Overigens vooral voor ons zelf. We rijden zelf, naar de fotolocatie. En dan is ie vooral om mooi op de foto te staan

Verder hebben we denk ik geen aankomst moment. De auto mag op de locatie ook mooi staan te zijn.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
November108 schreef:@jojoleinee ik zie dat jij een first look met je vader hebt en daarna met je dan echt bijna-man. Hoe doen jullie dit? Is familie dan bij de first look?
.
Leo schreef:We gaan rijden een Ford Mustang '66 (cabrio)
Vraagje, hoe doen jullie het qua decoratie? Doen jullie het zelf? Huren jullie iemand in? Hoe werkt dat?
Lucia88 schreef:Dit is wel een heel handig topic zeg voor als je net komt kijken wat betreft de komende bruiloft. Fijn om mee te lezen. Misschien een gekke vraag, maar doet iedereen geloftes zeggen? Ik vind spreken voor groepen/publiek echt niet tof dus ik twijfel. Is t gek om niet te doen of kan t heel kort?
Lucia88 schreef:Dit is wel een heel handig topic zeg voor als je net komt kijken wat betreft de komende bruiloft. Fijn om mee te lezen. Misschien een gekke vraag, maar doet iedereen geloftes zeggen? Ik vind spreken voor groepen/publiek echt niet tof dus ik twijfel. Is t gek om niet te doen of kan t heel kort?