Nyaleti schreef:Omdat jullie al mijn gezeur lezen:
Hele fijne sollicitatie gehad bij het bedrijf waar ik ook graag terecht wil en komende week een meeloopdag
Gefeliciteerd veel succes en plezier volgende week op de meeloopdag.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sintara schreef:zonnebloem18 schreef:Niet vergeten de paddestoelen uit te stallen Sintara.
[ Afbeelding ]
Mooi plekkie toch? Kunnen zo per ongeluk in de prullenbak vallende andere pastte er alleen niet meer bij, balen hee
Sintara schreef:zonnebloem18 schreef:Niet vergeten de paddestoelen uit te stallen Sintara.
[ Afbeelding ]
Mooi plekkie toch? Kunnen zo per ongeluk in de prullenbak vallende andere pastte er alleen niet meer bij, balen hee
[ Afbeelding ]
Fly_high schreef:Ik wilde iets liefs doen voor mijn waardeloze familie, op bezoek bij mijn vader gegaan om tweede verjaardag van zijn nieuwste kind te vieren. Duur cadeau mee en al. Krijg ik pasta met zalm voor mijn neus terwijl ik al sinds middelbare school vegetarisch eet...al die tijd nooit vis aangeraakt.
Is inmiddels 15 jaar he, hoe fiets moeilijk kan het zijn om zoiets simpels te onthouden over je kind![]()
Zo maak maar meer baby's erbij want ik ben hier fiets klaar mee
[ Afbeelding ]
Fly_high schreef:Sintara schreef:
[ Afbeelding ]
Wat een gruwelijk lelijke dingen zegmisschien toch maar ceremonieel wegflikkeren zodra het bezoek er is?
Ik wilde iets liefs doen voor mijn waardeloze familie, op bezoek bij mijn vader gegaan om tweede verjaardag van zijn nieuwste kind te vieren. Duur cadeau mee en al. Krijg ik pasta met zalm voor mijn neus terwijl ik al sinds middelbare school vegetarisch eet...al die tijd nooit vis aangeraakt.
Is inmiddels 15 jaar he, hoe fiets moeilijk kan het zijn om zoiets simpels te onthouden over je kind![]()
[ Afbeelding ]
prompter schreef:Fly_high schreef:Ik wilde iets liefs doen voor mijn waardeloze familie, op bezoek bij mijn vader gegaan om tweede verjaardag van zijn nieuwste kind te vieren. Duur cadeau mee en al. Krijg ik pasta met zalm voor mijn neus terwijl ik al sinds middelbare school vegetarisch eet...al die tijd nooit vis aangeraakt.
Je vorige bezoek was ook teleurstellend toch? Misschien tijd om het definitief los te laten en jezelf dit niet meer aan te doen?