Destijds was het "Met een witte blijf je zitten" en dan bedoelden ze dus niet de ruiter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:De rood/ witte frontriemen en witte koordsingels ja..heel herkenbaar.
Nu ik die foto zie van die witte pony, onze manege had ook echt veel van dat soort witte pony's. Vraag me nu af wat voor een pony's dat eigenlijk waren. Connemara's oid? daar leken ze op..of gewoon HTK pony's.
germie schreef:En er was toen een New Forest hengst die bij deze man hele goede veulens gaf, altijd eerste premies, maar ineens moest die hengst geweerd worden. Er mocht nog maar 12.5% in zitten en die man had allemaal fokdieren met 25%. Het was ook een super goede hengst, maar het was de vraag of die wel helemaal raszuiver was. Het ging om Golden Wonder. Echt een fantastische sporthengst.
Elisa2 schreef:Die witte nylon halsters herinner ik me ook nog!
En de hengstenboer die langs kwam met de hengsten op de vrachtwagen en merries die gekluisterd moesten worden.
SusanH schreef:Ik ben nog steeds fan van Rien Poortvliet. Zo mooi en treffend. Ik heb het boek Braaf in de kast staan, nog steeds leuk om door te bladeren.