Inheems tuinieren!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eelmo

Re: Inheems tuinieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:38

Oeh leuke mix! Bedankt voor de tip! :D

Mijn eerste aanwinst voor de tuin is ook binnen: een veldesdoorn. Die blijft voorlopig even in pot tot we iemand hebben die de bamboe gaat afgraven enzo.

Azmay

Re: Inheems tuinieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:54

Ik lees al even mee maar ga misscjien wat actiever zijn. Ik heb dadelijk een tuin *\o/*

Parner wil graag weer bamboe dus die gaan we nog wel plaatsen in een bak. Maar verder wil ik het graag vooral inheems houden en voor de beestjes. :j

Zolala

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:56

Oh, prima boom, Eelmo!
Ik leerde een poosje geleden dat je die ook goed klein kunt houden, wat gevaarlijke kennis is als je alleen maar over balkons beschikt :D Ik ken 'm als Spaanse Aak. Heel mooi blad.

Azmay - gefeliciteerd! Ik vind bamboe ook leuk, heb een kleine, niet woekerende soort in een pot op mijn "hier mag alles'-balkon.

Het was opnieuw zulk heerlijk weer vandaag, dus ik heb daarstraks een beetje opgeruimd op het vogel/inheems balkon. Vogelbad schoongemaakt (was nodig), voedertafeltje geschrobd, vloer aangeveegd..
In de kuipen komen nu sneeuwklokjes en blauwe druifjes op <3 Leuk is dat altijd als er weer wat beweging in zit!

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:26

Zolala schreef:
Oh, prima boom, Eelmo!
Ik leerde een poosje geleden dat je die ook goed klein kunt houden, wat gevaarlijke kennis is als je alleen maar over balkons beschikt :D Ik ken 'm als Spaanse Aak. Heel mooi blad.

Klopt! Hij kan zelfs als haag. Gelukkig maar, want hij kan ook ~18m hoog worden en dan hebben we ruzie met de buren denk ik :D

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:57

Eelmo schreef:
Zolala schreef:
Oh, prima boom, Eelmo!

Klopt! Hij kan zelfs als haag. Gelukkig maar, want hij kan ook ~18m hoog worden en dan hebben we ruzie met de buren denk ik :D

Sterker hij is zelfs zeer geschikt als bonsai. Ik spreek uit ervaring.

Zolala

Link naar dit bericht Geplaatst: 43 min geleden

axel_1997 schreef:
Sterker hij is zelfs zeer geschikt als bonsai. Ik spreek uit ervaring.

Echt??!!

Oh, zeg dat nu niet :D
(Hij is nu opeens naar de top van mijn 'ooit' verlanglijstje verschoven)