Marcella schreef:Als ik trouwens kijk naar senioren woningen eindig ik hoger dan een gewone woningen.
Ja allicht. Daar zullen wel minder reacties op zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Misschien hebben mensen hier tips? Ik wil in de hal een scheidingswand maken voor mijn kat. T liefst zonder boren, ivm herstel van de woning als ik er uit ga, maar zijn er systemen die bv klemmen? Er moet wel een deur in.
Maar anders zit mijn kat altijd direct achter de voordeur en ik woon straks aan een heel drukke weg, dus ik wil een soort Sluis maken zodat ik makkelijk naar binnen kan zonder dat zij kan ontsnappen.
Ik heb aan beide kanten een muur.
Suzanne F. schreef:eilleen333 schreef:Misschien hebben mensen hier tips? Ik wil in de hal een scheidingswand maken voor mijn kat. T liefst zonder boren, ivm herstel van de woning als ik er uit ga, maar zijn er systemen die bv klemmen? Er moet wel een deur in.
Maar anders zit mijn kat altijd direct achter de voordeur en ik woon straks aan een heel drukke weg, dus ik wil een soort Sluis maken zodat ik makkelijk naar binnen kan zonder dat zij kan ontsnappen.
Ik heb aan beide kanten een muur.
Ik kan me hier heel weinig bij voorstellen eigenlijk. Je wilt een wand maken met deur? In de hal? Zonder boren?
Urielle schreef:Bellatrix schreef:Mag je wel eerst kijken dan? Aangezien je geen foto's hebt zou ik het wel eerst willen zien...
Jawel je mag altijd eerst kijken
veneri schreef:Kan je de kat niet gewoon uit de gang houden dan? In de woonkamer?