Overigens vooral voor ons zelf. We rijden zelf, naar de fotolocatie. En dan is ie vooral om mooi op de foto te staan

Verder hebben we denk ik geen aankomst moment. De auto mag op de locatie ook mooi staan te zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

! Wat leuk dat je een topic voor 2025 hebt aangemaakt ook.
?
... Dus heb een berichtje gestuurd of ie nog beschikbaar is. Ben benieuwd.
maar komt vast goed.
November108 schreef:@jojoleinee ik zie dat jij een first look met je vader hebt en daarna met je dan echt bijna-man. Hoe doen jullie dit? Is familie dan bij de first look?
.
Die tesla is dan wel ideaal inderdaad! Hopelijk is ie nog beschikbaar.

), dus had er zelf geen werk mee, behalve online zwieren en bestellingen noteren. Denk dat ik iets van een €180 verzameld heb, dus daar gaan ze het mee moeten doen.
Die snap ik wel!
Leo schreef:We gaan rijden een Ford Mustang '66 (cabrio)
Vraagje, hoe doen jullie het qua decoratie? Doen jullie het zelf? Huren jullie iemand in? Hoe werkt dat?
Lucia88 schreef:Dit is wel een heel handig topic zeg voor als je net komt kijken wat betreft de komende bruiloft. Fijn om mee te lezen. Misschien een gekke vraag, maar doet iedereen geloftes zeggen? Ik vind spreken voor groepen/publiek echt niet tof dus ik twijfel. Is t gek om niet te doen of kan t heel kort?
Lucia88 schreef:Dit is wel een heel handig topic zeg voor als je net komt kijken wat betreft de komende bruiloft. Fijn om mee te lezen. Misschien een gekke vraag, maar doet iedereen geloftes zeggen? Ik vind spreken voor groepen/publiek echt niet tof dus ik twijfel. Is t gek om niet te doen of kan t heel kort?
past niet zo bij ons om dat zo in de ceremonie te doen.
. Over zo'n 6 weken zijn de ringen klaar.
)
...
. Weer echt zo'n moment van 'wow alles wordt nu echt' nu we weten wie ons gaat trouwen. En mijn vriend heeft eindelijk zijn getuigen gevraagd, dus we kunnen ook in ondertrouw als ik de ID's heb ontvangen! Oh en de afspraak met de bloemist staat - wel pas 23 maart, maar dat is prima. Dat is dan de laatste to do die ik wil doen en dan gaan we verhuizen, en dan wil ik alles gewoon geregeld hebben. Als we zo doorgaan moet dat gaan lukken