen jullie er vaak (en dan bedoel ik niet uitsluitend de consulten van je man, maar ook van jou en de kindjes).
Het feit dat er geen niet pluis ontstond bij morfine en een berg paracetamol is dus ook veroordeelt.
Persoonlijk heb ik er meer moeite mee dat artsen het blijkbaar verdedigbaar vinden dat een jonge sportieve man met pijnklachten een morfinepleister krijgt zonder dat we weten wat er nou eigenlijk aan de hand is en dat we dat "pragmatisch" kunnen aanpakken.
Wij waren een jaar of 6 patiënt in de praktijk. Met name ik ben het jaar voor Sanders overlijden veel in de praktijk geweest ivm een PND en onbegrepen ribklachten (na 8mnd bleek ik een dubbele ribfractuur te hebben die niet spontaan herstelde).
Mijn zoontje kwam er ook veel ivm extreme verkoudheidsklachten (hij blijkt een afweerstoornis te hebben).
Mijn man kwam vrijwel nooit.