Ik mis de wind ook zeker niet

En dan kun je nog zo'n leuk huis hebben maar als je buiten dan niet hebt wat je zoekt dan is dat niet het huis voor jou.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ik ben ook een bos mens en zit in frankrijk van het bos af en niet echt een losloop gebied voor honden en met wind (meer als in de flevopolder) en ik vermaak me best en mijn hondje toen ook. Ik ben zelf meer van ik laat liever wat eisen los als het huis top is en ik een plek voor mezelf had gevonden en geen stresserige zoektocht dan omgekeerd. Dat gaf zoveel rust in mijn leven Maar kennelijk is dat persoonlijk
prompter schreef:Het is jouw topic BF, jij mag eisen stellen waar jij je goed bij voelt. Ik heb specifieke wensen voor een huurhuis wat ik zoek, die laat ik ook niet schieten.
noordje schreef:Absoluut Befunny. Jij moet met plezier daar kunnen wonen.
En wat voor de een belangrijk is,is voor de ander niet van toepassing.
Ik vond het erg belangrijk om een huis te vinden dat vrij lag. En dat is naar aanleiding van nare gebeurtenissen met de buren bij ons vorige huis. En hoewel mijn man af en toe helemaal er helemaal gek van werd om weer een prima huis te laten gaan,hebben we nu wel een droomstek gevonden.
En ook wij stonden weer bijna op straat ,maar ik heb echt niet afgeweken van mijn eis.
Dus BF, houd vast aan wat jij wilt,jij vind heus jouw plekje wel.
EvaLuna schreef:Mag ik deze delen? Kwam bij toeval langs, zo klein en knus, echt wel een Tiny house, maar met veel privacy plekjes:
https://www.funda.nl/detail/43950836?ut ... ting-modal